Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 10:17

black_kelpie schreef:
Boter is mijn probleem, bij voorgesmeerde broodjes. Vraag je of het erop zit, "nee hoor!"... Gatverdamme, wel dus :r :r :r

Dit! Ik haat boter! Alvast dat ik klein ben! Ik moet het gewoon niet!

Annenas

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 10:52

Dat volwassen mensen (40+) zó ongelofelijk kinderachtig/jaloers kunnen zijn.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 10:54

xPabloBokt schreef:
Marcella schreef:
Dat de flat waarin ik woon verkocht wordt door woning coöperatie. Zou mij dus niet verbazen als het sloop gaat worden.

Ken je rechten! Je hebt dan recht op vervangende woonruimte (moeten zij voor zorgen) en een verhuisvergoeding tot ongeveer 6000 euro.

Het hoeft nog niks te betekenen. Woningen worden geregeld onderling door woning coöperaties verkocht.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:14

Wat doet ouders toch denken dat ze hun opgekweekte kwakje ongevraagd mee kunnen nemen naar het huis van iemand die ze niet echt kennen |o

Ik zit er echt niet op te wachten, en daarbij moet ik dan mijn hond opsluiten omdat ze niet te vertrouwen is met kleine kinderen. Het komt erop neer dat ik dan maar mijn huis ontvlucht.

We hebben vogelspinnen thuis en dat is toch zo leuk om naar te kijken voor hun kroost. Vráág het in ieder geval even... #)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:18

Die liet ik gewoon niet binnen hoor. :) Sorry, had je het even moeten laten weten. Ga mijn dieren niet oplsuiten voor andermans wormen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:22

Ik ben niet de enige in mijn huishouden, dus dat gaat niet altijd helaas. Ik kan er gewoon niet bij waarom iemand er vanuit gaat dat het oké is. Ik ga er toch ook niet vanuit dat iedereen zit te wachten op mijn hond :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:26

In lange tijd weer eens wijn gedronken en nu ben ik moe en loom. _O-

Snel die avondklok weg dan kan ik weer meer oefenen. _O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:41

Lestrange gefeliciteerd.

Ergernis uitrekken in bed en dan wakker schrikken van de pijn.
Niet handig met net geopereerde heup.

Eigenwijze bijna 80 jarige buurman.
Teveel haardhout kopen en daardoor vallen.
Oudejaarsdag 2019 is hij ook gevallen met kapot lijf en hersenschudding en maand bedrust als gevolg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 12:05

xPabloBokt schreef:
Marcella schreef:
Dat de flat waarin ik woon verkocht wordt door woning coöperatie. Zou mij dus niet verbazen als het sloop gaat worden.

Ken je rechten! Je hebt dan recht op vervangende woonruimte (moeten zij voor zorgen) en een verhuisvergoeding tot ongeveer 6000 euro.

Thanks was eigenlijk aan het rond kijken, maar waar ik heen wil kom heel weinig wat vrij met de maar dat het dan begaande grond moet zijn (red traplopen wegens knieën en luchtweg problemen niet echt). Gaat nu gewoon geduldig afwachten wat de bedoeling gaat zijn. :D

O en woordje sloop kwam ook voor in de brief tel daarbij aardig wat achterstallig onderhoud en er alleen lapwerk gedaan word.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 12:24

luuntje schreef:
Lestrange gefeliciteerd.

Oudejaarsdag 2019 is hij ook gevallen met kapot lijf en hersenschudding en maand bedrust als gevolg.

Dankjewel!!!

Eindelijk 21 :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 12:27

Huisgenoot. Gelukkig ben ik binnenkort weg, maar hoe moeilijk is het om één keer per week een taakje te doen (keuken schoonmaken, badkamer schoonmaken, afvalcontainers aan de straat zetten of stofzuigen), blijkbaar te veel gevraagd want het is al vier weken niet gedaan. Daarnaast ligt er een kwart brood al drie weken op tafel met nog meer van haar zooi. Betalen voor het internet moet ik ook meerdere keren herinneren...
:roll:

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 13:00

Steeph schreef:
Huisgenoot. Gelukkig ben ik binnenkort weg, maar hoe moeilijk is het om één keer per week een taakje te doen (keuken schoonmaken, badkamer schoonmaken, afvalcontainers aan de straat zetten of stofzuigen), blijkbaar te veel gevraagd want het is al vier weken niet gedaan. Daarnaast ligt er een kwart brood al drie weken op tafel met nog meer van haar zooi. Betalen voor het internet moet ik ook meerdere keren herinneren...

Oooh daar zou ik zo de rillingen van krijgen! -O- Ik kan echt niet tegen rommel en/of etensresten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 13:15

Altijd al dat de folders zo laat bezorgd worden. Ik krijg ze woensdagavond binnen, voor de week waarin ze gelden. Dat kan je nog online vinden, maar vind de papieren fijner. Maar oke. Behalve dat je wel eens wat aanbiedingen mist die de 1e helft van de week in gaannof geldig zijn.

Nu zat er een bonnenboekje bij van de plus. Wist ik alleen maar omdat mams vroeg of ik ze gebruikt had, maar ik heb dus helemaal geen folders gehad deze week :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 13:16

Dat mijn pakketje maar niet komt :x
Ik wil mn spullen!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 13:33

Lestrange gefeliciteerd **\O/**

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 13:41

Aan die rotzak die mij gisteren geen voorrang verleende terwijl ik een trailer achter de auto had hangen en ik de bosjes in moest rijden. Gelukkig was de trailer leeg (ik ging hooi ophalen) en is het bij een paar krassen op de auto gebleven zag ik net, maar ben er nog steeds boos om. Het ljkt wel of er steeds meer hufters op de weg verschijnen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 14:16

Gefeliciteerd, Lestrange! Y)(^)

Ik erger me even aan mijn vader. Zodra er iets niet lukt op de laptop, loopt hij direct rood aan en begint hij zich op alles en iedereen af te reageren.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 15:57

Lestrange01 schreef:
luuntje schreef:
Lestrange gefeliciteerd.

Dankjewel!!!

Eindelijk 21 :D

Gefeliciteerd!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:04

Steeph schreef:

Wachtwoord van de wifi veranderen en pas terugzetten als alle rekeningen betaald zijn, de taken zijn gedaan en ze sorry heeft gezegd voor haad onvolwassen gedrag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:34

Happy birthday, Lestrange! *\o/*

Die 60.000 reclames op Youtube, en het feit dat m'n voeten onder de blaren zitten. :x

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:21

Ik wil een account aanmaken op Anivedo om een cursus aan te kopen, maar nu schijnt mijn email adres al gebruikt te zijn. En ik heb nergens een email van hen in mijn mailbox.
Erg bijzonder weer... En ik wil gewoon die cursus starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:35

marley93 schreef:
Ik wil een account aanmaken op Anivedo om een cursus aan te kopen, maar nu schijnt mijn email adres al gebruikt te zijn. En ik heb nergens een email van hen in mijn mailbox.
Erg bijzonder weer... En ik wil gewoon die cursus starten.
Ik zou dan even op 'Wachtwoord vergeten' klikken en die stappen doorlopen. :)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:47

Iemand die het nodig vind om een ronde kras (met obset) dus) op mijn kofferbak deksel te maken. Ook gewoon bewust boven op.

Leuk! Boodschappen doen! Bah!

En dan al die mensen, die gewoon niet vragen en dwars door je heen duwen, terwijl je gewoon bezig bent met tomaten pakken. Als ik nou stond te treuzelen, dan snap ik het wel. Maar onder je mondkapje heb je toch echt een mond om te vragen of je er bij mag?
Heb maar de groeten gegeven van "An".
Keek ie me stom aan.
"Anderhalve meter!" En zo weer weg gelopen.

Ik doe veel liever boodschappen in Duitsland! Veel correcter volk, vriendelijker. Dit dorp zit vol met chagrijnige graftakken. :+

En dan lijk ik misschien chagrijnig, geloof mij, het kan nog veeeeel erger!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:29

Zielverpletterende eenzaamheid, en dat het steeds meer aan m'n geestelijke gezondheid gaat knagen. :\

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:30

Al een paar keer oog migraine gehad de afgelopen 2 dagen. Ik ben er altijd meteen zo naar van..