black_kelpie schreef:Boter is mijn probleem, bij voorgesmeerde broodjes. Vraag je of het erop zit, "nee hoor!"... Gatverdamme, wel dus![]()
![]()
Dit! Ik haat boter! Alvast dat ik klein ben! Ik moet het gewoon niet!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:Marcella schreef:Dat de flat waarin ik woon verkocht wordt door woning coöperatie. Zou mij dus niet verbazen als het sloop gaat worden.
Ken je rechten! Je hebt dan recht op vervangende woonruimte (moeten zij voor zorgen) en een verhuisvergoeding tot ongeveer 6000 euro.
xPabloBokt schreef:Marcella schreef:Dat de flat waarin ik woon verkocht wordt door woning coöperatie. Zou mij dus niet verbazen als het sloop gaat worden.
Ken je rechten! Je hebt dan recht op vervangende woonruimte (moeten zij voor zorgen) en een verhuisvergoeding tot ongeveer 6000 euro.
luuntje schreef:Lestrange gefeliciteerd.
Ergernis uitrekken in bed en dan wakker schrikken van de pijn.
Niet handig met net geopereerde heup.
Eigenwijze bijna 80 jarige buurman.
Teveel haardhout kopen en daardoor vallen.
Oudejaarsdag 2019 is hij ook gevallen met kapot lijf en hersenschudding en maand bedrust als gevolg.
Steeph schreef:Huisgenoot. Gelukkig ben ik binnenkort weg, maar hoe moeilijk is het om één keer per week een taakje te doen (keuken schoonmaken, badkamer schoonmaken, afvalcontainers aan de straat zetten of stofzuigen), blijkbaar te veel gevraagd want het is al vier weken niet gedaan. Daarnaast ligt er een kwart brood al drie weken op tafel met nog meer van haar zooi. Betalen voor het internet moet ik ook meerdere keren herinneren...
Lestrange01 schreef:luuntje schreef:Lestrange gefeliciteerd.
Ergernis uitrekken in bed en dan wakker schrikken van de pijn.
Niet handig met net geopereerde heup.
Eigenwijze bijna 80 jarige buurman.
Teveel haardhout kopen en daardoor vallen.
Oudejaarsdag 2019 is hij ook gevallen met kapot lijf en hersenschudding en maand bedrust als gevolg.
Dankjewel!!!
Eindelijk 21
Steeph schreef:Huisgenoot. Gelukkig ben ik binnenkort weg, maar hoe moeilijk is het om één keer per week een taakje te doen (keuken schoonmaken, badkamer schoonmaken, afvalcontainers aan de straat zetten of stofzuigen), blijkbaar te veel gevraagd want het is al vier weken niet gedaan. Daarnaast ligt er een kwart brood al drie weken op tafel met nog meer van haar zooi. Betalen voor het internet moet ik ook meerdere keren herinneren...
marley93 schreef:Ik zou dan even op 'Wachtwoord vergeten' klikken en die stappen doorlopen.Ik wil een account aanmaken op Anivedo om een cursus aan te kopen, maar nu schijnt mijn email adres al gebruikt te zijn. En ik heb nergens een email van hen in mijn mailbox.
Erg bijzonder weer... En ik wil gewoon die cursus starten.