capopjekop schreef:In dat licht wel raar dat de Efteling en de dierentuinen geen strengere maatregelen krijgen
Dat is toch buiten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:In dat licht wel raar dat de Efteling en de dierentuinen geen strengere maatregelen krijgen
capopjekop schreef:purny schreef:Geen mondkapjesplicht maar een advies in de winkels... maar....... je mag wel geweigerd worden... dus een verkapte plicht
Maar ze leggen het nu wel makkelijk bij de winkeliers neer. Kan me voorstellen dat die dat niet gaan handhaven en als politieagent mensen gaan weigeren
Majabeestje schreef:Ik mis ook het stuk volwassenen onderwijs.
En sport van kinderen? Mijn zoon moet zaterdag uit voetballen, dan brengen de ouders maar moeten in de auto wachten?
nynke55 schreef:Ik denk dat ze dat niet wettelijk mogen verplichten. Als winkelier mag je dat wel. Wat ik me afvraag: buiten mogen er 30 of 40 personen zijn bij een evenement, maar in je tuin maar 3 gasten. Wat als je nou een grote tuin hebt en daar een evenement organiseert?
mag schreef:Majabeestje schreef:Ik mis ook het stuk volwassenen onderwijs.
En sport van kinderen? Mijn zoon moet zaterdag uit voetballen, dan brengen de ouders maar moeten in de auto wachten?
Wij moeten al maanden in de auto wachten bij de sportclubjes van de kinderen (zwemles en dansles) Vervelend maar het is ff niet anders. Soms doe ik boodschappen of neem een boek mee.
capopjekop schreef:Maar je hebt dan net zo goed reisbeweging erna toe.
En sport is veelal ook buiten en daar mag geen publiek zijn