Ik heb in september een week Griekenland geboekt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxxmh schreef:Sizzle schreef:Tja, ik vind het zeker wel nuttig om in een situatie die je niet kunt veranderen gewoon even je aandacht verzetten ipv een uur met verhoogde bloeddruk te gaan zitten. Dat jij dat onzin vind kan ik niet zo veel aan doen.
Spatschermen zijn voor spatten niet voor kleine zwevende deeltjes. Je kan wel doen of je alles kunt voorkomen maar oogslijmvlies is ook „gewoon“ slijmvlies en virale infecties vinden ook via die route plaats, of je dat nou wil ontkennen of niet. Betere kwaliteit maskers helpen uiteraard tegen inademen. Maar dat is niet de enige weg helaas.
De kans blijft echter gering dus de stress is niet nodig, zeker op zo‘n korte vlucht uit een van de veiligste landen op het moment.
Edit: waar mijn mond trouwens letterlijk van openviel is dat ze blijkbaar zelfs op de korte vluchten gewoon ook eten en drinken serveren zodat haast iedereen zijn mondkapje tegelijk afdoet (mijn man is pas KLM gevlogen op een europese vlucht), daar kan ik dan met de pet echt niet bij.
Dat laatste klopt indd.. Ik vloog naar Toulouse 1.5 uur en kreeg eten en drinken en het hele vliegtuig zonder mondkapje op hetzelfde moment. Dan hebben die mondkapjes verder de hele vlucht ook geen zin lijkt mij.
_Reneee schreef:Vouchers nu toch gedekt: https://nos.nl/artikel/2342907-sgr-dekt ... -2020.html
Booooo schreef:_Reneee schreef:Vouchers nu toch gedekt: https://nos.nl/artikel/2342907-sgr-dekt ... -2020.html
Heb je een pakketreis geboekt of alles los? Wij overwegen ook Griekenland, aangezien Turkije nog steeds negatief is![]()
Wat ik even niet snap, of ik denk te moeilijk. Ik had een aantal vragen gesteld aan onze tussenpersoon. Wij hebben een doorlopende reis/annuleringsverzekering.
Ze geven dus aan, dat als je in een land zit wat nu geel is, maar tijdens je verblijf oranje/rood wordt je ook niet voor die kosten bent gedekt. Dus dan maakt het toch eigenlijk niet uit of ik nu naar Griekenland of Turkije ga? Want bij beide gevallen wordt er niks gedekt. Enige verschil is dat Turkije al oranje is.
[img]m/Ev0phz.jpg[img]
Ineke2 schreef:Booooo schreef:Wat is verstandiger een pakket boeken? Of alles los? Voor een vliegvakantie..
Helemaal niet boeken?
O wacht die optie staat er niet bij![]()
Grapje, indien ik zou boeken zou ik voor een pakketreis gaan bij een organisatie die een SGR en ANVR dekking heeft.
Booooo schreef:_Reneee schreef:Vouchers nu toch gedekt: https://nos.nl/artikel/2342907-sgr-dekt ... -2020.html
Heb je een pakketreis geboekt of alles los? Wij overwegen ook Griekenland, aangezien Turkije nog steeds negatief is![]()
Wat ik even niet snap, of ik denk te moeilijk. Ik had een aantal vragen gesteld aan onze tussenpersoon. Wij hebben een doorlopende reis/annuleringsverzekering.
Ze geven dus aan, dat als je in een land zit wat nu geel is, maar tijdens je verblijf oranje/rood wordt je ook niet voor die kosten bent gedekt. Dus dan maakt het toch eigenlijk niet uit of ik nu naar Griekenland of Turkije ga? Want bij beide gevallen wordt er niks gedekt. Enige verschil is dat Turkije al oranje is.
[ [url=m/Ev0phz.jpg]Afbeelding[/url] ]