Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 03:56

MarlindeRooz schreef:
Twijfel of ik een tosti ga maken of niet. Slapen wordt toch niks. :+

Een vlamtosti! Njam njam.

Kotsende dochter om 2.30. Zit nu weer terug in bed na slaapzakwissel en propere lakens. Laken + slaapzak ook maar even in de week gezet voor het wasmachine morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 04:23

En ja hoor, 2de keer alles kunnen verversen. 3de keer goede keer want het is de laatste slaapzak die wij hebben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 06:28

MaAr Je KrIjGt Er ZoVEeEeEeEeL vOoR tErUg! :))

Ik kan niet slapen... lig inmiddels alweer bijna een uur wakker met een vreemde smaak in m’n mond en buikpijn.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 07:03

Ja klopt. Momenteel veel kots :D Nu erger ik mij aan dat het alweer tijd is om op te staan :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 07:54

Het feit dat ik pas weer twee weken aan het werk ben na mijn hersenschudding en nu de griep te pakken heb |( ik baal er zo erg van om me weer ziek te moeten melden op het werk -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 08:16

Om 06.30 uur wakker gemaakt worden door bouwlui die naast de flat aan het bouwen zijn. Prima dat jullie vroeg willen beginnen, maar zorg even dat omwonenden geen overlast hebben. Straks dus maar even klagen gemeente.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 09:03

Slapen lukt dus niet meer en vannacht beschikbaarheid dienst gaat geen succes worden.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 09:18

Dat ze me vandaag gaan bellen om de intake voor emdr te plannen en ik ben er echt nerveus voor. -O-

En ik voel me sinds gisteravond rot door iets wat een vriend vertelde, en ik vind dat ik me niet rot mag voelen erom, waardoor het erger wordt en dat schiet niet op zo. :=

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 09:20

Als ik slecht slaap, slaapt mijn man prima. Als hij slecht slaapt.... afijn, jullie snappen hem wel denk ik ;) . Hij is al anderhalve week verkouden, ergens tussen 4 en 6 's ochtends hoesten of flink neus ophalen, woelen, ik hoef denk ik niet meer uit te leggen hoe goed ik slaap. Maargoed, hij heeft er ook last van, want ik word vrij chagrijnig van te weinig slapen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 09:29

Mandarijn schreef:
Dat ze me vandaag gaan bellen om de intake voor emdr te plannen en ik ben er echt nerveus voor. -O-

En ik voel me sinds gisteravond rot door iets wat een vriend vertelde, en ik vind dat ik me niet rot mag voelen erom, waardoor het erger wordt en dat schiet niet op zo. :=

Maar echt! Geloof mij! Het lucht zó op, laat het over je heen komen. Het is de meest vage gedoe ooit, maar het is zó fijn.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 11:59

Weer suuper erg last van m'n keel.. Ben blij als over 2 weken m'n keelamandelen eruit gaan

Remembrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:07

Dat ik net in volle overtuiging in het verkeerde lokaal ben gaan zitten waar dus alleen maar examenleerlingen zaten |o _O- wat gênant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:26

Die onsmakelijke foto van die tanden op de voorpagina. Ik kan er niet aan wennen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:28

Anoniem schreef:
Die onsmakelijke foto van die tanden op de voorpagina. Ik kan er niet aan wennen.

Echt hoor. Gadver.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:49

Mensen die in een open office hun calls doen zonder oortjes in. Boek een meeting room of doe oortjes in zodat mensen niet dubbel gestoord worden. EN PRAAT STILLER.

Ik voel mij al ongemakkelijk als mijn geluid nog aanstaat en ik krijg een melding. Ik versta het toch niet dat mensen hun zo weinig kunnen aantrekken van een ander.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:12

Dat de ramenwassers altijd op de verkeerde momenten aanbellen om te vragen of we de poort open willen doen, altijd wanneer ik onder de douche sta of met m'n kop onder de kraan. Vervolgens gaan de honden te keer omdat wanneer we niet opendoen, ze over de schutting klimmen.

Het alarmsysteem werkt in ieder geval wel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 13:23

Dat ik vanavond de opnames van Weet Ik Veel ga bijwonen en ik geen flauw idee heb wat ik aan wil. :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:43

Ik heb een beetje paniek. Ik verhuis binnenkort maar woon nu in een studentencomplex. Heb de studio jaren gehuurd en mijn best gedaan het schoon te houden, maar binnen 4 jaar gaat er wel eens wat mis. Zo heb ik met mijn luie hoofd nooit de glazen douchewand schoongemaakt; volledig onder de kalk. Vrees nu een beetje dat ik daarop word 'gepakt' en dat het bedrag voor een nieuwe deur van mijn borg wordt afgehouden. Borg is alleen van mijn ouders en zou dat enorm vervelend vinden. Iemand tips om de kalk weg te halen of kan iemand me gerust stellen dat ze er heus geen nieuwe deur in willen hebben? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:44

Castilja schreef:
Ik heb een beetje paniek. Ik verhuis binnenkort maar woon nu in een studentencomplex. Heb de studio jaren gehuurd en mijn best gedaan het schoon te houden, maar binnen 4 jaar gaat er wel eens wat mis. Zo heb ik met mijn luie hoofd nooit de glazen douchewand schoongemaakt; volledig onder de kalk. Vrees nu een beetje dat ik daarop word 'gepakt' en dat het bedrag voor een nieuwe deur van mijn borg wordt afgehouden. Borg is alleen van mijn ouders en zou dat enorm vervelend vinden. Iemand tips om de kalk weg te halen of kan iemand me gerust stellen dat ze er heus geen nieuwe deur in willen hebben? :')

HG antikalk, er op spuiten. Netflix aanzetten en na een uurtje alles afspoelen en droog wrijven.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:49

Opgeschreven om te proberen, dankje!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 14:31

Castilja, ik denk dat je er met 1 keer niet bent dus wellicht moet je tijd inplannen om het een paar dagen achter elkaar toe te passen.

Ik erger me aan post die deze week binnen komt. Dagtekening 24-12... Ja het komt uit Nederland en moest in België bezorgd, dus dat het niet binnen 2 werkdagen is, is logisch. Maar 2 maanden? Ondertussen hadden we het al opnieuw aangevraagd en die 2e aanvraag wel binnen 14 dagen gewoon binnen.....

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 14:50

Ik heb een nieuwe showblouse gekocht. Superleuk. Maar om nu nog een mooie fatsoenlijke pad te vinden in de zelfde tint groen is onmogelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 15:08

Jessol schreef:
Mensen die in een open office hun calls doen zonder oortjes in. Boek een meeting room of doe oortjes in zodat mensen niet dubbel gestoord worden. EN PRAAT STILLER.

Ik voel mij al ongemakkelijk als mijn geluid nog aanstaat en ik krijg een melding. Ik versta het toch niet dat mensen hun zo weinig kunnen aantrekken van een ander.

Dan wil je niet op kantoor zijn van mijn werk. Zelfs met de deuren dicht horen we de projectleiders uitgebreide gesprekken voeren. Dit gaat gepaard met veel volume en veel rond wandelen. Maar niemand die er echt iets van durft te zeggen. Ik doe gwn m'n oortjes in met muziek aan, dus ik heb er niet mega veel last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 15:29

Castilja schreef:

Insoppen met azijn. Veel schuren met een schuurspons.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 15:41

Ugh, kinderen...en mensen. Kinderen die zojuist stenen op de straat neerlegde. En nog meer schade aan de auto omdat sommige mensen met kleding en ritsen (?) tegen de auto aanlopen. _-:(