Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:Ik heb zelf nog nooit gelijk oversteken gedaan, geen idee hoe dat werkt.
Word me eigenlijk ook zelden gevraagd.
Is het duidelijk waar die 1 sterren voor gegeven zijn?
Communicatie bijvoorbeeld is anders dan niet op sturen.
MarliesR schreef:Punt met gelijk oversteken is dat het verzendrisico bij de verzender ligt. Als PostNL het pakketje kwijt raakt, krijg je als koper dus je geld terug en verkoper staat met lege handen.
Dat is voor mij een reden dat ik echt niet met gelijk oversteken wil werken. Prima als mensen iets verzonden willen hebben, maar wel op hun risico dan.
Plus dat voor uitbetalen alleen een Track & Trace code + levering nodig is. Dus als ze je willen oplichten, kunnen ze ook een baksteen opsturen bij wijze van. In mijn ogen is het dus ook vooral een stukje schijnveiligheid.
Maar voor jou situatie specifiek, als er al negatieve beoordelingen zijn voor "niet ontvangen" zou ik er gewoon lekker vanaf zien!
MarleenM schreef:_Penotti schreef:Ik heb zelf nog nooit gelijk oversteken gedaan, geen idee hoe dat werkt.
4 ervan hebben aangegeven geen product te hebben ontvangen..
Normaal doe ik wat duurdere dingen nooit via verzending, maar dit is toevallig niet in de buurt en ken ook niemand in de buurt. Dus tsja..
Ik denk dat ik er dan maar vanaf ga zien. Volg gewoon mn onderbuik gevoel..
MarleenM schreef:_Penotti schreef:Ik heb zelf nog nooit gelijk oversteken gedaan, geen idee hoe dat werkt.
4 ervan hebben aangegeven geen product te hebben ontvangen..
Normaal doe ik wat duurdere dingen nooit via verzending, maar dit is toevallig niet in de buurt en ken ook niemand in de buurt. Dus tsja..
Ik denk dat ik er dan maar vanaf ga zien. Volg gewoon mn onderbuik gevoel..
Alja schreef:Tot hoever gaan jullie met foto’s maken?
Verkoop een jas en heb 5 foto’s bij de advertentie.
Nu vraagt iemand om een foto met de rits los, ok gemaakt want had alleen foto’s erbij op een hanger met de rits dicht.
Nu vraagt ze om details foto’s maar waar van dan?
Account is ook net een maand actief en 5 x 1 ster allemaal over winterjassen.
just_kiki schreef:Hier toch iets raars,
Spelletje van Piet piraat voor de wii, gevraagd wat hij ervoor wou hebben en dat was voor mij prima. Gevraagd aangezien we in het zelfde (kleine!!) dorpje woonde of ik het vandaag al kon ophalen mits dat uitkwam.
Nee want hij deed alleen aan verzenden.
In zijn advertentie staat ophalen of verzenden.
Heb gezegd dat ik geen verzending ga betalen voor een spelletje uit het zelfde dorp, wie weet wel een straat verder. Gaat om €5,-