Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 19:06

Toen ik vd week een pakket had wat naar een pakketkluis zou gaan kreeg ik de melding dat deze vol was en naar een ander pakketpunt zou gaan met vermelding welke.
Dus mocht het daadwerkelijk het geval zijn bij Kiki zou dat wel erg slordig zijn qua communicatie. :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:19

Ik heb met retouren al paar keer problemen gehad met die pakket automaten, dus ik gebruik ze niet meer.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 00:01

Niet postnl maar post van een andere land (geen idee welk land eigenlijk oepS)
Mijn moeder vroeg begin van de maand wat te bestellen op fruugo.
Is 6 December verstuurd en zou nog altijd niet in belgie (ik Ben belg) aangekomen zijn...
Contact opnemen met hen gaat ook gewoon niet...

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 00:06

flintstones schreef:
Niet postnl maar post van een andere land (geen idee welk land eigenlijk oepS)
Mijn moeder vroeg begin van de maand wat te bestellen op fruugo.
Is 6 December verstuurd en zou nog altijd niet in belgie (ik Ben belg) aangekomen zijn...
Contact opnemen met hen gaat ook gewoon niet...

Niet het bezorgbedrijf maar Fruugo zelf vermoed ik, redelijk wat slechte reviews te vinden online

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 00:12

Vanuit post.nl nemen ze standaard het pakketpunt wat veel verder weg ligt. Kunnen via de app ook geen andere dichterbij instellen.

En als ik het pakket punt moet geloven is er een bepaalde bezorger die ze nooit in de automaat doet. Volgens hun meer klachten erover

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 19:56

Zoals verwacht lagen zaterdag ineens 2 enveloppen met de bestelde cadeautjes in de brievenbus. Mooi optijd binnen uiteindelijk!

Nu nog even hopen dat GLS z'n belofte óók waar maakt en ik de laatste bestelling óók netjes optijd binnen krijg. Ligt al dagen ergens op een depot in Duitsland, dus tis echt nog even duimen draaien. Vorige week zondag besteld met een "kerst lever garantie" van de betreffende webshop.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 21:00

Laat me raden.. Gezien het nu in Duitsland ligt was het een buitenlandse webshop?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 21:15

Froukje schreef:
Laat me raden.. Gezien het nu in Duitsland ligt was het een buitenlandse webshop?

Ik heb van de week iets besteld bij NL webshop. Dat ging met GLS vanuit een Nederlands punt eerst naar Duitsland en na paar dagen weer bezorgd bij mij in Nederland... Heel apart.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 21:28

Sowieso is de 'levergarantie' iets van de webshop, niet van GLS. Als het niet op tijd binnen is, kun je enkel gaan klagen bij de verkoper.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:00

Froukje schreef:

De webshop is Nederlands. BesteCanvas.nl

Maar is kennelijk een Duits bedrijf.

Zondag besteld, dinsdag ochtend verzendlabel aangemaakt maar pas woensdag door het bedrijf verzonden. (Waarom dan een dag van te voren al een label aanmaken?) En sindsdien bij GLS in meerdere Depots geweest, ligt sinds vrijdag in Essen...

Dus hopelijk echt morgen de oversteek van Duitsland naar Nederland, en dan dinsdag bezorgd. Anders moet ik dinsdag ochtend met spoed opzoek naar een ander kerstcadeau -:(-

En inderdaad, die "kerst lever garantie" is door de webshop gegeven, dus als het te laat is, krijgen die een flinke klacht én een melding ACM! Want ik heb z'n vermoeden dat er een vorm van "reclame" gemaakt is op hun website welke niet is toegestaan! Zoals een aftellende klok, die vrolijk de om 00:00 zichzelf reset en opnieuw begint met aftellen...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:35

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:47

Ik bestel vaker bij Beste Canvas en heb het altijd netje snel binnen. Maar het is de drukste maand van het jaar dus ik snap dat het langer duurt.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 00:55

Mijn pakket hondenvoer kon ik vandaag ophalen,pakket van mijn man had vertraging.
Wel raar, zelfde busje....

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 12:10

Froukje schreef:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks..

:D :D Ik begrijp je helemaal en sluit me er graag bij aan.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 12:58

Hier is het al vanaf 18 november mis…. Gaat niet om pakketpost maar brievenpost. Post wat op maandag voor 5 uur is verstuurd van het ziekenhuis wordt pas 8 dagen later bezorgd. Ook vaak dat in de app staat dat er post onderweg is inclusief foto maar zit nooit dezelfde dag in de bus altijd later…… zo vervelend meer mensen last van?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 13:56

Shadow0 schreef:
secricible schreef:
Echt.. ik vind vandaag een belangrijke aangetekende brief met een oproep voor rechtszitting gewoon in mijn brievenbus. Bezorger heeft zelf een krabbel gezet en het ding in de (vrijstaande) brievenbus gemikt |o

Ik vind echt dat ze bij dit soort dingen de bezorgers zouden moeten vervolgen. Een pakje niet krijgen is niet handig... maar zo wordt het rechtsysteem unfair en dat kan gewoon niet. Dat betekenen heeft een belangrijke juridische functie.

PostNL reageert ook aardig mat er op. Kon het melden maar zou er geen terugkoppeling op krijgen. Heb vandaag de klantenservice gebeld dat ik daar niet mee oké ben bij zo'n belangrijk poststuk. Binnen 2 dagen zou ik reactie moeten krijgen op lijn klacht.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 14:05

Ja, iemand had ook al een keer een dagvaarding in de bus gevonden voor een totaal ander persoon op een ander adres. Dan kun je dus makkelijk bij verstek veroordeeld worden... terwijl je helemaal niet weet dat er een rechtzaak is. En de reactie van Postnl was toen op Twitter 'wat vervelend dat je brief niet goed is bezorgd' zonder zelfs maar op te merken dat zij niet de gedupeerde was of welke gevolgen dit kan hebben.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 15:23

sandorra schreef:
Hier is het al vanaf 18 november mis…. Gaat niet om pakketpost maar brievenpost. Post wat op maandag voor 5 uur is verstuurd van het ziekenhuis wordt pas 8 dagen later bezorgd. Ook vaak dat in de app staat dat er post onderweg is inclusief foto maar zit nooit dezelfde dag in de bus altijd later…… zo vervelend meer mensen last van?

ik zou gewoon in het online dossier van het ziekenhuis kijken in zo'n geval

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 16:25

sandorra schreef:

Hier vaak zat dat post wel met foto in de app staat maar pad later bezorgd wordt. Juist omdat ze niet meer elke dag bezorgen hier. Is al langere tijd

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 09:42

Gisteren gelukkig ook het pakket van mijn man op kunnen halen.
Omdat het eerder wel in dezelfde bus zat maar niet op het pakketpunt was afgeleverd waren we bang dat het misschien zoek was.
Maar gelukkig goed gekomen.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 15:27

DHL frustratie; bestelling poging 1: pakket beschadigd, gaat retour.
Bestelling opnieuw verstuurd, poging 2: bezorging verhinderd, gaat retour. %)
Nu weer opnieuw verstuurd, dus duimen voor poging 3... Hopelijk wordt het dit jaar nog bezorgd :')

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:51

Pakje van vorige post is ondertussen wel aangekomen.

Mijn moeder vroeg een paar kados te bestellen waarvan een airfryer.
Had de persoon van postnl het in de gietende regen achter de auto op de oprit achter gelaten terwijl mijn ouders gewoon thuis waren...

Staat ook nog altijd op niet geleverd

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 17:06

Klopt iets niet pakje is dinsdag al geleverd... (heb me adres gegeven even gekleurd
Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:27

Er zou vandaag een dhl pakketje komen. Ik keek in de app (ben op werk en het zou er binnen 15 minuten zijn. Dus mijn man geappt.
Die dus de straat in de gaten hield.
Busje stopt en wil bij de buren aanbellen omdat er bij ons geen auto stond.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:48

Hmmm op 12:00 werd er een brief bezorgd. Maar moet ook een brievenbuspakketje krijgen. Die gaat met dezelfde postbode mee toch?
Hij staat als geleverd om 14:30, maar niets gehad.
Hopelijk komt het dinsdag nog. Het is een cadeautje voor mijn moeder die 1 januari jarig is O:)