Dus mocht het daadwerkelijk het geval zijn bij Kiki zou dat wel erg slordig zijn qua communicatie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flintstones schreef:Niet postnl maar post van een andere land (geen idee welk land eigenlijk oepS)
Mijn moeder vroeg begin van de maand wat te bestellen op fruugo.
Is 6 December verstuurd en zou nog altijd niet in belgie (ik Ben belg) aangekomen zijn...
Contact opnemen met hen gaat ook gewoon niet...
Froukje schreef:Laat me raden.. Gezien het nu in Duitsland ligt was het een buitenlandse webshop?
Shadow0 schreef:secricible schreef:Echt.. ik vind vandaag een belangrijke aangetekende brief met een oproep voor rechtszitting gewoon in mijn brievenbus. Bezorger heeft zelf een krabbel gezet en het ding in de (vrijstaande) brievenbus gemikt
Ik vind echt dat ze bij dit soort dingen de bezorgers zouden moeten vervolgen. Een pakje niet krijgen is niet handig... maar zo wordt het rechtsysteem unfair en dat kan gewoon niet. Dat betekenen heeft een belangrijke juridische functie.
sandorra schreef:Hier is het al vanaf 18 november mis…. Gaat niet om pakketpost maar brievenpost. Post wat op maandag voor 5 uur is verstuurd van het ziekenhuis wordt pas 8 dagen later bezorgd. Ook vaak dat in de app staat dat er post onderweg is inclusief foto maar zit nooit dezelfde dag in de bus altijd later…… zo vervelend meer mensen last van?
sandorra schreef:Hier is het al vanaf 18 november mis…. Gaat niet om pakketpost maar brievenpost. Post wat op maandag voor 5 uur is verstuurd van het ziekenhuis wordt pas 8 dagen later bezorgd. Ook vaak dat in de app staat dat er post onderweg is inclusief foto maar zit nooit dezelfde dag in de bus altijd later…… zo vervelend meer mensen last van?