Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Independence schreef:Ik ben een buikslaper (ik probeer mezelf om te scholen, maar dat lukt niet) en soms heb ik last van mijn onderrug als ik lig. Dan druk ik een dun kussen onder mijn buik zodat de holling uit mijn rug verdwijnt. Bestaat er ook een matras of kussen wat daarvoor is gemaakt?
oomens schreef:Independence schreef:Ik ben een buikslaper (ik probeer mezelf om te scholen, maar dat lukt niet) en soms heb ik last van mijn onderrug als ik lig. Dan druk ik een dun kussen onder mijn buik zodat de holling uit mijn rug verdwijnt. Bestaat er ook een matras of kussen wat daarvoor is gemaakt?
Helpt een bierbuik daar niet gewoon voor? Als die maar dik genoeg is, druk je vanzelf de holling uit je rug als je op je buik ligt.
Independence schreef:Ik ben een buikslaper (ik probeer mezelf om te scholen, maar dat lukt niet) en soms heb ik last van mijn onderrug als ik lig. Dan druk ik een dun kussen onder mijn buik zodat de holling uit mijn rug verdwijnt. Bestaat er ook een matras of kussen wat daarvoor is gemaakt?
casperzazoe schreef:Ik zoek een leuke manier om geld als cadeau te geven aan iemand! Pot gel is te cliché. Zoek iets vies of irritantgaat maar om een bedrag van 15 euro en weet niet tot in hoe ver ik het in kleingeld kan geven.
Dacht nu aan een spaarpot die je niet open kan maken maar open moest slaan of anders een ballon met confetti en geld er in, alleen daar krijg ik alleen briefgeld in dus da's dan misschien een beetje skeer met 3 briefjes
soesie schreef:Ik hoorde dat de Staatsloterij een aantal auto’s verloot...hoe doen ze dat dan als het een half staatslot betreft? Of is dit een hele domme vraag? Of trekken ze net zolang de loten tot er een heel lot op de auto valt? Ik denk er al een paar dagen over...
soesie schreef:Ik hoorde dat de Staatsloterij een aantal auto’s verloot...hoe doen ze dat dan als het een half staatslot betreft? Of is dit een hele domme vraag? Of trekken ze net zolang de loten tot er een heel lot op de auto valt? Ik denk er al een paar dagen over...