Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:41

Die cheerleader cat vind ik ook heel leuk, voor meisjes :P
Nog wel een beetje ruime trui zo te zien :)) Maar die kleur staat haar goed :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:41

Heel leuk Vero!

Niet het setje wat ik zo op het eerste gezicht bij Sophie zou verwachten, na al die klassieke outfits, maar leuk! Lekker sportief :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 12:46

Haha ja weer heel wat anders dan het klassieke. Maar ik hou van beide :D

Trui is qua lengte goed. Qua breedte lekker oversized O:)

Net deze binnne voor Juul van Facebook. Is een 104 dus denk dat het volgend jaar wordt of eind van de zomer. Maar echt als nieuw nog.
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:52

Die blijft echt leuk <3 En de cheercat is ook leuk!

Verootjoo ook lekker kleurrijk, ik hou er van :j

Hier nog een denim jasje gescoord :o

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:01

Lau

Zou je willen kijken hoe walvis jurkje staat kwa lengte bij Juul ik heb 92/98 laten weg leggen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 13:03

Ja zal ik doen. Wordt wel vanavond want ze zit op de crèche.

Die mooie van MR panty?
Die is echt te gek

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:07

Die nieuwe :D wordt penislion genoemd op de FB-groep O:) _O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:12

Ja die van MR idd.

Ik had al op die groep gereageerd ook Tita, als die van je vent er zo uit ziet moet je in ieder geval een dokter opzoeken maar misschien ook een andere vent :7

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:08

Gecondoleerd panty :(:)

Mooie kleur die trui Laura!

Oh die grote walvis van MR vind ik wel leuk :j

Qua merken voor jongens, ik heb nu echt hele fijne soepele jeans/jogjeans van de Hema. M’n schoonmoeder vond het een hele kerel daarmee, was ie ook wel.

Komend weekend is een tweedehandsbeurs hier in Den Bosch. Ik zweer erbij, haal er echt vaak leuk spul voor een prikkie. Nou ligt mijn lat qua merk niet zo hoog, maar met Tumble of Z8 of Vingino voor een paar euro voor spul wat er nog zo goed als nieuw uitziet ben ik helemaal happy. Zal m’n score van zondag wel showen :D Gaat vaak voor minder weg dan op marktplaats, natuurlijk geen verzendkosten en gewoon zelf in handen kunnen houden, ideaal. Ga er over een poosje ook wel staan als ik meer heb om weg te doen. Heb nu de hele handel in maat 50/56 en enkele 62 op
Mp staan maar alles wat niet weg gaat gaat naar ruilbeurs of straks dus op zon tweedehandsbeurs.

Ik vind m’n peuter echt stukken leuker dan dat ie als baby was, geniet enorm van zn spel en zn verhalen. Maar heb ook wel echt makkelijk kind. Jongste wordt ook langzaam iets makkelijker. Respect overigens voor de alleenstaande mama’s en degenen met paarden. Ik ben al blij met 1x per 2 weken op de manege, maar had sowieso al nooit een enorme drive.

Even naar tao gekeken op vente maar das niet m’n stijl.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 14:11

Pantykous schreef:
Ja die van MR idd.

Ik had al op die groep gereageerd ook Tita, als die van je vent er zo uit ziet moet je in ieder geval een dokter opzoeken maar misschien ook een andere vent :7

Wil net zeggen dan is ie of formaat knakworst of hij heeft een ernstige soa dat ie verschrompeld is. Of je vent is heul oud O:)

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:17

Veerootje wat een leuk setje zo met de walvis!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:11

Oke heb de hele collectie van mini rodini doorgespit, maar welk item/printje gaat het over? Want kan echt niets zien dat op een piemel lijkt?

Iréne had een manderijn gegeten dus moest maar even shone kleding aan, merk toch dat ik onderstaande combi heel vaak pak.

Afbeelding

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:12

Wat een schatje is Sophie zeg <3

En heel leuk setje met die walvis Vero!

Iréne heeft altijd zulke leuke kleertjes aan, staat haar mooi die rustige kleuren.

Even voor de strikmutsjes liefhebbers; ik heb eigenlijk nog nooit een (wol)zijde mutsje gebruikt. Maar mijn dochter is nu 13 maanden en blijft zo enorm gevoelig voor prikkels. Ze is nu ook al dagen helemaal van de leg en overprikkeld. Gisteren weer kdv gehad wat de situatie thuis verergerd. Zou zo'n mutsje nu ook nog helpen? En wat voor soort kan ik dan het beste kopen? Heb al op de wolletjesfb zitten zoeken maar er is teveel keus. Wil het liefst wel een beetje een leuk kleurtje. Roze, grijs of geel oid, geen aardetinten.

Ik had trouwens nog belooft mijn aankopen via mp te showen. Jurkje en romper van HoJ. Gebreide truitje van Carlijnq. (Nog nooit eerder gezien, denk heel oude collectie ofzo? Vind m erg mooi!) De romper is heel anders van kleur dan de jurk en mijn sweater van HoJ. Die was ook van een andere verkoopster. Zou die verkeerd gewassen en verkleurd zijn? Of hebben ze verschillende tinten roze?

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:28

Zag bij TAO niks. Bij MR zag ik wel leuke dingen maar helaas boven budget.

Afbeelding

Vanmiddag draagt hij Hema broek, name it trui en adidasschoenen. We moeten zo de deur uit. Vanmorgen grijs bomenbroekje van Hema met een zwarte trui die ondertussen wit is van de smeerkaas

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:31

Laatst bijgewerkt door Keet op 06-03-19 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:31

Ik hou jullie niet bij!!

Zag wel verdrietig nieuws van panty, gecondoleerd, wat heftig!

Tita had mooie kleertjes binnen!

Lau ging los, is het gelukt?

Liti ik vind dat irene er ook altijd zo mooi uit ziet!

Michelle mooi jurkje gemaakt!

Ik heb net toch maar wat besteld nog van de little hedonist sale, ben na alle verhalen hier enorm benieuwd!

Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:38

Owh heerlijk die bestelling bij little hedonist, die kleurtjes hebben wij hier ook. Weet zeker dat je er blij mee gaat zijn

Het ondenkbare is gebeurd, iréne heeft panterprint, nouja een soort van. Angulus schoentjes van marktplaats in een soort kaki-grijs met gouden vlekjes zo dicht bij panterprint als hier denkbaar is. En ach kindlief had nieuwe schoenen nodig, ik wil perse met spekzool om dicht bij barefoot te komen en deze waren voor 5 euro op marktplaats hier een paar straten verderop. Vond het een beetje zonde om voor die hooguit 2 maanden dat ze nog dichte schoenen heeft gloednieuwe te kopen en deze leken nog bijna nieuw. Iréne vind ze in ieder geval wauw.
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:06

litilaura schreef:
Owh heerlijk die bestelling bij little hedonist, die kleurtjes hebben wij hier ook. Weet zeker dat je er blij mee gaat zijn

Het ondenkbare is gebeurd, iréne heeft panterprint, nouja een soort van. Angulus schoentjes van marktplaats in een soort kaki-grijs met gouden vlekjes zo dicht bij panterprint als hier denkbaar is. En ach kindlief had nieuwe schoenen nodig, ik wil perse met spekzool om dicht bij barefoot te komen en deze waren voor 5 euro op marktplaats hier een paar straten verderop. Vond het een beetje zonde om voor die hooguit 2 maanden dat ze nog dichte schoenen heeft gloednieuwe te kopen en deze leken nog bijna nieuw. Iréne vind ze in ieder geval wauw.
[ [url=m/UtX9s6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:25

Whaha MB en dat in combinatie met je onderschrift :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:41

Hahaha, zojuist hardop moeten lachen Marco. Nee echt hoor hier blijft het bij (oke en het maed for mini stipjes stofje dat echt geen panter is hoor O:) )

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:43

Hahahaha

Heel erg leuk liti!

Vind Irène er altijd heel leuk uitzien, mooi hoe je dat voor elkaar krijgt met verantwoorde kleding en gedachte erachter en dan met een klein budget (wat je toen aangaf)
Er zat/zit op je insta nog niets voor me bij, maar check het wel steeds.

Hier op schoenen jacht geweest. Had in de sale leuke oudroze laarsjes apart laten zetten. Via mp voor 5,- shoesme schoentjes. En gympen voor 20,- inclusief gevonden. Had ze toevallig bij de Wehkamp besteld en zijn echt tof, alleen dan veel minder geld haha

Mn vriendin kwam ook nog met 2 tassen merkkleding aan, best leuke dingen eruit gehaald. Jeans rokjes, salopette jurkje, jasje van vingino, paar grappige rokjes. Erg leuk!

Schoentjes van mp, sandaaltjes (niet helemaal mijn stijl, maar ze heeft iig iets. Mocht er wat anders voorbij komen) slippers zijn voor misschien volgend jaar.

Afbeelding

Deze hier vd Wehkamp, maar ga ik dus via mp kopen, kunnen altijd, overal bij.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Edit, spelfout
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 06-03-19 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:43

Die maed for mini stippen zijn cheetah. :')

Leuke dingen Michelle!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:57

Leuk zo'n vriendin die kleding meeneemt! Dat hebben wij op de tienermoedergroep ook, we krijgen veel gedoneerd en daar zoek ik ook altijd pareltjes uit voor vriendinnen.

En psss niemand zeggen dan lijken het gewoon stippen hihi.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 17:08

Zo is het hier ook begonnen. Met dr Maed for mini snow Leopard. Want dat zijn gewoon stipjes.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:34

Hier ook en nu huppelt Sam in een rode Leopard broek .....best gay maar staat heerlijk niet standaard en eigenwijs

Afbeelding