Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
entless
Berichten: 314
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 04:29

Gebroken nacht nummer 18 op rij. En dat zonder reden -O-
Ik word er moedeloos van.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33923
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:31

Ik ben bezig met een dossier, ik studeer Nederlands. En nou heb ik al 2 d/t fouten uit 1 zin gehaald en één iemand zegt "en ik was niet de enigste". We zitten in het derde leerjaar. 8)7

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:06

MarlindeRooz schreef:
Ik ben bezig met een dossier, ik studeer Nederlands. En nou heb ik al 2 d/t fouten uit 1 zin gehaald en één iemand zegt "en ik was niet de enigste". We zitten in het derde leerjaar. 8)7

Voor dat soord gevallen is het bindent studie advies bedagt.

Dorus

Berichten: 13273
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:07

Dat rode cijfertje bij dat nieuwe knopje onderaan de Facebook app met oninteressante filmpjes. Als iemand mij kan vertellen hoe ik dat cijfertje weg kan krijgen zonder op dat knopje te moeten drukken dan hoor ik dat graag!

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:10

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben bezig met een dossier, ik studeer Nederlands. En nou heb ik al 2 d/t fouten uit 1 zin gehaald en één iemand zegt "en ik was niet de enigste". We zitten in het derde leerjaar. 8)7

Voor dat soord gevallen is het bindent studie advies bedagt.


Dat mag volgens mij niet meer. Ik heb daar toen een brief over gehad. Mits de student een bepaald aantal studiepunten in het eerste jaar behaald mogen ze dat dus niet meer doen dacht ik.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:11

dat ik biet weet of ik nu mijn appelbeignet moet eten of meer overdag

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:13

Amandavd schreef:
Dat mag volgens mij niet meer.

Jammer.
Enneh...
Citaat:
Mits de student een bepaald aantal studiepunten in het eerste jaar behaald mogen ze dat dus niet meer doen dacht ik.
}>

Cowboy55
Berichten: 8574
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:16

MarlindeRooz schreef:
Ik ben bezig met een dossier, ik studeer Nederlands. En nou heb ik al 2 d/t fouten uit 1 zin gehaald en één iemand zegt "en ik was niet de enigste". We zitten in het derde leerjaar. 8)7


Dat is een goede zaak. Daardoor blijven ouderen zoals ik populair op de arbeidsmarkt. Op enig moment zijn we volledig ingehaald door de toekomst (dichterlijke vrijheid, jawel) en hebben we inhoudelijk geen idee meer waar we het over hebben, maar we kunnen nog steeds het verhaal van iemand anders perfect op papier zetten.....iets dat die ander nooit gekund heeft. :+

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:19

Cowboy55 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben bezig met een dossier, ik studeer Nederlands. En nou heb ik al 2 d/t fouten uit 1 zin gehaald en één iemand zegt "en ik was niet de enigste". We zitten in het derde leerjaar. 8)7


Dat is een goede zaak. Daardoor blijven ouderen zoals ik populair op de arbeidsmarkt. Op enig moment zijn we volledig ingehaald door de toekomst (dichterlijke vrijheid, jawel) en hebben we inhoudelijk geen idee meer waar we het over hebben, maar we kunnen nog steeds het verhaal van iemand anders perfect op papier zetten.....iets dat die ander nooit gekund heeft. :+

Die ander vraagt zich waarschijnlijk in stomme verbazing af wat papier überhaupt is en hoe je dat in the cloud stopt.

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:20

Trui schreef:
dat ik biet weet of ik nu mijn appelbeignet moet eten of meer overdag

Als je er zin in heb gewoon nu.Je eet het toch niet elke dag als ontbijt.Ik had een paar weken terug een boterkoek als ontbijt :D

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:37

oomens schreef:
Amandavd schreef:
Dat mag volgens mij niet meer.

Jammer.
Enneh...
Citaat:
Mits de student een bepaald aantal studiepunten in het eerste jaar behaald mogen ze dat dus niet meer doen dacht ik.
}>


Daarom studeer ik dus geen Nederlands :)

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:38

Aan dat ik zo enorm misselijk ben en niet weet wat ik er nog aan kan doen...

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:49

Dat iedereen in de trein zn muziek zo hard heeft staan dat ik t door mn eigen muziek heen hoor. Ben al 2 keer verplaatst omdat ik daar echt niet tegenkan, maar op elke plek zit gewoon wel zo iemand

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:34

Aan het feit dat ik de afgelopen dagen een behoorlijk emotioneel wrak ben. Alles lijkt mis te gaan..

vikawiek

Berichten: 1555
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:43

Dat m'n telefoon niet meer aan gaat. Ligt al 3 uur aan de lader en ik heb meerdere keren geprobeerd om dat ding aan en uit te zetten. Dus nu kan ik niemand bereiken en ook niet verder met m'n werk waar ik een refentie foto voor nodig heb... die op m'n telefoon staat -:(-

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:57

Dat er geen treinen tussen dieren en Zutphen rijden. En mijn trein dus niet verder rijd als dieren en ik dus in Zutphen op school zit :')
Niet dat ik heel veel zijn in school had, maar ik was al onderweg dus lekker rot dit.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:35

Mijn headset die niet meer wil connecten met Bluetooth. Ding was niet goedkoop en ik wil gewoon m'n muziek kunnen luisteren in de trein.

@lau ik hoorde net op het station dat de wisselstoring nog tot half 2 gaat duren :( succes!

Morganlefay

Berichten: 8726
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:10

DeMolenhoek schreef:
Aan dat ik net vol goede moed en overgave de slaapkamer heb opgeruimd gekregen. Dozen uitpakken van de verhuis, nieuw dekbed, stofzuigen etc. Om dan te zien dat ik een goede 2 uur ben bezig geweest. Ik heb nog 3 kamers, een berging, een hal, een badkamer, een trailer en een garage vol staan!

Ok, het is niet echt een ergernis maar de moed zakt mij even in de schoenen, pfieuw... Ga blij zijn als die verhuis eindelijk volledig achter de rug is.


Jaja, dat dacht je, wat te denken van de spullen die allemaal op een nieuwe/andere plaats staan liggen of zitten. Het huis zelf. Duurt wel een jaartje hoor.
Maar jij hebt natuurlijk wel alles in een keer he. :+
Koter, huis, om maar niet te gaan beppen over je charming inlaw.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:40

Hehe. Verhuis nooit met een baby. Nooit _O- Maar het is gewoon echt ons droomhuis. Naar buiten kijken en de paarden zien staan verzacht veel leed. In ons ander huis waren we ook 2/3 uur per dag bezig met over en weer te rijden om de paarden te verzorgen. Dus die tijd winnen we hier :D

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:43

Die tijd heb je nu over voor het uitpakken. ;)
Nee hoor, zonder gekkigheid. Ik zal je zeggen dat ik vanmorgen na 2,5 jaar eindelijk een verhuisdoos met schoenen heb uitgepakt. Nu zijn ze allemaal direct de kledingcontainer in gegaan. Het feit dat ik al die schoenen zolang niet heb gedragen zegt natuurlijk ook wel wat maar al die tijd heeft die doos in de slaapkamer gestaan. :=

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:48

Oh ik ken het. Er zijn dozen verhuist die nog niet open waren geweest sinds ik bij mijn vriend ben ingetrokken _O-

Dorus

Berichten: 13273
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:49

Wat mij heel erg helpt met opruimen is het systeem van FlyLady. Een kamer per keer en in blokken van 15 minuten (kookwekker) knallen.
Eigenlijk pas ik het te weinig toe, want het zou me heel veel tijd en frustratie schelen als ik het gewoon consequent in m’n dagelijkse patroon toepas.

Maflinger_S
Berichten: 12190
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:51

@DeMolenhoek: volgens mij heb jij vooral veel last van verwachtingen: naar jezelf, naar je vriend, naar je (schoon)ouders, naar ... Als jij een beetje meer zou kunnen loslaten en niet iedereen wil pleasen, ga je volgens mij een zoveel leuker leven hebben. En hou me te goede: je hebt het zelf al prima door.

Wat het al dan niet uitpakken van spullen betreft: het is waar wat Jolien87 schrijft: als je pas na heel wat maanden een verhuisdoos wilt uitpakken, is dat wat erin zit niet (meer) zo interessant en kan misschien wel weg. Is een fijne manier van rotzooi opruimen.

Cowboy55
Berichten: 8574
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:02

DeMolenhoek schreef:
Oh ik ken het. Er zijn dozen verhuist die nog niet open waren geweest sinds ik bij mijn vriend ben ingetrokken _O-


Die zouden bij mij met stip op de nominatie staan om weggegooid te worden.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:39

Aan dat ik met mijn moeder mee ben gegaan naar de arbo arts op mijn vrije dag.. en nu al 2 uur zit te wachten tot ze uit het gesprek komt..