Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Ailill schreef:Wil je met me naar bed, of moet ik mijn excuses aanbieden?
That's all?
dat is toch veel....![]()
De meeste die ik krijg zijn nooit meer dan 4 woorden;
Hey
Hoi
Alles goed
Lekker ding
Sex?
Wat ben je knap
Hey sexy
Hi
ik reageer dan NIET
Jester_ schreef:Mijn vriend begon heel random met: tja hoe start je een gesprek met iemand die je niet kent en waar de openingszin zo belangrijk is want anders reageren jullie toch niet
Berdien schreef:Oh oh ik had laatst echt een héle slechte openingszin. Trekt op zich wel de aandacht, het is beter dan 'Hoi.' Dat vind ik zo suf. 'Hoi.' (met punt he, vooral die punt).
Maar daarna begon hij over wat ik vond van de ehm.. wat zei hij toch.. vertrutting van de seksuele moraal en of ik wel aardig genoeg was. En toen ik zei dat ik van dit soort vragen niet heel aardig word werd ik geblokt![]()
En nu iemand die in mij zijn therapeut heeft gevonden, want die jammert al drie dagen over hoe zwaar het wel niet is om te solliciteren. En dat afgewezen worden zo naar is. En hoe ik daar mee om ga. Nou niet, ik wijs alleen maar banen afWas óók al niet aardig.
Jibbel schreef:Krijg hier nogal eens: Leuke match!
Standaard reactie: Dat moet je nog maar afwachten. / Dat valt nog te bezien / iets in de trant.
Of: wat zoek je hier op tinder?
Ehm..roze olifant die bij voorkeur ook kan vliegen, maar ze schijnen zeldzaam te zijn.
Ik kán dan gewoon niet meer serieus antwoorden..
Thenexttry schreef:Jibbel schreef:Krijg hier nogal eens: Leuke match!
Standaard reactie: Dat moet je nog maar afwachten. / Dat valt nog te bezien / iets in de trant.
Of: wat zoek je hier op tinder?
Ehm..roze olifant die bij voorkeur ook kan vliegen, maar ze schijnen zeldzaam te zijn.
Ik kán dan gewoon niet meer serieus antwoorden..
Die vraag komt zo ontzettend vaak.
Ik had er ook altijd een handje van om flauw te reageren en als ze dan de humor er wel van in konden zien dan bleef ik wel praten.