Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Onze buren zijn al vier maanden aan klussen in het huis boven ons. Aanbellen heeft geen zin, want de bel doet het niet en aankloppen op 1 hoog is wat lastig (we hebben een aparte opgang)...
Ze werken soms overdag maar altijd elke avond tot +- 20.30. In het weekend werken ze twee dagen door. We worden zo langzamerhand gek ervan en ik merk dat ik niet meer in staat ben om deze mensen op een 'nette' manier aan te spreken over de overlast die zij bezorgen.
Mag dit, elke avond tot die tijd door? En allebei de dagen in het weekend?
Citaat:Nee maar inmiddels heb ik het maar wel ergens anders besteld waarbij het wel direct verstuurd is.
Er staat letterlijk in de mail 'hopelijk wordt het vandaag wel opgehaald door de pakketdienst'
Hopelijk? Hoezo hopelijk?
Het ligt nu dus nog steeds daar (in de winkel) maar annuleren wil ze ook niet, ik moet het eerst ontvangen en dan het retourproces ingaan. Lekker omslachtig.
Edit; zou bijna denken dat ze meelezen, t wordt nu gecrediteerd zonder morren.
Trui schreef:Hoe het komt dat Mn blinde haar blauw grijs moest worden en nu groen is? Ben benieuwd hoe het opdroogt
Amy schreef:Ik moest m'n rijbewijs laten zien, toen ging één agent dmv een kastje dingen opzoeken. Ze vroegen verder niet naar de auto, was overigens ook niet m'n eigen auto.
Ze vroegen of ik vaker bekeuringen had gehad, wat ik hier ging doen, of ik de weg goed kende etc. Het ging wel heel raar vind ik achteraf. Maar stond vooral beetje perplex. Heb nog nooit boetes gehad en rij bijna nooit te hard, maar gisteren was ik al veel te laat dus dacht even gas erbij... Nou mooi stom.