Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flessuh schreef:jooproo schreef:Ik ben binnenkort wat keren in Amsterdam, denk dat ik Tinder daar maar even open, komt mijn hoofd in andere omgeving langs. Wie weet wat het oplevert
Amsterdam is zelfs binnen mijn bereik.. zal wel de reden zijn dat ik nog kan swipen
Pascalle90 schreef:Ik zit ook in de omgeving van Amsterdam en heb nog nooit de melding gehad dat de mannen op waren oid.
Pff ik heb een date afgesproken voor aanstaande zaterdag en weet niet zo goed wat ik ermee moet. Sinds vorige week appen we af en toe, maar ik vind hem niet zo heel boeiend. Hij stelde voor om te bellen en dat viel me best wel rauw op me dak, maar dat was eigenlijk onwijs leuk!
Ik merk gewoon dag ik heel erg met die andere gast in me hoofd zit dus ik vraag me af of het wel eerlijk is om met deze af te spreken als ik toch al denk dat het niks kan worden..
DanielleB schreef:Haha maar het is duidelijk dat Jooproo geen kinderen wil hahah
DanielleB schreef:Haha maar het is duidelijk dat Jooproo geen kinderen wil hahah
Die van mij heeft nog paar dagen.. al weet ik het eigenlijk al wel.. maar nog ff de knoop doorhakken.
Gister aangeven me echt pieeeeeeeeeep te voelen en er helemaal klaar mee te zijn (vanwege gezondheid). Gisteravond nog telefoon van ziekenhuis dat ik er nog een ABkuur achter aan moet. Ze gaan nu "grondig" te werk.
Enige wat ik terug krijg is: mmm ja niet best, ben benieuwd wat het is.
Mannnnnnnnnnnnn ik vraag even een schouder om op uit huilen... grrr
Die van mij heeft nog paar dagen.. al weet ik het eigenlijk al wel.. maar nog ff de knoop doorhakken.
Gister aangeven me echt pieeeeeeeeeep te voelen en er helemaal klaar mee te zijn (vanwege gezondheid). Gisteravond nog telefoon van ziekenhuis dat ik er nog een ABkuur achter aan moet. Ze gaan nu "grondig" te werk.
Enige wat ik terug krijg is: mmm ja niet best, ben benieuwd wat het is.
Mannnnnnnnnnnnn ik vraag even een schouder om op uit huilen... grrr
lieveli schreef:Mannen zijn geen halfjes hoor, dit is gewoon een eikel die niet echt geïnteresseerd is.
DanielleB schreef:Nou nee, maar als ik het met mijn ex vergelijk.. die stond wat dat betreft altijd voor me klaar..
Maar ik ga ook niet letterlijk zeggen; ik wil graag dat je me geruststeld oid..
Ik ben er ook wel klaar mee geloof ik.. Voor de rest super aardige jongen en als ik bij hem ben is hij wel heel lief (dekentje voor je pakken etc) maar daarbuiten.. pfffffffff.
Maar zijn methode is "rustig aan doen". Ja dat wil ik ook, maar dan moet je je wel helemaal openstellen, anders wil het niet.. En dan kun je alsnog rustig aan doen.
Maar zolang hij dat dus niet kan, van "zijn methode" afstappen, zal het denk ik met geen enkele vrouw lukken