Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:51

Tjah mensen willen nu eenmaal nieuw voor een tweedehandsprijsje.
Als het echt nog als nieuw is, is 20 euro af wel netjes.
En als je dat er niet voor over hebt, dan moet je goedkoper zoeken.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 21:06

Net m'n studiobox met achtergronden en lampen te koop gezet & m'n statief erbij. De camera is weg, dus die moeten toch ook maar eens weg... zijn allebei praktisch nieuw, dus doet wel een beetje pijn :')

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 21:17

Anoniem schreef:
Net m'n studiobox met achtergronden en lampen te koop gezet & m'n statief erbij. De camera is weg, dus die moeten toch ook maar eens weg... zijn allebei praktisch nieuw, dus doet wel een beetje pijn :')

Linkje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 21:27

poedersuiker, m'n advertentie is eraf gemikt. Waarschijnlijk omdat ik ter referentie links erin had staan. Even opnieuw erop zetten dan :') linkje stuur ik zo via pb!

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:01

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een reactie op een advertentie krijgt met daar in het verzoek om diegene te bellen.
Ik heb zelf zo iets van nee ik ga niet achter mensen aan bellen...

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:19

Nee, daar begin ik ook niet aan. Voordeel aan mijn werk is dat ik daar niet kan en mag bellen dus ik ben via de mail veel beter bereikbaar.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:07

De laatste tijd heb ik het al verschillende keren in een mail gezien.
Ik begin er ook zeker niet aan, ik probeer zo snel mogelijk terug te mailen en daar houd ik het bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:18

Bellen doe ik ook niet aan.
Vorige keer met het verkopen van m'n body wel een knakker die wilde dat ik hem mailde, dus dat gedaan, en vervolgens gaat ie via marktplaats verder, maar bood wel de helft van m'n vraagprijs. En was vervolgens boos dat ie aan een ander verkocht was en bestook me met mails. Dat doen we ook geen tweede keer meer :+

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:22

Ik krijg net een berichtje terug van een autohandelaar.Ik vroeg hem wat de kilometerstand en bouwjaar was van 2 bepaalde wagens.
Daar antwoordde hij op:"Sorry kan ik u niet mee helpen."
Mijn reactie hierop:"Vreemd.Als u een auto verkoopt,neem ik toch aan dat je ten minste het bouwjaar en km stand weet."
Zegt hij:"Wat zit ge nou toch te zagen."

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:24

Wauw dat is wel heel vreemd Vicky!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:25

Dat is vreemd ja...

Heb net behoorlijk wat Riverdale spullen op marktplaats gezet. Krijg ik een reactie; voor 3 euro kom ik het ophalen :roll: . Doeiii :wave:

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:28

Ik heb er nog één reactie achterna gestuurd:
"Succes met de verkoop.Mensen die zo reageren als u verdienen het om slechte recensies te krijgen."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:30

Coconut schreef:
Dat is vreemd ja...

Heb net behoorlijk wat Riverdale spullen op marktplaats gezet. Krijg ik een reactie; voor 3 euro kom ik het ophalen :roll: . Doeiii :wave:

zulke krijg ik ook wel eens :+ Dan reageer ik terug met 'voor die prijs had ik het ook graag willen halen, maarja ik heb er toch ook echt meer voor moeten betalen' :')

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:08

Die ga ik onthouden :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:07

Wat raar van die auto... Typisch weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:44

Bizar inderdaad van die auto! Nouja, zijn gemis..

Net wat verkocht, zou overgemaakt zijn van ING naar ING maar staat er niet op. Maar als ik op allestoringen.nl kijk zijn er meer met vertraging bij overschrijvingen.. dus zal wel goedkomen.. al gaat het niet weg tot het op de rekening staat maar goed.. heb wel 10x gecheckt of ik het rekeningnummer goed had doorgegeven :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:08

Hahah.. een autohandelaar die zelfs dat soort bazale info niet wil/kan geven: heeeeel ver bij weg blijven!

Ik had ook pas iemand die bij elke mail zei dat ik moest bellen. Niet op in gegaan en glashard blijven mailen. Had er toen beetje raar gevoel bij. Ging om 7 eetkamer stoelen voor een tientje per stuk. Was zelfs beetje 'angstig' ons adres gegeven maar op ophaalmoment was man ook thuis. Man kwam binnen, reed in bedrijfsbusje, keek even, betaalde zonder mokken en bedankte omstandig. Heel ander idee bij hem door zijn manier van communiceren.

Vanochtend buggy verkocht. Viel me uiteindelijk ook mee. Akkoord gegaan met iets minder dan we in ons hoofd hadden maar alsnog redelijke prijs. Verder ook wel netjes gelopen, stipt op tijd aan de deur en zonder gemok geld gekregen.

Straks de andere buggy online. Had de verkochte nieuw gekocht maar die beviel ons niet. In plaats daarvan een tweedehands gekocht pas, maar staat is iets minder dan ik wil (moet 2 kindjes mee gaan en daar is hij niet goed genoeg voor) plus wil liever een luxer model met verschillende standen. Nu deze nog iets waard is zien dat ik mijn geld er voor terug krijg en dan maar weer op zoek naar een andere :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:26

Wat voor statief is het Rachelle?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:27

Courses schreef:
Wat voor statief is het Rachelle?

SLIK pro 330DX

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:01

meniekske schreef:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een reactie op een advertentie krijgt met daar in het verzoek om diegene te bellen.
Ik heb zelf zo iets van nee ik ga niet achter mensen aan bellen...

Is mij nog nooit gevraagd maar ik zou dat ook niet doen :n

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:10

Heerlijk weer. Bieden vanaf 40 euro ingeschakeld. In de advertentie gezet dat we er ten minste 40 euro voor willen. Mailtje: mag ik hem zo komen halen voor 30 euro.
Krijg dan echt de neiging om te reageren met: 'wat denk je zelf'. Heb het maar netjes gehouden op dat hij hem voor 40 euro mag komen halen

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:12

Vorig weekend via marktplaats contact gehad met iemand over n paar paardrijbroeken die ik graag over wilde nemen. Vervolgens op maandag gegevens uitgewisseld en meteen geld overgemaakt.
Ze zei dat ze het pakket meteen klaar ging maken zodat het die maandag nog weg kon, daarop heb ik geantwoord dat ik bij een andere bank zit dus dat het geld er dinsdag pas zou zijn, dat was geen probleem zei ze..

Tot vandaag niets meer terug gehoord en ook geen mail van Kiala dat er überhaupt een pakket is aangemaakt -O-
Heb donderdag nog een mailtje gestuurd of alles gelukt was maar ook daarop niet gehoord. Maandag vertrekken wij met vakantie dus hoop maar dat ze gewoon binnen komen volgende week..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 17:59

ElizeVdS schreef:
Heerlijk weer. Bieden vanaf 40 euro ingeschakeld. In de advertentie gezet dat we er ten minste 40 euro voor willen. Mailtje: mag ik hem zo komen halen voor 30 euro.
Krijg dan echt de neiging om te reageren met: 'wat denk je zelf'. Heb het maar netjes gehouden op dat hij hem voor 40 euro mag komen halen

Zo bijzonder he? Alsof er staat 'bieden vanaf 40,- maar als je maakt is het 10,- goedkoper'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:05

Leuke reactie op een kledingrek (voor in een winkel). Nieuwprijs 120€, staat erop voor 60€, en dan een mail 'ik bied 35€ is dat goed'.. teruggestuurd dat gezien ik op de helft van de nieuwprijs zit dat ik dat een prima vraagprijs vind en dus niet met 35€ akkoord ga. Krijg ik de mededeling 'stik erin'. Heb de meneer een fijne middag gewenst. :+ chagrijnig stuk vreten.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:33

Wat zouden jullie voor zo'n zadel kast uitgeven?
Dan weet ik of ik een tegen bod ga doen of niet.
Heb opzich wel interesse voor op stal aangezien ik 2 zadel heb en deze verwacht ik wel boven op de andere kast past.

Sorry foto vergeten nu toegevoegd

Afbeelding