StonedRomy schreef:De liften op stations zijn zo leuk. Gisteren nam ik dus de lift omdat ik bij gebruik van trap bijna zeker flauwval en toen ik dus boven was met de lift stonden daar een paar oude mensen te klagen over het feit dat ze langer hadden moeten wachten doordat de jeugd weer eens lui wilde zijn.![]()
Tja, heb ze gevraagd waarom zij zelf de lift wilde gebruiken als 2 seconden wachten tot iemand uit is gestapt te lang is voor ze. Hij had het aan zijn hart. ' nou meneer, ik ook. Begrijp helemaal waarom u dan de lift pakt. Laat u niet teveel stressen door zo lang op mij te moeten wachten.'
Oudere mensen vind ik tegenwoordig snel hun vooroordelen hebben in het ov. Ik heb zelf ook een onzichtbare handicap. Ooit gehad dat er een ouder echtpaar was en de man zijn vrouw liet zitten en zelf bleef staan. De man stond met zijn rug naar mij toe en na meerdere keren gevraagd te hebben of meneer op mijn plek wilde zitten en hem zelfs een paar keer aangetikt te hebben maar geen respons kreeg ben ik blijven zitten want als ik was opgestaan had hij het alsnog niet gemerkt. Om vervolgens vieze blikken van een oudere dame te krijgen en allemaal commetaar te krijgen. Sorry hoor maar ik had mijn best gedaan.