Triest. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Triest. _lauraaa_ schreef:Steeph schreef:Ik ga vandaag zo hoog mogelijk verraad plegen tegen de overheid *kuch* ik ga met mn studentenov heel nederland door reizen en ik ga lekker niet naar school
Confession: dit doe ik dus geregelddagje strand, dagje winkelen, naar t werk etc
![]()
mijn OV schuld word er toch niet hoger van, en ik verwacht niet dat ik met mn opleiding stop xD
Chiave schreef:Confession:
Ik heb morgen een verzorgstertje op bezoek om te kijken of het wat is, maar ik heb al een ander pennyschatje gekozen. Die van morgen ga ik de hele middag schijt laten scheppen.
Froukje schreef:Volgens mij is hier al meerdere keren genoemd dat je mensen niet mag veroordelen op hun confession, juist omdat het een confession is.
Doe dat dan ook niet!
Lieszje schreef:Froukje schreef:Volgens mij is hier al meerdere keren genoemd dat je mensen niet mag veroordelen op hun confession, juist omdat het een confession is.
Doe dat dan ook niet!
Wat als jij het was in je jongere jaren of je eigen kind?
Ik hoop gewoon dat ze gaat inzien dat dit echt triest is.
En dat meisje gewoon belt en de waarheid vertelt.
Verder veroordeel ik chiave niet, want ik ken haar niet.
Maar ik geef wel mijn mening over haar confession.
Steeph schreef:Ik ga vandaag zo hoog mogelijk verraad plegen tegen de overheid *kuch* ik ga met mn studentenov heel nederland door reizen en ik ga lekker niet naar school
Kreeg er vandeweek ook een opmerking over van mensen met van die meereiskaarten "Ja, die kan wel inchecken, die reist op kosten van de overheid!". Hoezo jaloers?
School is duur zat, mag ook wel eens een voordeeltje voor ons in zitten!