Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:36

Jeetje dat vind ik echt heel erg flauw, Chiave. :n Triest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:43

Steeph schreef:
Ik ga vandaag zo hoog mogelijk verraad plegen tegen de overheid *kuch* ik ga met mn studentenov heel nederland door reizen en ik ga lekker niet naar school }:)

Confession: dit doe ik dus geregeld :o dagje strand, dagje winkelen, naar t werk etc :')

Chiave: dat vind ik dus echt not done.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:52

_lauraaa_ schreef:
Steeph schreef:
Ik ga vandaag zo hoog mogelijk verraad plegen tegen de overheid *kuch* ik ga met mn studentenov heel nederland door reizen en ik ga lekker niet naar school }:)

Confession: dit doe ik dus geregeld :o dagje strand, dagje winkelen, naar t werk etc :')

Ik ook :') mijn OV schuld word er toch niet hoger van, en ik verwacht niet dat ik met mn opleiding stop xD

Edit: als er mensen willen meeten ergens in NL op een groot station, stuur maar een PB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:02

Confession ik was gisteren vergeten mijn konijnen te voeren :o

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:19

Chiave schreef:
Confession:

Ik heb morgen een verzorgstertje op bezoek om te kijken of het wat is, maar ik heb al een ander pennyschatje gekozen. Die van morgen ga ik de hele middag schijt laten scheppen. :o

Wauw..
Dit vind ik dus echt heel erg triest en gemeen..
Snap niet waarom je een kind hiervoor wilt gebruiken en daarna keihard wilt teleurstellen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:24

Volgens mij is hier al meerdere keren genoemd dat je mensen niet mag veroordelen op hun confession, juist omdat het een confession is.
Doe dat dan ook niet!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:27

Ik denk dat deze confession in zoverre not done is, dat deze veroordelingen nog wel kunnen helpen om de schrijfster op een andere gedachten te brengen. Het zou eerder raar zijn als hier reacties opkomen die dit gedrag aanmoedigen.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:30

Dat kan dan ook in pb toch? Zou zonde zijn als dit topic op slot gaat.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:32

Froukje schreef:
Volgens mij is hier al meerdere keren genoemd dat je mensen niet mag veroordelen op hun confession, juist omdat het een confession is.
Doe dat dan ook niet!

Er zijn grenzen natuurlijk :)

Lieszje

Froukje schreef:
Doe dat dan ook niet!

Wat als jij het was in je jongere jaren of je eigen kind?

Ik hoop gewoon dat ze gaat inzien dat dit echt triest is.
En dat meisje gewoon belt en de waarheid vertelt.

Verder veroordeel ik chiave niet, want ik ken haar niet.
Maar ik geef wel mijn mening over haar confession.

Jennifuur

Het is half tien 's ochtends en opeens heb ik zo veel zin in van die Chick-ins van Mora met een binnenkant van chilisaus.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:33

Gracezellaa schreef:
Ik denk dat deze confession in zoverre not done is, dat deze veroordelingen nog wel kunnen helpen om de schrijfster op een andere gedachten te brengen. Het zou eerder raar zijn als hier reacties opkomen die dit gedrag aanmoedigen.

Inderdaad, zo denk ik er dus ook over..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:34

Confession: toen ik jarig was woensdag heb ik heel veel felicitaties gekregen, maar ik ben een eigenlijk teleurgesteld omdat een bepaalde vriend van me dat niet heeft gedaan :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:56

Confession;
Mijn vriendin is door een vriendin gevraagd om morgenavond mee te gaan naar Marco Borsato. Zelf twijfelde ze enorm maar ik heb tegen haar gezegd dat ze echt moet gaan en moet gaan genieten.

Nu zit ik te wachten op de vraag "vind je het écht niet erg?" zodat ik zeer onterecht en hormonaal uit kan barsten dat ik het "natuurlijk wél erg vind omdat ik haar al zo weinig zie sinds we allebei bijna fulltime werken en dit ons enige weekend in lange tijd is dat we niet hoeven te werken én geen kinderen hebben en dan wil zij de hort op naar een concert waar we eens sámen heen zouden gaan en en en en"

:=

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:17

ik moet mijn paard verkopen ivm dat ik vortaan te weinig tijd voor der hebt. Maar ik vind het dood eng om met mensen een datum af te spreken om te gaan kijken. Dat maakt het zo echt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:18

Ik moet werken tot 15u (het is nu 10:15)
Ik zit de uren om te kijken tot het eindelijk weekend is en ik uit kan slapen!!
En dat terwijl ik gister nog een vrije dag had B-)
Ik zit dus nu een beetje op halve kracht m'n werk uit te voeren omdat ik simpelweg de fut niet kan vinden om nog even door te knallen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:30

Confession: er staat hier zo'n prachtige parelmoerwitte BMW in de straat waar ik elke keer langskom als ik de hond uitlaat. Ik heb dan elke keer van die gedachten dat ik het poepzakje met inhoud op die mooie auto smijt. Want wat mooi wit is, hoeft niet mooi wit te blijven :Y)

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:32

Lieszje schreef:
Froukje schreef:
Doe dat dan ook niet!

Wat als jij het was in je jongere jaren of je eigen kind?

Ik hoop gewoon dat ze gaat inzien dat dit echt triest is.
En dat meisje gewoon belt en de waarheid vertelt.

Verder veroordeel ik chiave niet, want ik ken haar niet.
Maar ik geef wel mijn mening over haar confession.

Misschien kun je dan beter vragen (om een betere/eerlijkere mening te vormen), of ze dat meisje misschien ook laat rijden/poetsen/knuffelen/etc.?
Dan heb jij een beter beeld over de confession.

Confession: Ik baal zo ontzettend dat ik een onvoldoende heb voor een essay... Was er echt enthousiast over en had super leuke ideeën, maar de uitwerking was niet oké.
Maar waarschijnlijk komt het doordat ik te laat ben begonnen en niet 3 keer mijn tekst heb doorgelezen :o

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:39

Ik vind het stiekem heel grappig als mensen op kleur fokken, en er dan een vos/zwart/bruin veulen uit komt :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:40

MayDayParade schreef:
Ik vind het stiekem heel grappig als mensen op kleur fokken, en er dan een vos/zwart/bruin veulen uit komt :=

Volgens mij weet ik wie jij bedoelt :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:50

_sharonnn schreef:
MayDayParade schreef:

Volgens mij weet ik wie jij bedoelt :')

In your face denk ik dan :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:50

Steeph schreef:

Oh hier maak ik mij ook schuldig aan O:) Lekker een dagje naar mijn hometown (3 uur reizen enkele reis :D ) of shoppen ver weg *\%/*

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:03

Steeph schreef:

Hier ook! Dagje Amsterdam, dagje almere *\o/* Kreeg er vandeweek ook een opmerking over van mensen met van die meereiskaarten "Ja, die kan wel inchecken, die reist op kosten van de overheid!". Hoezo jaloers? :') School is duur zat, mag ook wel eens een voordeeltje voor ons in zitten!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:03

Confession: ik moet bij elke aflevering van SynDROOM huilen. :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:04

Oh, ja, ik doe dat ook altijd. Sterker nog, volgende maand ga ik met mijn vriend een paar dagen naar Texel en we vertrekken expres op vrijdag en reizen terug op dinsdag, omdat we dan dus gratis heen&terug reizen. :')