Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambi1995 schreef:Ik zit al dagen met iets in mijn hoofd. Ik wil het zo graag weten maar er is denk ik niemand die het kan weten.
Ik wil graag weten wat er na de dood is..... Reïncarnatie? geestverschijning? Hel of hemel?
Ik vind het gewoon zo raar dat er voor je geboorte en na je geboorte niks is. Waarom kom je dan wel 1 keer op de wereld en niet een tweede keer?
Citaat:(...) veel buitenlanders, bv Amerikanen denken dat Nederland en Duitsland zo ongeveer heftzelfde is.
Felicxa schreef:Hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn voeten opwarmen. Sokken aantrekken is iig niet de oplossing
amoj schreef:Wat ik al zei, geef het van tevoren even aan. Met of zonder beugels maakt niets uit. Als jij je bh graag wilt aanhouden kan er evengoed een ecg gemaakt worden. Het is alleen voor de ecg-maker iets onhandiger, maar als deze een beetje empathie heeft, moet het goedkomen. Het onhandige is dat de ecg stickers precies onder de beugel geplakt moeten worden, vandaar.Dus als je een BH zonder beugels hebt, mag je hem aanhouden?
Snap wel dat ze dat zo vaak zien, maar voel me er zelf gwn niet prettig bij...
Free2 schreef:Bij The Passion (de Nederlandse versie op TV), hoe zit het dan met het zingen van de liedjes? Bijvoorbeeld Wit Licht van Jeroen van Koningsbrugge (https://www.youtube.com/watch?v=T6MGFTGHh7E) speelt zich niet op het podium af maar Jeroen heeft wel een microfoon om en er lijkt ook een koor mee te zingen dat wel op het podium is. Is het dan in de studio opgenomen en spelen ze een bandje af of zit Jeroen ergens backstage het nummer te zingen? Want de band zit ook gewoon live te spelen, maar het is zo goed gezongen dat je zou denken dat hij daar zijn tijd voor heeft genomen in de studio.
Knert schreef:Sammie schreef:underwear is ondergoed. Dat gespecificeerd kan het oa zijn; knickers, briefs of panties kan ook. Ben je niet in de war met underpants?
Zag het gister in een film.
A pair off underwear... Who are these?
De vrouw hield 1 slip omhoog.
Knert schreef:Sammie schreef:underwear is ondergoed. Dat gespecificeerd kan het oa zijn; knickers, briefs of panties kan ook. Ben je niet in de war met underpants?
Zag het gister in een film.
Danique schreef:Knert schreef:Zag het gister in een film.
Die vrouw bedoelt waarschijnlijk 'van wie is deze?'