Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vind hem heel tof!

Ik ben echt jaloers op iedereen die leuke hemdjes aan kan, vind dat met mijn cup echt niet zo mooi, dus draag altijd t-shirts met een v-hals-achtig iets, terwijl er zulke leuke hemdjes zijn.
Daarnaast krijg ik uitslag als ik mezelf te vaak scheer, dus ik kan ook niet elke ochtend m'n oksels scheren, beetje jammer.
Gelukkig staan V-hals t-shirts mij wel heel goed.
Heel chique.
Dit vest gekocht (en mijn nieuwe all stars waren vanmorgen aangekomen, ze passen gelukkig):
) DewiRox schreef:Gaaf die hakken!
Ik wil ook graag nog een zwarte sleehak.
Ik heb met deze in mijn handen gestaan Rebec;
http://m.adidas.nl/zx-flux-schoenen/B34496.html
Denk inderdaad dat ik dat jurkje maar wat vaker aan moet
. Bedankt dames!
[***] schreef:Gister naar een bruiloft geweest, je wilt niet weten in wat voor een kleren sommige gasten aankwamen.
Boheme schreef:[***] schreef:Gister naar een bruiloft geweest, je wilt niet weten in wat voor een kleren sommige gasten aankwamen.
Herkenbaar, bij de bruiloft van mijn schoonzus vorig jaar kwamen een aantal gasten in voetbal tenue en 2 dames in mijn ogen een afgezakte riem. Ook al is er geen kleding voorschrift dat ging me iets te ver.
Gelukkig heb ik zelf best wel wat complimentjes over mijn jurk gehad van familie en de bruid, had er ook wel wat moeite voor gedaan om een mooie jurk uit te zoeken met bijpassende clutch, schoenen, sieraden en make-up. Maar het is een bruiloft, dus dat heb ik er absoluut voor over.
Ik ga eens kijken of ik er een duidelijke foto van heb.