Ik ben ook wel benieuwd naar die customized Timberlands niet omdat ik ze pas maar wil ze heel graag zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar aangezien ik ze nog nooit heb gedragen kan ik wellicht iemand anders er blij mee maken.
Rowdine schreef:Heb ze niet echt te koop staan hoorMaar aangezien ik ze nog nooit heb gedragen kan ik wellicht iemand anders er blij mee maken.
Misschien ga ik ze in het najaar/in de winter zelf nog dragen!
Bedankt voor de complimenten! Was best leuk om te doen
anoukkk. schreef:Rowdine schreef:Heb ze niet echt te koop staan hoorMaar aangezien ik ze nog nooit heb gedragen kan ik wellicht iemand anders er blij mee maken.
Misschien ga ik ze in het najaar/in de winter zelf nog dragen!
Bedankt voor de complimenten! Was best leuk om te doen
Mocht je het ook echt allemaal zelf doen? Lijkt me ook echt te gek om zoiets te doen!
? Eitje joh! Ik loop 's ochtends bijna 1.5km naar m'n werk, dus ik moet ook wel hakken hebben waarmee dat kan. Pumps (8 cm) gaat goed, maar is niet fijn met slecht weer. Daar zijn deze schatjes dus voor

Die laarsjes heb ik dus meteen besteld....... Heb vaak zoiets aan als ik veel moet lopen, en heb nu al laarsjes van Steve Madden die heerlijk lopen, ook dit model maar dan zwart met kant. En deze waren er nog in mijn maat
op de pakbon staat ook gewoon maat S. Het jasje zelf is super mooi. Hele zachte stoffen en ziet er echt mooi uit. Alleen veelte groot.. Heb ook nog eens de laatste besteld, denk niet dat ik nog een maat S ga krijgen
Santigo_ schreef:*valt binnen*
NatsukiDie laarsjes heb ik dus meteen besteld....... Heb vaak zoiets aan als ik veel moet lopen, en heb nu al laarsjes van Steve Madden die heerlijk lopen, ook dit model maar dan zwart met kant. En deze waren er nog in mijn maat