Het is wel een dagtopper advertentie, daar betaal je extra voor, als je zo graag wilt verkopen, waarom dan geen goede foto's maken en duidelijke beschrijving erbij zetten, denk ik dan..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kirsha schreef:Mijn auto heeft het afgelopen weekend definitief begeven (of liever, ik blijf er geen geld in pompen) dus ik ben al het hele weekend alle sites aan het afspeuren, maar jemig wat moeilijkEn ik zit behoorlijk op hete kolen want ik kan niks zonder auto, dus ik wil eigenlijk wel na deze week voorzien zijn
Giolli schreef:Ik heb net eindelijk het dekje gevonden wat ik al zo lang wilde maar eigenlijk nooit betaalbaar op marktplaats stond. De Eurostar stripe in Smaragd Ebony.
[ Afbeelding ]
Voor 27,75 incl. Ik ben helemaalen hoop hem snel te ontvangen.
iirrssjjee schreef:Kirsha schreef:Mijn auto heeft het afgelopen weekend definitief begeven (of liever, ik blijf er geen geld in pompen) dus ik ben al het hele weekend alle sites aan het afspeuren, maar jemig wat moeilijkEn ik zit behoorlijk op hete kolen want ik kan niks zonder auto, dus ik wil eigenlijk wel na deze week voorzien zijn
Wat voor auto zoek je en in welke prijsklasse?
Giolli schreef:Ik heb net eindelijk het dekje gevonden wat ik al zo lang wilde maar eigenlijk nooit betaalbaar op marktplaats stond. De Eurostar stripe in Smaragd Ebony.
[ Afbeelding ]
Voor 27,75 incl. Ik ben helemaalen hoop hem snel te ontvangen.
Giolli schreef:Wat naar, chel. Zal ik je helpen?