Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

m0niekkkie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:49

Kwam een advertentie tegen van een zadeltje, 'pony zadel' staat er in de titel en in de beschrijving, verder geen maten vermeld, met alleen een foto van de bovenkant, het zitvlak van het zadel.
Het is wel een dagtopper advertentie, daar betaal je extra voor, als je zo graag wilt verkopen, waarom dan geen goede foto's maken en duidelijke beschrijving erbij zetten, denk ik dan.. :Y)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:58

Mijn auto heeft het afgelopen weekend definitief begeven (of liever, ik blijf er geen geld in pompen) dus ik ben al het hele weekend alle sites aan het afspeuren, maar jemig wat moeilijk :( En ik zit behoorlijk op hete kolen want ik kan niks zonder auto, dus ik wil eigenlijk wel na deze week voorzien zijn :=

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:06

Kirsha schreef:
Mijn auto heeft het afgelopen weekend definitief begeven (of liever, ik blijf er geen geld in pompen) dus ik ben al het hele weekend alle sites aan het afspeuren, maar jemig wat moeilijk :( En ik zit behoorlijk op hete kolen want ik kan niks zonder auto, dus ik wil eigenlijk wel na deze week voorzien zijn :=

Wat voor auto zoek je en in welke prijsklasse?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:08

Ik heb net eindelijk het dekje gevonden wat ik al zo lang wilde maar eigenlijk nooit betaalbaar op marktplaats stond. De Eurostar stripe in Smaragd Ebony.

Afbeelding

Voor 27,75 incl. Ik ben helemaal *\%/* en hoop hem snel te ontvangen. :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:10

Giolli schreef:
Ik heb net eindelijk het dekje gevonden wat ik al zo lang wilde maar eigenlijk nooit betaalbaar op marktplaats stond. De Eurostar stripe in Smaragd Ebony.

[ Afbeelding ]

WEet je zeker dat je niet bedonderd bent :+ ?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:12

Dit is niet de foto van marktplaats hoor. :D Hij was al wel gebruikt en wat singelsporen er op. Volgens mij wist ze zelf niet dat hij behoorlijk duur is normaal. Bieden vanaf 17,50 stond er.
groen eurostar dekje. B-)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:56

iirrssjjee schreef:
Kirsha schreef:

Wat voor auto zoek je en in welke prijsklasse?

Gewoon een goedkoop koekblikje, niet te groot en met niet te veel km's op de teller. Tot een euro of 1500. Ik ben nog maar een arme student :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:06

Of FB heb je van die groepen voor auto's te koop. Komen dagelijks hele goedkope auto's langs!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:16

Ik ga even zoeken, thanks! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:16

Giolli schreef:

[ Afbeelding ]

Die is leeeuk!

Ik ga ook maar eens op dekjesjacht.. Echt een straf, m'n dekjes passen niet meer.. :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:18

Wat naar, chel. Zal ik je helpen? _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:26

pfff via bokt twee singels gekocht, heeft ze de verkeerde maat opgestuurd en kan ik dus helemaal niks mee :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:27

Giolli schreef:
Wat naar, chel. Zal ik je helpen? _O-

Oh ja hoor, komt u maar :') Dressuurdekjes maar wel met van die klittebandlusjes aan de bovenkant, de kleuren geel, blauw en roze vind ik erg leuk :')

Ik ga dus wel actief op dekjesjacht dus ik ben benieuwd wat voor ervaringen ik krijg.. :') Sorry voor het offtopic gaan :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:38

Ze heeft een bontje.. :') Ik ga ook maar eens mailen want ik wil dat bontje hebben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:46

Aaaah, doe nou niet, ik wil nu ook dekjes shoppen :+ (Maar dan moet ik er eerst een paar verkopen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:47

Dressuurdekjes Varekaj? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:50

Beide, aangezien ik paardlief ook wil uitbrengen in springen en eventueel cross. En laat ik nou net voor mezelf beslist hebben dat ik vanaf nu met setjes ga werken, oogt toch netter.

Heb de set van BR in de kleur "brick" al, zowel dressuurdekje als vzh. Vriendin heeft voor mijn verjaardag de bandages besteld, ik heb al de Bro pro max variant in peesbescherming voor vooraan in huis en nu wil ik ook de oortjes nog. En een bijpassend jasje :))

Helaas pindakaas heb ik ontdekt dat donkerblauw paardlief ook mooi staat :+ En smaragdgroen :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:30

Hier gaat het echt super snel. Vrijdag de acryl set verkocht (25,-) vrijdag middag een mini hoofdstelletje (15,-) Zaterdag ochtend een reflectie set (25,-) en nu net mijn petrie laarzen (40,- )

Is toch weer 105,- in 4 dagen tijd.

Nu hopen dat mijn andere laarzen ook snel verkocht worden. :j Had niet verwacht dat deze petrie's eerder zouden gaan...

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:50

Mijn laarzen van Petrie staan net op marktplaats en ik heb een mooi bod gekregen op mn mobiel die ook op marktplaats staat. :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:55

Ik verkoop de laatste paar maanden echt met regelmaat wat. Ik vind dat heel normaal worden..
Maar nu heb ik voor het eerst zelf weer wat gekocht via marktplaats en vind ik het toch wel heel spannend... (Zou ze ze wel opsturen?)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 21:10

Ik heb vandaag een zadel verkocht via bokt markt.
Mijn VP was 275 euro, hij bood 235 incl.
Daar ben ik mee akkoord gegaan en vandaag is meteen het geld overgemaakt!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 21:12

ik heb zowaar ook best wat verkocht. Kleding die ik al een tijdje op MP had staan :)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 21:39

Ik heb vandaag via facebook wederom een goede deal.. Mijn hoofdstel ruil ik tegen 1 anky + 2 eurostars :-) super nice ik blij en zei blij :-) ik moet donderdag ook nog mn dalmar beschermers ruilen bij een meid hier uit de buurt 2 anky's en 1 eurostar. :-)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 21:42

Ik heb ondertussen al 4 mails gestuurdvorige week naar verschillende bieders dat ik akkoord ga met hun bod. maar nog steeds geen antwoord gehad -O-