Nou, het weer vandaag.... Bah haha, maar goed excuus om inderdaad op de bank te nestelen met choco en leuk filmpje op Wat ik nu dus aan het doen ben, incl laptop
Krijg weer helemaal zin in de winter door dit weer! Lekker chocomel, kleedje op de bank. Paardjes lekker op stal hun hooi horen knabbelen savonds laat. Sneeuw buiten, haha ik droom nog even verder
Ik heb spontaan zin in de kerstboom , wat een weer . Vrijwilligerswerk heeft 3\5 ballonvaart avonden kunnen hebben maar weekend is in het water gevallen. Volgend jaar hopelijk beter
NatassJa
Geplaatst: 27-07-15 14:27
Ik liep op een grasveld en daar zat een verborgen kuil. Die had ik even niet gezien, ben er in gaan staan en door m'n enkel heen gegaan.
Toch iets te lang op doorgelopen volgens de dokter. Maar ja, ik ga niet voor ieder klein dingetje naar de dokter. Ben wel eens vaker door m'n enkel heen gegaan. Maar nu werd de pijn toch ietsje erger dan gedacht.
Het is hier in Zweden zo heerlijk bewolkt de hele tijd van dat witte, stille weer. Nog fijner is wanneer je dan wat hoger door de bossen loopt en in de verte donkere wolken ziet en gerommel hoort...
En dan thuis op de bank een boekje schrijven met een kopje thee.
Ik ben gewoon al het rondkijken voor uitbreiding van mn kerstdorp, en kom al helemaal in de stemming voor kerst haha
Jolien87
Geplaatst: 30-07-15 13:39
Nog 147 dagen!
Ennn ieder jaar gaan we in de zomer met een grote groep vrienden (man of 50) kamperen en het thema voor volgend jaar is...winter wonderland/kerst. Dat gaat me toch een feestje worden.
Hahahaha ja dit weer is fantastisch om je weer lekker terug te trekken op de bank, met dekentje, warme drank en film
Natasja beterschap!! Ik deel een beetje met je mee, ik heb m'n schouder gebroken dus moet ook veel rusten haha
Anoniem
Geplaatst: 30-07-15 14:53
Ik heb volgende week bezoek van uwv de arbeidsdeskundige dus aub vind werk , vorige week 5 dagen vrijwilligerswerk maar wauw heerlijk om bezig te zijn.
En uitzicht 3 dagen was prima
Vrijdag avond helaas geen candlelight , waaide te hard maar mooi plaatje van ballon uit 1989 :