Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Hier in Brabant ligt er inmiddels al geen sneeuw meer op een paar hoopjes na, dus ik denk dat het wel losloopt.
Polarize schreef:Alle liefde naar mijn vader...maar moet hij mij nou echt koffie in een diddl kopje brengen terwijl ik online les heb met verplicht de webcam aan![]()
Iedereen ziet dat ik roomservice krijg van mn ouders en dat ik een roze diddlina kopje heb
Maddy_Paola schreef:Polarize schreef:Alle liefde naar mijn vader...maar moet hij mij nou echt koffie in een diddl kopje brengen terwijl ik online les heb met verplicht de webcam aan![]()
Iedereen ziet dat ik roomservice krijg van mn ouders en dat ik een roze diddlina kopje heb
Gewoon rocken. Ik heb waterflessen en brooddozen met unicorns regelmatig mee naar kantoor.
En jij hebt je vader gewoon opgevoed dat hij je drinken brengt!
heeft ie niet vanuit zijn eigen familie
Ineke2 schreef:Siggislief schreef:Ik ben de hele week al bij de ondergrondse vuilnisbak geweest.
Hoe dan? Hier werd al 3 weken niks opgehaald…
Afgelopen zaterdag overigens toch maar karton ernaast gezet. Ik kan alles niet meer kwijt thuis en heb geen tuin of schuur.
denisesilver schreef:Ik word helemaal geschift van al die bewegende dingen de laatste tijd op Bokt. Eerst dat logo, nu die confetti. Echt alles behalve gebruiksvriendelijk.
Migraine. Net naproxen ingenomen, hopen dat het niet doorzet. Heb er geen tijd voor.