Ik open het af en toe om iets of iemand op te zoeken. Maar ik zou het niet missen als het weg was.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.                                                         Douce schreef:Ik, als generatiegenoot van Marlinde, vind het vooral heel stom dat diverse bedrijven alleen hun facebook updaten in plaats van hun website. Ik kan niet op facebook jongens, hij laat me hoogstens 1 bericht fatsoenlijk bekijken.

MarlindeRooz schreef:Douce schreef:Ik, als generatiegenoot van Marlinde, vind het vooral heel stom dat diverse bedrijven alleen hun facebook updaten in plaats van hun website. Ik kan niet op facebook jongens, hij laat me hoogstens 1 bericht fatsoenlijk bekijken.
Maar echt????
Ik wil weten hoe lang je dicht bent met de verbouwing waarom zet je dat alleen op Facebook?
Er zijn ook klanten onder de 40.
Yavanna schreef:Stom, de trivago reclame. 2 dezelfde reclames, 1 met Teddy Tandje, die is er al een tijd en nu een aangepaste versie, de 2 andere acteurs zijn nog hetzelfde, maar Teddy Tandje is vervangen door een AI figuur. En in het ene reclameblok is het met TT en het blok erna met AI. Ik vind dat zooo raar..
. Ik hoef niet te lezen dat tante Bep weer op bezoek is geweest bij nicht Janna 

Melzazu schreef:Oud zijn is stom![]()
Oud worden niet maar zijn wel

)en ja, ik moet wel elke 8 weken mijn grijze uitgroei verbergen  
 en dat is een hel om te doen, ik verf met henna