Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 20:18

Berdien schreef:
Ik wil een nieuwe hobby óf zomer ^)

[ [url=m/Dz30Ze.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil jou schoenen <3

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 20:20

purny schreef:
Zuslief die voor haar idee goedbedoelde adviezen geeft mbt mijn leefstijl. En dat als ik zeg dat je met lipoedeem alles kan doen wat je wilt maar niet af kan vallen (behalve met een maagverkleining die ik heb gehad) en dat er dan weer een kans is voor mijn gevoel dat ik in de toekomst weer aan ga komen...
Dat ze dan weer zegt dat het niet zo werkt... gewoon minder kcal in mijn mond stoppen dan dat ik verbrand...
Geen zin om er met haar nog woorden aan vuil te maken... überhaupt aan mensen die het beter denken te weten op dat ziektegebied.

Gewoon zeggen, ja je hebt gelijk.
En als hulpmiddel heb ik een maagverkleining zodat ik minder ij m'n mond kan stoppen.

Caira

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 20:26

8 lessen gegeven waarvan serieus maar 1 zonder regen en dat was alleen maar omdat dat in een binnenbak was…

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 20:50

saskiaojan schreef:
Berdien schreef:
Ik wil een nieuwe hobby óf zomer ^)

[ [url=m/Dz30Ze.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil jou schoenen <3

Leuk zijn ze hè :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 20:54

Als mijn ouders weg gaan voor een weekend ben ik meteen "chef dieren". Wat ik opzich niet erg vind, maar het gaat automatisch zonder overleggen, ik moet mijn plannen dat weekend maar verzetten als ik de hele dag weg zou zijn. Mijn broer is met zijn nog volwassenenere leeftijd van 24 blijkbaar niet te vertrouwen om goed voor de dieren te zorgen voor één dag.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 21:01

3 dames die zonder 1e klas ticket in de eerste klas gaan zitten (wat ik weet omdat ze het luidkreels besproken). Keihard hiphop en club muziek opzetten en daarop gaan dansen terwijl ze luid praten over vanalles en nog wat, tot hun strings aan toe.

Nou zijn dat soort mensen irritant ongeacht waar je zit, en erger me ook net zo goed als het in 2e klas gebeurd (en ook daar mag dit gedrag officieel niet). Maar ik heb dit soort mensen gewoon nog nooit met valide ticket in de 1e klas gezien (wat ze dus zelf over het algemeen luidkreels rondroepen, voor iemand over vooroordelen begint. Ze lijken het vooral heel stoer te vinden om daar zonder ticket te gaan zitten en iedereen mag dat weten behalve de conducteur). Meestal is de eerste klas heel relaxed en daarom betaald ik ook juist prima bij. Ticket kost ook geen drol bij een weekend abbo. Maar zo af en toe komen er zulke mensen en dan denk je echt "als je stiekem eerste klas wil zitten, gedraag je dan op z'n minst". Ik heb ook nog nooit iemand die zich normaal gedraagd weg gestuurd zien worden op wat touristen die het echt niet wisten na. Zijn echt altijd mensen die zich als tokkies gedragen en op z'n minst lawaaioverlast veroorzaken waarbij je de hele couppe instant chagarijnig ziet worden. Soms met bier erbij zodat de hele couppe daar naar stinkt. Ongeacht wat je van klasse coupes vind, dit gaat me gewoon een speciaal type asociaal gedragend mens wat ik heel slecht kan hebben.

Helaas ook geen conducteur in de buurt, maar als die er wel is weten ze vaak opeens van niks als een conducteur komt en mogen ze met een waarschuwing weg. Mag NS wel harder tegen optreden imho, want dit soort mensen weten dat ze vaak ongestraft weg komen als ze zich van de domme houden. Ze komen notabene luid roepend binnen dat ze er niet mogen zitten, ze weten het echt wel...

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 21:02

Kun je daarvoor niet het nummer van de NS whatsappen? Of is dat echt alleen voor intimidatie oid?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 21:07

Precies daarvoor kan je appen naar 06-13181318.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 22:14

hagelslag schreef:
purny schreef:
Zuslief die voor haar idee goedbedoelde adviezen geeft mbt mijn leefstijl. En dat als ik zeg dat je met lipoedeem alles kan doen wat je wilt maar niet af kan vallen (behalve met een maagverkleining die ik heb gehad) en dat er dan weer een kans is voor mijn gevoel dat ik in de toekomst weer aan ga komen...
Dat ze dan weer zegt dat het niet zo werkt... gewoon minder kcal in mijn mond stoppen dan dat ik verbrand...
Geen zin om er met haar nog woorden aan vuil te maken... überhaupt aan mensen die het beter denken te weten op dat ziektegebied.

Gewoon zeggen, ja je hebt gelijk.
En als hulpmiddel heb ik een maagverkleining zodat ik minder ij m'n mond kan stoppen.

Weet je wat eigenlijk nog het ergste is... Ze gebruikt zelf ook een hulpmiddel om af te vallen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 22:15

Berdien schreef:
saskiaojan schreef:
Ik wil jou schoenen <3

Leuk zijn ze hè :D

Ik vraag me dan meer af hoe jou schoenen zo schoon zijn ten opzichte van je broek. :+
Maar je had waarschijnlijk andere schoenen aan

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 22:42

Hahaha ja, ik had laarzen aan :))
Afbeelding

Die ik halverwege de plas bijna kwijt was, daarom zitten ze zo achterlijk _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 22:45

Ieuw, je zit under de mudder

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 22:45

Nou wil gaan slapen is het weer super veel muziek...
Kwam daarstraks thuis van even weg met vrienden kon mijn eigen oprit niet op (Is een gedeelde oprit en buurman had zijn deel zeg maar geleend aan wat feestgangers van hiernaast maar zodanig Dat ik gewoon niet de oprit op kon komen... uiteindelijk bij mijn ouders (100m verder) op de oprit gaan staan maar was ook amper te doen Omdat ze net niet aan allebei de Kanten van de oprit super dicht stonden geparkeerd...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 10:01

Er is sinds gisteren niks gepost in dit topic en daarom heb ik nu niks om bij te lezen :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 10:04

Telpeva schreef:
Er is sinds gisteren niks gepost in dit topic en daarom heb ik nu niks om bij te lezen :+

Dan ga je andere leuke topics zoeken?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 10:14

Er is storing bij o.a. KPN geweest, dus je hebt kans dat niet iedereen daarom kon posten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 11:20

Ik lees ook eigenlijk maar een handjevol topics. Ik las voorheen heel veel hengstenkeuze topics, maar die zijn er maar weinig meer

Het is te koud in de schaduw, maar ik mag niet in de zon met mijn tattoos :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:17

Telpeva schreef:

Sinds de nieuwe indeling van Bokt wordt er minder gepost in de topics die ik bijlees merk ik. Ben nu twee dagen wat minder op Bokt geweest en ben alsnog zo klaar met bijlezen terwijl ik daar voorheen zeker wel een uur me bezig was.

Nieuwe topics opzoeken, leuk maar dan kan ik me eerst door paginas gaan worstelen voor ik iets interessant tegen kom. Ik hou niet van volg topics, niet van fototopics en slechts een enkele huiskamer topic. Dan ben je lang bezig met zoeken en daar heb ik echt geen zin in.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:36

Nou, daar heb ik nog wel een ergernis over. :Y) In het dienstmededeling topic was er veel weerstand voor deze indeling, nu heeft Bart een nieuw topic geopend en vind iedereen daar het wel prima. Ik snap er niks meer van. :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:39

Ik heb nooit iets gevonden van de nieuwe indeling. Ik vind het best, lees toch alleen "Mijn topics" en "lopende topics". Dus heb ik niet gereageerd op de nieuwe indeling. En ik denk velen met mij.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:28

Mijn man wil scheiden

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:31

Lau schreef:
Mijn man wil scheiden

-O-
Zolang zijn jullie nog niet samen toch?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:33

Lau schreef:
Mijn man wil scheiden

|(
Maar ben jij ook nog verliefd op die ander, of is dat nu voorbij?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:34

Lau schreef:
Mijn man wil scheiden

Oh dat is rot :(
Komt het zomaar uit het niets?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 14:27

Lau schreef:
Mijn man wil scheiden

En wat wil jij?