Berdien schreef:Ik wil een nieuwe hobby óf zomer
[ [url=m/Dz30Ze.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil jou schoenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Zuslief die voor haar idee goedbedoelde adviezen geeft mbt mijn leefstijl. En dat als ik zeg dat je met lipoedeem alles kan doen wat je wilt maar niet af kan vallen (behalve met een maagverkleining die ik heb gehad) en dat er dan weer een kans is voor mijn gevoel dat ik in de toekomst weer aan ga komen...
Dat ze dan weer zegt dat het niet zo werkt... gewoon minder kcal in mijn mond stoppen dan dat ik verbrand...
Geen zin om er met haar nog woorden aan vuil te maken... überhaupt aan mensen die het beter denken te weten op dat ziektegebied.
hagelslag schreef:purny schreef:Zuslief die voor haar idee goedbedoelde adviezen geeft mbt mijn leefstijl. En dat als ik zeg dat je met lipoedeem alles kan doen wat je wilt maar niet af kan vallen (behalve met een maagverkleining die ik heb gehad) en dat er dan weer een kans is voor mijn gevoel dat ik in de toekomst weer aan ga komen...
Dat ze dan weer zegt dat het niet zo werkt... gewoon minder kcal in mijn mond stoppen dan dat ik verbrand...
Geen zin om er met haar nog woorden aan vuil te maken... überhaupt aan mensen die het beter denken te weten op dat ziektegebied.
Gewoon zeggen, ja je hebt gelijk.
En als hulpmiddel heb ik een maagverkleining zodat ik minder ij m'n mond kan stoppen.
Telpeva schreef:Er is sinds gisteren niks gepost in dit topic en daarom heb ik nu niks om bij te lezen