(Ik wil vakantie)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Niet te geloven dat je zoiets doet Merlen. Ga dan gewoon niet naar die wedstrijd als je het niet kan betalen.![]()
En ik erger me nog steeds aan mijn gesteldheid. Moet zoveel doen maar ik kan echt niks uit mijn handen krijgen. Ja berichtjes op bokt typen lukt wel maar lastige wetenschappelijke artikelen lezen niet.
Zebrastreep schreef:Ik ben zo klaar met mijn vader , we liggen gewoon niet zo op 1 lijn de laatste tijd. We hebben het nu over een auto voor mijn moeder en ik wil gewoon dat ze een goede auto krijgt omdat ze altijd pech heeft. Dus daar hebben we het over en uit het niets wordt hij ontzettend boos.
Ja je hebt nu continue overal commentaar dat ik alles fout doe. Mijn vader maakt soms gewoon vreemde keuzes en daar vindt ik wat van.
Anderzijds hij vraagt nooit hoe het met mij gaat of op mijn werk. Vertel ik hem iets zit hij aldoor op zijn telefoon en luistert toch nooit. Ja hoe moet ik dan geïnteresseerd zin iemand die het ook niet is in mij. Dan kan ik ook niet mijzelf in iemand verplaatsen.
Ik wil ook gewoon uit huis en wat meer ruimte voor mijzelf.
_San87_ schreef:Zebrastreep schreef:Ik ben zo klaar met mijn vader , we liggen gewoon niet zo op 1 lijn de laatste tijd. We hebben het nu over een auto voor mijn moeder en ik wil gewoon dat ze een goede auto krijgt omdat ze altijd pech heeft. Dus daar hebben we het over en uit het niets wordt hij ontzettend boos.
Ja je hebt nu continue overal commentaar dat ik alles fout doe. Mijn vader maakt soms gewoon vreemde keuzes en daar vindt ik wat van.
Anderzijds hij vraagt nooit hoe het met mij gaat of op mijn werk. Vertel ik hem iets zit hij aldoor op zijn telefoon en luistert toch nooit. Ja hoe moet ik dan geïnteresseerd zin iemand die het ook niet is in mij. Dan kan ik ook niet mijzelf in iemand verplaatsen.
va
Ik wil ook gewoon uit huis en wat meer ruimte voor mijzelf.
Dan betaal jij de auto voor je moeder toch? Kan je zelf bepalen welke auto ze rijdt en of die goed is.
MarlindeRooz schreef:Benauwd ratje.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Benauwd ratje.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Getsie helpen de medicijnen niet?
Heb je al gekeken naar een andere bodembedekker, ik heb een gerbil waarbij de DA een vermoeden heeft dat hij ergens allergisch voor is en ik ben op het moment bezig met verschillende bodembedekkers te proberen om te kijken of hij dan minder last heeft. Op het moment heb ik ze op Sizzle zitten, het valt mij op hoe weinig stof dit geeft misschien dat dat ook wat voor jouw ratje is als hij zo'n last heeft van zijn longen? om verdere irritatie te voorkomen zeg maar.
Dit
https://www.plein.nl/puik-fris-sizzle-8-liter
Hij is wel relatief duur helaas, dat dan weer wel
Niobe schreef:Merlen schreef:Aan dat ik nog 150 snoepzakjes moet maken voor nieuwjaarszangertjes die hier volgende week aan de deur staan.
Wat