Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 15:20

Nog 3 dagen nog 3 dagen nog 3 dagen.. :=
(Ik wil vakantie)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 15:21

MarlindeRooz schreef:
Niet te geloven dat je zoiets doet Merlen. Ga dan gewoon niet naar die wedstrijd als je het niet kan betalen. :n

En ik erger me nog steeds aan mijn gesteldheid. Moet zoveel doen maar ik kan echt niks uit mijn handen krijgen. Ja berichtjes op bokt typen lukt wel maar lastige wetenschappelijke artikelen lezen niet.

Ik vermoed een beetje dat er plekken zijn waar je gratis heen kan, maar als je het goed wilt kunnen zien dat je dan moet betalen.

Maar dat is een gokje!

En je ergernis is herkenbaar, ik kan zoveel nuttigs doen maar het lukt gewoon niet.

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 15:27

Hier verhuizing van de server, zou een half uurtje duren :(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 15:35

Dat ik zo'n enorm droge mond krijg van mijn adhd medicatie, zit de hele dag achter de kassa dus heb nu maar telkens een klein waterflesje bij me, maar handig is het niet

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 16:15

Zebrastreep schreef:
Ik ben zo klaar met mijn vader , we liggen gewoon niet zo op 1 lijn de laatste tijd. We hebben het nu over een auto voor mijn moeder en ik wil gewoon dat ze een goede auto krijgt omdat ze altijd pech heeft. Dus daar hebben we het over en uit het niets wordt hij ontzettend boos.

Ja je hebt nu continue overal commentaar dat ik alles fout doe. Mijn vader maakt soms gewoon vreemde keuzes en daar vindt ik wat van.

Anderzijds hij vraagt nooit hoe het met mij gaat of op mijn werk. Vertel ik hem iets zit hij aldoor op zijn telefoon en luistert toch nooit. Ja hoe moet ik dan geïnteresseerd zin iemand die het ook niet is in mij. Dan kan ik ook niet mijzelf in iemand verplaatsen.

Ik wil ook gewoon uit huis en wat meer ruimte voor mijzelf.

Dan betaal jij de auto voor je moeder toch? Kan je zelf bepalen welke auto ze rijdt en of die goed is.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 16:28

Mijn ergernis was dat de wedstrijd vrijdag is en niet op zaterdag en we sowieso te laat daar zouden aankomen omdat het school is.
Ik had beter dat van die 30€ hier niet eens vermeld.
En waarom zou ik daarop niet besparen als ik langs de wandelaars ingang op het domein kan i.p.v. via de hoofdingang?Heeft helemaal niets met niet kunnen betalen te maken.
Sparen en besparen,weet je wel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 16:50

_San87_ schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik ben zo klaar met mijn vader , we liggen gewoon niet zo op 1 lijn de laatste tijd. We hebben het nu over een auto voor mijn moeder en ik wil gewoon dat ze een goede auto krijgt omdat ze altijd pech heeft. Dus daar hebben we het over en uit het niets wordt hij ontzettend boos.

Ja je hebt nu continue overal commentaar dat ik alles fout doe. Mijn vader maakt soms gewoon vreemde keuzes en daar vindt ik wat van.

Anderzijds hij vraagt nooit hoe het met mij gaat of op mijn werk. Vertel ik hem iets zit hij aldoor op zijn telefoon en luistert toch nooit. Ja hoe moet ik dan geïnteresseerd zin iemand die het ook niet is in mij. Dan kan ik ook niet mijzelf in iemand verplaatsen.
va

Ik wil ook gewoon uit huis en wat meer ruimte voor mijzelf.

Dan betaal jij de auto voor je moeder toch? Kan je zelf bepalen welke auto ze rijdt en of die goed is.

Als ik het zou kunnen zou ik het zeker doen. Maar goed hij koopt zelf wel een enorm dure auto en mijn moeder moet dan een ouder model doen die vaak wat heeft. Dan gun ik mijn moeder ook een mooie auto van een hoog bedrag.

Ik snap dat je mijn reactie raar vindt , maar mijn vader en ik liggen gewoon niet zo lekker. Ik heb er de laatste jaren nogal moeite mee dat nadat ik zijn leven heb gered van een infarct omdat ik het herkende nog net zo doorleeft en denkt dat het niet weer overkomt. Eerst leek het alsof hij alles om ging gooien qua werk , gezin en weet ik het maar het is net weer zoals eerder. En dat heeft best heel veel invloed op hoe ik tegen hem aankijk. Meer dat ik denk zoveel mensen krijgen geen tweede kans.... dan ga je toch je leven verbeteren en zorgen datje gezonder leeft en meer rust pakt ?

En mijn moeder klaagt er ook steeds wel meer over tegen mij dus ik zit er ook wat tussenin. Maar dat moeten ze zelf maar regelen want ze wil dat ook niet tegen hem zeggen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 17:47

Merlen voor veldritten betaal je altijd inkom. Is één van de inkomstenbronnen voor de organisatoren.
Citaat:
Normaal betaal je deze tijd van het jaar ook geen inkom

Veldrijden is zowiezo in deze tijd van het jaar :D

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 18:24

Gelukkig, heb van AK toch bijna alles geleerd, heb nog tot morgen 09:50 de tijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 18:46

Pffflllrrrttttt, er gaat iets niet goed met het afwateren van de auto, schiet weer in storing :\.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:12

Nachtje ziekenhuis met mijn dochter.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:13

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Lieve mensen verdienen lieve dingen meid. :*

Dit <3

Ja echt zo ♡♡♡

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 20:53

Vrijdag een stapel kerstkaarten in de brievenbus gedaan, nog niemand heeft hem gehad ;( ik snap dat de post het druk heeft maar bijna een week erover doen vind ik niet normaal( heb zelf in het sorteercentrum gewerkt met de kerst) en gewoon jammer dat ze nu op het laatste moment bezorgt worden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:01

Ja hier ook! Ik had vorige week donderdag iets op de post gedaan en dat heeft diegene nog niet maar mijn kerstkaart wel die ik vrijdag op de bus had gedaan

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:03

Het is drama bij PostNL, hoor ik van heel veel mensen. Zo heb ik ruim een week geleden een beterschapskaart naar mijn broer gestuurd en die kwam vandaag pas aan. Dat jong is inmiddels alweer aardig opgeknapt, dus een beetje mosterd na de maaltijd.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:22

Dat mijn nek nog steeds zo stijf/pijnlijk is met het draaien naar rechts.

En dat mijn pakketje nog steeds niet geleverd is bij de Hema, 16 december besteld.
Staat nog steeds op besteld (site) en dat er nog niets verzonden is naar de winkel.

Ook sinds 16 december nog een paar oorbellen besteld bij de Juwelier zelf nog geen bericht gehad.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:44

Die slaap plank (slaapbank) in het ziekenhuis ligt voor geen meter

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 21:45

Benauwd ratje.

Het houdt niet op, niet vanzelf. :roll:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:04

MarlindeRooz schreef:
Benauwd ratje.

Getsie helpen de medicijnen niet?

Heb je al gekeken naar een andere bodembedekker, ik heb een gerbil waarbij de DA een vermoeden heeft dat hij ergens allergisch voor is en ik ben op het moment bezig met verschillende bodembedekkers te proberen om te kijken of hij dan minder last heeft. Op het moment heb ik ze op Sizzle zitten, het valt mij op hoe weinig stof dit geeft misschien dat dat ook wat voor jouw ratje is als hij zo'n last heeft van zijn longen? om verdere irritatie te voorkomen zeg maar.

Dit
https://www.plein.nl/puik-fris-sizzle-8-liter

Hij is wel relatief duur helaas, dat dan weer wel

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:10

Al 3 dagen flink ziek en daardoor vanavond niet naar een kerstdiner kunnen gaan waar ik zo naar uitkeek :( Ik verveel me ondertussen ontzettend..

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:44

Aan dat ik nog 150 snoepzakjes moet maken voor nieuwjaarszangertjes die hier volgende week aan de deur staan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:54

Merlen schreef:
Aan dat ik nog 150 snoepzakjes moet maken voor nieuwjaarszangertjes die hier volgende week aan de deur staan.

Wat

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 22:56

Telpeva schreef:
MarlindeRooz schreef:
Benauwd ratje.

Getsie helpen de medicijnen niet?

Heb je al gekeken naar een andere bodembedekker, ik heb een gerbil waarbij de DA een vermoeden heeft dat hij ergens allergisch voor is en ik ben op het moment bezig met verschillende bodembedekkers te proberen om te kijken of hij dan minder last heeft. Op het moment heb ik ze op Sizzle zitten, het valt mij op hoe weinig stof dit geeft misschien dat dat ook wat voor jouw ratje is als hij zo'n last heeft van zijn longen? om verdere irritatie te voorkomen zeg maar.

Dit
https://www.plein.nl/puik-fris-sizzle-8-liter

Hij is wel relatief duur helaas, dat dan weer wel

Ze zitten al op greenmile karton snippers en back 2 nature in de toiletjes. :=

Medicatie was voor een dik pootje en teentje. Dus voor wat anders. :)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:12

Niobe schreef:
Merlen schreef:

Wat

Ja,dat dacht ik vorig jaar ook.
140 zingende kinderen aan de deur gehad tussen 12 en 16u.
Ik had 150 kleine zakjes chips ingeslagen toen.
Ik heb de pech om in een dorp te zijn gaan wonen waar er op 31 december nieuwjaartje zoete wordt gezongen.Totaal niet bij stil gestaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:14

Lampen uit, bel van t stroom, lekker film kijken/spelletjes spelen en niet open doen <3