Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Horsepassion, RL enzo is ook totaal mijn stijl niet. Denk dat dat heel klassiek is allemaal.
Toch blijf ik volgen, ook al is het mijn stijl niet, altijd leuk om iemand anders’ koopjes te zien.
HorsePassion schreef:tengeltje11 schreef:Horsepassion, RL enzo is ook totaal mijn stijl niet. Denk dat dat heel klassiek is allemaal.
Toch blijf ik volgen, ook al is het mijn stijl niet, altijd leuk om iemand anders’ koopjes te zien.
Dat vind ik ook wel grappig om te zien hoor. Maar ik vind het wel bijzonder dat iedereen hier dezelfde soort kleding showt.
Ik wil ook best een keer wat foto's plaatsen maar krijg het niet voor elkaar om foto's te uploaden.
Misschien dat iemand me dat eens kan uitleggen. Ik heb het al zo vaak geprobeerd en met de uitleg van Bokt lukt het helaas nog niet
equitation schreef:Ik vind het ook wel meevallen qua dezelfde stijl bij de volwassen kleding Ik doe natuurlijk wel heerlijk mee met de beren- en sterrenkleding voor m'n kind. Word ik ook heel blij van. Maar bijna alle volwassen kleding die gedeeld wordt, zou ik niet dragen. Niet omdat ik het niet mooi vind maar goed je hebt gewoon je eigen stijl/kleuren wat je het beste past. Ik draag veel harde felle kleuren maar goed ik heb ook een donkere huid dus ik kom niet weg met aarde tinten en grijs etc
.
Vind jouw trui erg leuk, alleen zou het zelf niet meer kopen. Bij mij ziet dat er na 3x wassen niet meer uit.