paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:01

Mooi plaatje wel zo. <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:21

Prachtige foto!

Ben even langs huis. 29 graden. Bij m’n vriend is het 24,5 en de slaapkamer daar is super koud. Dus ik ga weer heeeeel snel terug.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:27

Ik heb gewoon geslapen tot half 3, want ik ben echt weer ziek := Maar ik verbaasde mezelf dat ik mijn bed niet uit dreef. We hebben de slaapkamer op het oosten :P

Hier beneden is het 24,5 dat vind ik echt dikke prima :P

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:28

Hele mooie foto!

Ik was even afval weggooien buiten, alsof ik in een hete lucht oven stapte.

Edit: zelfs mn vingers willen niet meer de juiste woorden typen.
Laatst bijgewerkt door Eik op 01-07-25 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:29

24 Graden in woonkamer.

Keuken is 28 graden, hobby kamer 27 graden en slaapkamer 25 graden.

Heb gewoon alle tussen deuren open (behalve hal).

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:32

Normaal hou ik echt van warmte maar vandaag is mij ook te veel. Moet zo nog een half uur naar huis fietsen, maar voel me echt niet top %) gelukkig op de fiets wel wat wind hoop ik en dan voor de airco

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:35

Ik moet zo ook fietsen, gelukkig maar 10 minuten en deels door een park, maar alsnog heb ik er weinig zin in.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:36

Bellatrix schreef:
Maar positief uitgevallen voor jou?

Ze hebben vandaag vlak voor de zitting bemiddelingsverzoek gedaan. Dus wij wisten nog van niks.
Dikke 2,5 uur in de auto, voor nog geen tien minuten daar.

Ik neem aan dat als jij erg zeker bent van je casus, dat jij niet de dag voorafgaand toegeeft aan ons schorsingsverzoek en op de dag van de zitting een bemiddelingsvoorstel indient, toch? Dan knal je er volle bak in als je weet dat de schorsing en vernietiging niet worden toegekend.

Maar blijkbaar zijn ze hun kansen niet zeker (we hebben het over de overheid hier he, met dure advocaten - en wij zonder :') )

We wilden sowieso graag om tafel want we zijn zeker niet tegen hun doel, maar wel tegen de manier waarop ze dat denken te bereiken en het gebrek aan een degelijk dossier.

We gaan het meemaken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 15:44

2.5 uur in de auto voor 10 min in de zaal is ruk. :\

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 16:23

36 graden hier en in het schoolgebouw 30 %)

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 16:36

Vanmorgen in de woonkamer aan de oostkant 33.3º en nu in de namiddag 32.3º
Luchtvochtigheid staat op 40%

Zelfs mijn ventilatortje waait nu warme wind.. -O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 16:36

Hutcherson, overheidsinstanties zijn niet altijd even logisch als het op rechtszaken aankomt. Ik zal voor je duimen dat het gunstig uit zal vallen voor jou.

Arme toga's trouwens. Ik heb een paar jaar geleden toen het ook zo bloedverziekend heet was een hele dag op de rechtbank in Amsterdam in toga moeten staan. Dat was tijdens de verbouwing van het hoofdgebouw dus we stonden in het lage gebouw en daar was de airco kapot. Daar sta je dan met je goeie gedrag in een net broekpak met m'n wollen toga. Ik heb me die dag voorgenomen om de volgende keer mijn badpak eronder aan te doen, paar nette hakken eronder en geen mens die iets doorheeft. :')

Het is hier buiten nu 36 graden, binnen is het goed te doen gelukkig door de airco maar buiten is echt helemaal oliebol.
Volgens mijn app wordt het morgen om 20:00 19 graden met een plensbui. Ik kan niet wachten.

Supervixen, dat zijn toch geen gezonde werkomstandigheden? Hopelijk ben je snel klaar en kun je wat verkoeling zoeken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 16:40

Hier rond 15.00 uur kans op buien.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 18:10

Prachtige foto cursebreaker! <3

Volgens mijn weerapp is het hier vanavond om 11 uur nog steeds 28/29 graden, om te janken. Pas rond een uur of 5 is het een beetje te doen voor mijn 14-jarige hond met hartfalen, dus dat wordt vroeg eruit #)

Ratjes vermaken zich met erwten vissen. Behalve Zenra, die blote waagt zich er niet aan en pikt de restjes van Kumiko :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 18:28

Arme hond, :knuffel: mijn oudje met een koelhalsband moest het doen met deze temperaturen met heel vroeg plassen poepen en de rest van de dag sorry meisje verder dan de tuin voor een plas mag je niet. Ik ben blij dat ik die zorgen voor dieren niet meer heb :j

Ratjes hebben wel lol.

Ik moest even met de scootmobiel wat ophalen, door de schaduw in 10 minuten heen en weer.

Afbeelding

Dit plaatje kwam ik ooit eens tegen. Wel passend denk ik

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door karuna op 01-07-25 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 18:28

Hier ook nog 30 graden om 23.00 uur.
Ik twijfel om vannacht in mn ouders huis te slapen. Die is altijd een paar graden koeler dan mijn huis. (Ik woon er 5minuten vandaan, dus desnoods loop ik er vannacht nog heen in mn pyjama)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 18:29

Ja afkoelen doet het vanavond niet zo. Morgen wel, staan wel echt zware buien op het programma :=

Ik wil slapen omdat ik me niet lekker voel maar boven is het echt te heet. Dan maar even op de bank liggen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:16

Op het terras, in de schaduw onder parasol
Afbeelding

In de tuin
Afbeelding

En het warmste stuk van het terras :=
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:19

Bij dit hete weer moet ik aan Kees Momma denken :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:20

Wat was het heet vandaag! Ik ben thuis nu gelukkig. Meteen onder de douche gesprongen. De auto was 42 graden en ik rook gewoon verbrand rubber ofzo, echt bizar. Maar het zit erop. Morgen ben ik eigenlijk de hele dag binnen dus prima. Maar het was afzien vandaag.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:32

Thanks allemaal! Hebben geboft met ons mooie ‘achtertuintje’. Heb wel besloten dat ik vandaag niet ga voor het rondje, dat mijn man het gewoon doet. Want ik ga echt niet lekker vandaag op het weer, pff.

Wat komen er een hoop hoge temperaturen voorbij bij sommigen, wat vreselijk. Hopelijk krijgen jullie het nog iets omlaag met eventueel luchten (vannacht). Even snel;

Lijkt me ook super naar als je dan nog moet fietsen met hoe het vandaag was Unwritten en Konstantine.

En omg, 36 graden Supervixen, wat een hel. Succes!! Tot hoelaat duurt het ongeveer?

Warme wind bied idd weinig verkoeling aan zo Zolala.

En met zo’n senior, ook nog met hart problemen, is dit inderdaad echt een uitdaging en hel zo black_kelpie. Is dan inderdaad flink aanpassen qua wandel tijden zo op deze manier, intensief allemaal.

Dat is zeker het overwegen waar dan Eik, om bij je ouders te gaan slapen als het daar koeler is. Wij kamperen zelf nu al sinds weken af en aan in de woonkamer met die hele warme dagen waarbij het in de nacht ook niet meer afkoelt. Met de airco beneden is er gelukkig te slapen nu.

Die zware buien kijk ik niet perse naar uit Earth. De laatste weken was het telkens zo vies benauwd/drukkend op de dagen dat er hier onweer voorspeld was icm warm weer, dat ik echt heel erg vrees voor m’n gezondheid als dit morgen vergelijkbaar gaat zijn maar dan met 36 graden. Kan dus wel janken. Want afkoelen doet het dan niet echt perse vind ik, het blijft dan gewoon drukkend en zodra het klaar is, is het gewoon nog steeds super hoog in temperatuur.

In de auto gaat het idd echt heel rap omhoog he Suzanne F.. Ik heb me gisteren nog bijna verbrand aan het stuur :')

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:38

Mn ventilator blaast gewoon warme lucht |(
Nog 24 uur, dan koelt het weer echt lekker af <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:39

Ik heb mijn warmtepomp op koelen gezet. We gaan zien of hij de temperatuur naar beneden krijgt maar ik ben er bang voor...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:42

Cursebreaker tot 22u ongeveer.. niet te harden nu in de gymzaal met de musical van gr 8.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:43

Bellatrix schreef:
Ik heb mijn warmtepomp op koelen gezet. We gaan zien of hij de temperatuur naar beneden krijgt maar ik ben er bang voor...

Denk dat je daar al een beetje te laat voor bent. Maar je krijgt misschien wel lekker een koele vloer, dan kan je daarop gaan liggen. :')