prompter schreef:Even de rode letters negeren.
Ik vind dat mensen steeds meer zeuren over pakketjes die niet op tijd of binnen hun tijd worden bezorgd. Bestel het gewoon wat eerder als je iets nodig hebt. Al die pakketbezorgers werken zich uit de naad omdat ze per bezorgd pakketje betaald krijgen in plaats van een vast salaris, maar iedereen wil tegenwoordig maar op de minuut weten hoe laat hun pakketje komt. Ik vind het wel een beetje verwend gedrag
Dat is wat je krijgt als je heel groot op je website zet: "vandaag besteld voor tijd X, morgen in huis."
Persoonlijk maakt het mij niet superveel uit, maar wat ik wel vervelend vind is dat pakketbezorgers er vaak een zooitje van maken:
- om 8:00 uur een bericht krijgen dat het 'vandaag niet meer is gelukt om je pakket te bezorgen'. De dag is nog jong?
- tijdsvakken geven tussen 9:00 uur en 18:00 uur
- aanbellen en direct weglopen, om vervolgens een niet-thuis update te geven en je pakket naar een pakketpunt te brengen
- niet eens aanbellen en gewoon je pakje op de stoep zetten, zodat je die pas vind als je de deur uit stapt