Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ik moet ozempic spuiten om mijn suiker een lager te krijgen want die blijft te hoog vanwege de prednison die ik gebruik.
Maar gewoon niet leverbaar omdat mensen zonder diabetes het massaal kopen omdat je er ook van afvalt.
Het schijnt een wondermiddel te zijn
om af te vallen
Urbanus schreef:Fly_high schreef:Ik vind het lastig te beoordelen, ben zelf zo'n iemand die op reis vaker dagen achter elkaar buiten bereik is in the middle of nowhere zonder iets aan te kondigen gewoon omdat ik er helemaal niet aan denk en #YOLO, en zou me niet zo snel zorgen maken om een ander die dat doet. Zeker als die vaker redelijk ikoonavontuurlijk aan het reizen is.
Maar als hij normaalgesproken wel elke dag online is en nu ineens stilvalt snap ik dat het zorgelijk is, bij twijfel zou ik wel ambassade durven te bellen.
Hopelijk is hij zo weer online!
Ik vind het ook lastig hoor. Hij is met een tentje en een fietsje aan het trekken, geen idee hoe gevaarlijk Chili is. Maar kan ook dat hij gewoon even z'n tel uit heeft gezet of geen stroom heeft.
Optiwolk schreef:Urbanus: heb je z’n ouders al gecontacteerd of zij hem gehoord hebben?
Maar beter te veel/ te vroeg ambassade bellen dan te weinig toch?
Ik heb geen zin in feestjes. Heb medicatie met codeine en kan dus niet drinken, zoontje wordt binnenkort 18 maand dus sowieso dat mensen onterecht enthousiast gaan worden dat die een broertje of zusje krijgt als ik niet drink (ik drink anders ALTIJD).
En ja, ik kan dat wel zeggen van de medicatie maar sowieso dat er nog gaan denken dat het een smoes is.
Dus dan mag ik weer de trut zijn die gaat uitleggen dat de kleine al een broertje of zusje heeft, hij ogenblikkelijk baby nr 2 is en als zij graag een ivf-traject instappen ze dat mogen doen maar ik heb daar nog even geen zin in.
#eindevanderant
hagelslag schreef:Optiwolk schreef:Urbanus: heb je z’n ouders al gecontacteerd of zij hem gehoord hebben?
Maar beter te veel/ te vroeg ambassade bellen dan te weinig toch?
Ik heb geen zin in feestjes. Heb medicatie met codeine en kan dus niet drinken, zoontje wordt binnenkort 18 maand dus sowieso dat mensen onterecht enthousiast gaan worden dat die een broertje of zusje krijgt als ik niet drink (ik drink anders ALTIJD).
En ja, ik kan dat wel zeggen van de medicatie maar sowieso dat er nog gaan denken dat het een smoes is.
Dus dan mag ik weer de trut zijn die gaat uitleggen dat de kleine al een broertje of zusje heeft, hij ogenblikkelijk baby nr 2 is en als zij graag een ivf-traject instappen ze dat mogen doen maar ik heb daar nog even geen zin in.
#eindevanderant
Laat de mensen toch lekker in de waan dat er een 2de aan komt.
Gewoon zeggen, ja nu ik de eerste volwassen heb kan er wel een 2de bij
paddington schreef:Klopt maar mijn suiker blijft hoog ondanks de pillen en de dagelijkse insuline.
Ik tik regelmatig de 30 aan.
Enige remedi is stoppen met de prednison maar dat kan ook nog niet dan krijg ik een opvlamming van mijn ziekte.