Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:Ik had er vanavond ook eentje:
‘Is dit nog te koop?’
Ik reageerde binnen een paar minuten dat het er nog was.
‘Oh sorry ik heb al wat anders gevonden’
Fijn dat het zo snel ging
Cardy schreef:Oke... Geen marktplaats, maar wel een verkoop naar iemand naar het buitenland. Koper wilt graag via PayPal omdat ze zeker wilt zijn dat het pakketje bij haar binnen komt.
Hoe werkt dit? Heb een QR-code die ik naar haar kan sturen? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook een beetje beschermd ben? Niet dat ze zomaar het geld terug kan halen.
(Ik heb overigens de koper benaderd, niet andersom. Gaat om een verloren pakketje dat we hebben opgekocht en waarvan we degene op de pakbon zelf hebben gecontacteerd)
Cardy schreef:Uiteraard is koper schadeloos gesteld, heb de vraag gesteld of ze nog een 2e wilde hebben. Gaat om een product dat € 200+ kosten en nu voor een klein bedragje wordt overgekocht. Win-win voor beide haha.
laura1987 schreef:Toen mijn hond overleed heb ik ook een hoop naar het asiel gebracht, maar mijn vriend zei die dure blikken zou ik op mp zetten. Ik had nooit gedacht dat iemand hondenvoer zou komen via mp.
Alja schreef:Ik heb ook wat!
Kaartje te koop voor animal event, ik heb in de titel en advertentie tekst de datum staan.
Iemand koopt hem, krijgt hem gemaild en daarna oeps het is de verkeerde datum.
Hoe los ik dit nu op?
Aan de eene kant vind ik het vervelend voor haar maar aan de andere kant moet ik er nu maar op vertrouwen dat ze hem echt niet gaat gebruiken?
En het geld terug storten?