Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Wat leuk zeg, al die post!!
Ik moet de komende dagen nog even heel hard doorwerken, heb een paar deadlines staan, maar daarna eindelijk tijd om uitgebreid te gaan shoppen voor mijn lootjeHelemaal zin in!!
Ik hoop dat mijn Santa het niet erg vind dat ik wat weinig heb kunnen meekletsen de afgelopen weken.
Daan13 schreef:Bedankt voor de lieve pb![]()
Voor mijn Santa,ik zal de aankomende week misschien zelfs 2 week iets meer offline zijn vanwege wat omstandigheden.
Mocht je specifieke vragen hebben, stuur gerust een pb ( of naar het beheer)![]()
Tussendoor probeer ik wel bij te lezen
We hebben nog even voordat we pakketten mogen versturen,ik verwacht wel dat tegen die tijd de boel hier is afgewikkeld en dat ik een leuk pakket kan laten bezorgen.
Vealosz schreef:Ik vind het ook heeeel leuk om nu indd wat meer te posten. Nu gaat het wat minder over wat mensen leuk vinden en meer over andere dingen. Is wat makkelijker om mee te posten.
En gewoon omdat het kan:
Mijn blij ei
[ [url=m/5LfNeB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vealosz schreef:Ik vind het ook heeeel leuk om nu indd wat meer te posten. Nu gaat het wat minder over wat mensen leuk vinden en meer over andere dingen. Is wat makkelijker om mee te posten.
En gewoon omdat het kan:
Mijn blij ei
[ [url=m/5LfNeB.jpg]Afbeelding[/url] ]