Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charootje

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 07:53

Er kunnen toch allerlei redenen zijn waarom hij twijfelt ? Waarom gelijk van het negatieve uitgaan....
En de ene is de ander niet.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:26

Charootje, natuurlijk is de ene de andere niet, maar mijn ervaring is hetzelfde als die van Peelie.
Los van bindingsangst en andere vertrouwenskwesties (waarvan ik vind dat je die best mag uitspreken in een vroegtijdig stadium, zodat je weet dat dat speelt), is een twijfelende 'ik weet (nog) niet wat ik voor je voel', altijd uitgemond op niks. Ja, dat ik op de reservebank zat, terwijl de man verder zocht naar iets wat beter was en tot die tijd was het in ieder geval fijn dat hij mij had.

En eerst had ik daar niet zo heel veel moeite mee, totdat ik ontdekte (met mijn huidige vriend) dat het echt gewoon anders kan. Dat iemand gewoon echt voor je gaat.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:32

Ik heb vanmiddag eindelijk maar toch een ontmoeting met mijn match. Na ruim 2 maanden kletsen op whatsapp, dat wordt wel eens tijd :oo . Ik ben heel benieuwd maar ook wel een beetje nerveus, mn eerste date na 16 jaar pff, kan ik dit nog wel?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:35

Je kunt het Muronia! Ik begrijp goed dat het spannend is. Gewoon naar toe gaan met niet al te veel verwachtingen en het 'over je heen laten komen'.
Vooral heel veel plezier gewenst!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:03

Je kan het Muronia! Komt echt wel goed :j

Ik ben gister ook op date geweest. We hadden om half 9 afgesproken en we gingen pas om 2u naar huis :o
Was echt onwijs gezellig. Heel benieuwd naar de rest van dit verhaal :j

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:47

Muronia schreef:
Ik heb vanmiddag eindelijk maar toch een ontmoeting met mijn match. Na ruim 2 maanden kletsen op whatsapp, dat wordt wel eens tijd :oo . Ik ben heel benieuwd maar ook wel een beetje nerveus, mn eerste date na 16 jaar pff, kan ik dit nog wel?

Go girl , have fun !

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:00

charootje schreef:
Er kunnen toch allerlei redenen zijn waarom hij twijfelt ? Waarom gelijk van het negatieve uitgaan....
En de ene is de ander niet.

Ja. Er kunnen allerlij redenen zijn. Zij wilt overduidelijk een stap verder in de relatie, hij (nog) niet. Waarom zou je gaan zitten wachten op iemand in de hoop dat hij bij draait. De uitkomst zal teleurstellend zijn, want je kan wachten tot het einde der tijden.

Of je spreekt uit wat je wilt. Kiest voor jezelf en zegt tegen hem dat je weer verder gaat met je leven. En als hij dan toch wel verder wilt met jou, dan zal hij echt wel zeggen wat hij wilt. Als hij je laat gaan is het ook duidelijk.

En of dat nou niet het juiste moment/plaats enz is. Of bindingsangst of weet ik veel wat. Allemaal prima. Dat kan en is legit. Maar zij mag ook de keuze voor zichzelf maken. Dat betekent niet dat je er onaardig over hoeft te doen overigens. Je kan gewoon too the point zijn zonder bot te doen +:)+

Voor het eerste weer op date na 16 jaar! Have fun. Ik vond het in het begin na 10 jaar ook spannend. Open en eerlijk er in gaan werkt het beste imo.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 18-03-23 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:01

Na drie maanden voel je echt wel hoe de vlag erbij hangt. Zo niet dan is het toch duidelijk? Wat nier is gaat dan ook niet meer komen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:04

@zonnetje. Precies...

Met het oog op "stel je open" zoals mn psych dat zei, trek ik de volgende keer ook eerder de stekker er uit als ik iemand hoor zeggen dat hij twijfelt. Dat had me 1.5 maand daten gescheelt. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:09

Muronia schreef:

Woooo *\%/*
Heel veel plezier! *\o/*

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:11

Haha bedankt allemaal :D , ik zal na die tijd wel even vertellen hoe het ging. Ik stel me zo voor dat ik erg ga lopen klungelen, we gaan het meemaken!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:49

Muronia, spannend maar heel veel plezier!

Jullie hebben gelijk hoor. Zijn reden is dat hij heel erg de klik voelt, maar de fysieke dingen nog niet soepel vind lopen. En dat hij niet weet wat hij daarin mist. Vind het echt heel poedersuiker, maar laat het heel even bezinken en kies dan voor mezelf. Als ik hem nu ga appen (ja, hij zei dit via de app) ofzo, zeg ik misschien iets wat ik niet wil haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:58

Veel plezier Muronia!

Nee, na 3 maanden twijfels zou ik geen zin in hebben. Je vindt me leuk of je vindt me niet leuk en niet gaan zitten twijfelen. Dan niet hoor. Van mijn kant weet ik al heel snel of er potentie inzit of niet. Ik voel iets of niet en dat komt ook niet meer.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 12:00

Veel plezier Muronia *\o/* !! Je kan het, haha!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 12:03

Suzanne F. schreef:
Veel plezier Muronia!

Nee, na 3 maanden twijfels zou ik geen zin in hebben. Je vindt me leuk of je vindt me niet leuk en niet gaan zitten twijfelen. Dan niet hoor. Van mijn kant weet ik al heel snel of er potentie inzit of niet. Ik voel iets of niet en dat komt ook niet meer.

Helemaal eens :j Mijn ervaring is trouwens ook dat al die mannen met 'bindingsangst' dat spontaan allemaal kwijt zijn zodra ze de juiste tegenkomen. En dat jij dan, na een jaar daten en twijfelen, zonder pardon aan de kant gezet wordt voor de nieuwe waar hij wél direct helemaal voor gaat.

Dus echt, bespaar jezelf dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 14:22

Veel plezier muronia!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 14:37

Nou, heb hem maar een appje gestuurd dat ik voor mezelf kies. Voel me nu echt zwaar poedersuiker, maar dat komt wel weer goed :).

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 14:38

Sterkte Moniek..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 14:43

MoniekJ schreef:
Nou, heb hem maar een appje gestuurd dat ik voor mezelf kies. Voel me nu echt zwaar poedersuiker, maar dat komt wel weer goed :).

:(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 15:17

Sterkte Moniek. Goed dat je bij jezelf bent gebleven en niet gaat afwachten. Pijnlijk zal het zeker zijn, maar ook dat komt wel weer goed.

Heel veel plezier Muronia!

Vannacht bij sekspartner geweest, en daarvoor een keer heerlijk uit eten geweest. Zo fijn dat dit ook allemaal kan. We hadden beiden een emotionele week achter de rug dus dat heel fijn schakelen zo <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 15:34

MoniekJ schreef:

:(:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 15:59

Ik vind het toch wel wat kort door de bocht hoor. Er kunnen werkelijk waar 1000-en redenen zijn, hij spreekt er nota bene (open) over en dan komt Moniek hier met haar eerste bericht en gelijk gaan meerderen hun eigen ervaringen/problemen projecteren op een ander die ze (nog) niet eens kennen, laat staan de situatie van die twee personen.

Anyway, sterkte Moniek, uiteindelijk is voor jezelf kiezen vaak erg belangrijk, wellicht had het anders (af) kunnen lopen :)

Veel plezier Muronia, spannend na zo'n lange tijd, komt vast goed :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 16:31

Als je na 3 maanden het nog niet weet dan weet je het niet en wat daar dan ook de oorzaak van is boeit niet. Want tot hoe lang moet je geduld blijven hebben en eventuele loze hoop?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 16:33

Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg als mensen iets langer twijfelen. Dan kun je iemand nog zo fantastisch vinden, je mag toch nog steeds wel niet zeker weten of die persoon degene die waar je de rest van je leven mee door wil brengen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 16:43

Ik denk dat je eigen gevoel hierin het belangrijkste blijft. Bij de 1 zal je het bij de geringste twijfel afkappen, bij de ander wil je in gesprek gaan om het samen uit te zoeken. Dat kan een ander niet voor je bepalen. Hooguit de eigen ervaringen delen.