deksel schreef:Ik denk vooral dat je dit de volgende keer in een spoiler moet zetten.
*Hoort Tygo Gernandt als Schimpie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:[ [url=m/J97Qnu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net is mijn halve schimmelteennagel eraf gegaan.Maar om er nu mee naar de dokter of pedicure te gaan.Wat denken jullie?Doet geen pijn.
Froukje schreef:Geen idee wat voor spin het is maar wel briljant dat je ze voorziet van naam.
marleen_88 schreef:Komen jullie ook wel eens mensen tegen die tijdens het autorijden een serie oid kijken op hun telefoon?
Vandaag weer achter een trage auto beland, amper optrekken, geen 80 rijden op de N weg, slingeren etc. Kijk ik tijdens het inhalen opzij, staat zijn telefoon in zijn dashboard met daarop bewegend beeld, van een programma/serie of muziekclip? Ik wist niet wat ik zag.
Maddy_Paola schreef:Welk middel tegen zand in de darmen bij een paard gaat nou een beetje makkelijk naar binnen? Mijn verschrikkelijk kieskeurige merrie blijft mega slappe mest hebben, en psyllium eet ze dus niet, krijg met moeite hooguit 50 gram naar binnen
Maddy_Paola schreef:Welk middel tegen zand in de darmen bij een paard gaat nou een beetje makkelijk naar binnen? Mijn verschrikkelijk kieskeurige merrie blijft mega slappe mest hebben, en psyllium eet ze dus niet, krijg met moeite hooguit 50 gram naar binnen