Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Wat mij het allermeeste stoort deze pandemie is het aanwijzen van schuldigen en dan vooral naar mensen die men niet kent en nooit gesproken heeft puur omdat men ergens is waar het toevallig druk is bijvoorbeeld.
Citaat:Ik wil totaal geen aso gedrag goedpraten maar ik wil dat mensen stoppen met dat werpen van stenen.
Pandora2 schreef:Is goed voor onze economie, toch? We kunnen wel een steuntje gebruiken![]()
Bart De Wever ook .... Wir schaffen das !![]()
Anyway, Novavax is goedgekeurd door het EMA lees ik.
Er was hier iemand of meerdere mensen die geen MrNa vaccin mochten, dus dit is goed nieuws voor hen.
OleJon schreef:Het is zo weinig concreet.. “mocht het nodig zijn” “meerdere maanden” “groot verschil” “bescherming was laag, maar nam toe” etc.
Wanneer is het nodig? Wat zijn meerdere maanden? Hoe groot is het verschil in percentages? Hoeveel nam het toe?….
Hier kun je als lezer toch net niks mee? Is deze info, deze percentages niet bekend? Of wordt het niet gedeeld?
OleJon schreef:IMANDRA schreef:En jij doet daar zelf niet aan denk je?
Omdat ik geloof dat het niet om corona gaat, daar mogen meningen over verschillen toch?
996981 schreef:Wat ik heel opvallend vindt aan dit topic is dat men vindt dat anderen zich hetzelfde moeten gedragen als zijzelf. Men vindt echt dat de manier waarop zij invulling geven aan de maatregelen en mogelijkheden het juiste is. Waarom is dat toch?
Loretta schreef:Ik ben toch wel blij dat ze op onze stal niet zo nauw kijken met de regels. Heb nog lekker kunnen rijden na 17:00. Mensen die op de manege staan hebben het moeilijker.
Lughnassadh schreef:Loretta schreef:Ik ben toch wel blij dat ze op onze stal niet zo nauw kijken met de regels. Heb nog lekker kunnen rijden na 17:00. Mensen die op de manege staan hebben het moeilijker.
Hier niet hoor. Ook wij kunnen gewoon na 17:00 terecht. Er is echt een onderscheid in het manegedeel en het pensiondeel zeg maar.
Zebrastreep schreef:@hc
Maar waarom heb je dan de booster genomen? Dat verbaast mij elke dag meer en meer aan je post.
Huertecilla schreef:Zebrastreep schreef:@hc
Maar waarom heb je dan de booster genomen? Dat verbaast mij elke dag meer en meer aan je post.
Wat een rare vraag in het licht van wat ik net schrijf. Wat heeft dát te maken met waardering voor de gezonden die met de regels/vaccinerne opgezadleld worden?
Verder heb ik het helder toegelicht:
- om ouderen, dikkerds, rokerds te beschermen
- opdat die de zorg niet overspoelen
- opdat ik geen alibi ben voor het vaccineren van 5 - 12 jarigen
- voor een geldig Covid-bewijs
en ja ook ietwat maar niet meer dan dat voor de bescherming die het me zou moeten bieden.
Ík begrijp totaal niet wat daar aan te niet-begrijpen is.
En ja, ik ben het fokking zat dat er continue naar de gezonde massa gewezen wordt terwijl díe op een pechgeval na niet op de IC komen, hun levens wel onder de maatregelen kreunen, menigeen ook financieel.
Na anderhalf jaar voor anderen hun best doen, hoppa een ijskoude douche, zonder uitzicht op verbetering. Wat er vreemd aan is, is dat niet veel meer gezonden er de brui aan geven. Ze krijgen nog stank voor dank ook immers.
Sizzle schreef:Wat me doet denken aan een vraag die ik al langer heb. HC: heb je eigenlijk nog paarden en rij je nog wel eens?
Ik vind nog altijd jammer dat je site niet meer bestaat met die geniale foto naast die vrachtwagen. Toevallig moest ik er laatst weer aan denken omdat ik op mijn nieuwe stal lang een drukke weg moet.