Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:De vrijheid van de een houdt op waar die van de ander begint enzo... Ik vind dat mensen in deze eerstewereldlanden wat teveel in 'vrijheid' leven en ik vind dat niet per se goed. Daarmee bedoel ik geen overheidscontrole of dictatuur, maar ik vind het totaal geen slechte zaak dat je niet gewoon maar alles in een oogwenk kan hebben wat je wil.
purny schreef:secricible schreef:Het zijn geen medische gegevens. Ze zien niet of je gevaccineerd bent of een test oid. Daar is die app juist voor ontwikkeld.
Onder wat zie jij de vaccinatie of test uitslag dan? Ik zie het wel degelijk als medische gegevens
purny schreef:Heel erg zwart op wit gezien vraag ik me af hoe dit juridisch in elkaar zit. En ik laat hem gerust zien hoor, privacy is in dit land toch al ver te zoeken.
karrij schreef:purny schreef:Heel erg zwart op wit gezien vraag ik me af hoe dit juridisch in elkaar zit. En ik laat hem gerust zien hoor, privacy is in dit land toch al ver te zoeken.
Denk dat ze er juridisch gezien echt wel over nagedacht hebben die heren daar in Den Haag.
Mensen zetten hun hele levensloop op Facebook, Insta, Bokt, noem maar op, maar een corona vaccinatie app dan schend je hun privacy, ik snap hem niet
Marigold schreef:Ik kon de corona app niet meer gebruiken omdat mn iphone wat ouder is en de nieuwe update er niet op past qua schijfruimte.
Heb na het halen van entingen verder ook niet de app met die qr code bekeken of wat dan ook. Weet eigenlijk niet eens waar ik die moet vinden.
Dus entingen ja piece of cake verder, maar app gedoe zit ik helemaal niet op te wachten.
Vooralsnog niet nodig gehad, het enten deed ik om mee te werken aan het goede, voor algemeen belang zegmaar. Kom zelden in gelegenheden waarvoor het straks dan nodig is die app te hebben. Hoop dat het tzt allemaal weer voorbijgaat en niet meer nodig is.
Cer schreef:Die geprinte versie lijkt mij niet geldig?
Daar is toch juist veel fraude mee mogelijk...?