Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Independence schreef:Ontzettende chaos in mijn hoofd. Ik zit in quarantaine dus werk al een paar dagen niet, terwijl werk normaal het enige ritme is. Ik mag niet klagen want ik heb een groot huis met een grote tuin en zo erg opgesloten ben ik niet. Maar ik hoop zó dat ik morgen negatief test.
Telpeva schreef:Iemand een dagje ruilen? De hele dag bankhangen en netflixen, niet hoeven afwassen op opruimen of schoonmaken want dat kan toch niet, af en toe een beetje op bokt neuzen en koffie drinken. Wel pijn in de rechterarm en hem niet kunnen gebruiken, maar als je heeeeel stil zit als een echte couch potato dan valt het wel te doen![]()
Ik zou echt heeeel graag weer eens wat nuttigs willen doen
fleurtjeuh schreef:Marcella schreef:SMS en WhatsApp berichten gemeld als spam met een rare link erin. Denken ze nu echt dat ik zo stom ben om op de link te klikken.
Sommige mensen klikken overal op
Bloemetje75 schreef:Telpeva schreef:Iemand een dagje ruilen? De hele dag bankhangen en netflixen, niet hoeven afwassen op opruimen of schoonmaken want dat kan toch niet, af en toe een beetje op bokt neuzen en koffie drinken. Wel pijn in de rechterarm en hem niet kunnen gebruiken, maar als je heeeeel stil zit als een echte couch potato dan valt het wel te doen![]()
Ik zou echt heeeel graag weer eens wat nuttigs willen doen
Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Alleen is het mijn linkerarm en zit die van hand tot oksel in het gips.... pijn valt dan gelukkig weer mee want bewegen kan niet door gips.
Dat alles zo ongelooflijk veel extra tijd en nadenken vergt met 1 bruikbare hand, dat ergert me.
Kattenbak schoon maken? Dat is kattenbak tillen met 1 hand tot bij de buitendeur, op de grond zetten, deur open, bak tillen, door de deur, deur dichtduwen met je billen (of kattenbak op de grond zetten, deur sluiten, bak tillen...) en als hij schoon is weer zo terug. Een pot/fles wat dan ook open maken? op de grond tussen je voeten klemmen om hem open te krijgen, dan pas op tafel ofzo zetten. Ik krijg mijn dag wel om zo....