Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:13

Vannacht om 4uur belde een dronken iemand bij mij aan geloof ik. En heb de hele nacht wakker gelegen van de nachtmerries. :\

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:24

Sterkte iedereen.

Dronken en hoestende partners zou ik richting logeerkamer of huiskamer bonjouren.

Ook bij ons geluidsoverlast.
Teveel mensen die een feestje gaven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:31

Intense kater maar heb gewoon geen lekker katerontbijt gehaald. Liefje heeft dezelfde kater dus die kan ook niet op pad sturen en m'n shoarmavriend is nog niet open.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:33

Honden die de hele ochtend druk zijn en als ik eindelijk wil gaan wandelen met ze, gaan ze eindelijk aan hun oortjes kluifen -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:35

Gisteren keihard gewerkt in de sportschool maar nu heb ik hele erge spierpijn in mijn schouders, ik kan niet eens mijn wimperskrullen :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 11:11

Dat ik vannacht na de herrie van de buren, niet meer in slaap kon komen en ik dus moe ben, maar het ook meteen overal in mijn lijf terug voel.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 11:36

Ontzettende chaos in mijn hoofd. Ik zit in quarantaine dus werk al een paar dagen niet, terwijl werk normaal het enige ritme is. Ik mag niet klagen want ik heb een groot huis met een grote tuin en zo erg opgesloten ben ik niet. Maar ik hoop zó dat ik morgen negatief test.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 11:39

Independence schreef:
Ontzettende chaos in mijn hoofd. Ik zit in quarantaine dus werk al een paar dagen niet, terwijl werk normaal het enige ritme is. Ik mag niet klagen want ik heb een groot huis met een grote tuin en zo erg opgesloten ben ik niet. Maar ik hoop zó dat ik morgen negatief test.

(Video)bellen met familie/vrienden werkt misschien?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 11:46

Dat het regent :\. Zo komt er natuurlijk niemand op de expositie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 13:07

Dat ik beneden kwam en erachter kwam dat de hond m'n brood heeft opgegeten.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 13:11

Gedoe met voetbaltrainer. Sjee wat een klein kind en communiceren kan hij ook al niet.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 13:28

Weer dat vuurwerk van die piep jeugd.. echt serieus het is augustus....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:02

Iemand een dagje ruilen? De hele dag bankhangen en netflixen, niet hoeven afwassen op opruimen of schoonmaken want dat kan toch niet, af en toe een beetje op bokt neuzen en koffie drinken. Wel pijn in de rechterarm en hem niet kunnen gebruiken, maar als je heeeeel stil zit als een echte couch potato dan valt het wel te doen :j
Ik zou echt heeeel graag weer eens wat nuttigs willen doen _O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:04

De zus van de kotbaas... dat er 'veel' vuilniszakken in de berging staan en of ik 'de bruine vuilniszak deze dinsdag buiten wil zetten'. Erhm, dat ding is amper halfvol? En er staat dus maar één bruine zak, de rest zijn blauwe (en een groene) en wanneer je die 1x vergeet staat het soms even vol inderdaad. Maar volgens haar moet het dus sneller buiten gezet worden omdat er 'fruitvliegjes op komen'.

Die fruitvliegjes komen er binnen de dag terug in. Daarnaast zijn die bruine zakken duur genoeg en ga ik echt niet iedere week een halfvolle bruine zak buiten zetten. :+ Dit heb ik ook gezegd, en er zouden 'houders' komen voor de vuilniszakken. Vraag ik wanneer die er komen; dat weet ze nog niet.
Ja man, zorg er dan voor dat die houders er snel zijn als die fruitvliegjes blijkbaar het einde van de wereld zijn, zo moeilijk is het niet.

Het is een beetje idioot dat iemand die hier amper komt, mij even gaat vertellen dat ik het vuilnis buiten moet zetten omdat er fruitvliegjes op komen te zitten. "Ik kan er op rekenen dat je ze morgen buiten zet? Want er liggen van die rare worteldingetjes in waar de vliegjes opzitten..." Want in de volgende bruine zak zullen de vliegjes magisch wegblijven.

(Waarom er hier om te beginnen geen vuilniszakkenhouder is, is me een raadsel...)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:12

Alle paniekmailtjes van Google zodra je 1x inlogt op een andere pc.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:19

Telpeva schreef:
Iemand een dagje ruilen? De hele dag bankhangen en netflixen, niet hoeven afwassen op opruimen of schoonmaken want dat kan toch niet, af en toe een beetje op bokt neuzen en koffie drinken. Wel pijn in de rechterarm en hem niet kunnen gebruiken, maar als je heeeeel stil zit als een echte couch potato dan valt het wel te doen :j

Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Alleen is het mijn linkerarm en zit die van hand tot oksel in het gips.... pijn valt dan gelukkig weer mee want bewegen kan niet door gips.

Dat alles zo ongelooflijk veel extra tijd en nadenken vergt met 1 bruikbare hand, dat ergert me.

Kattenbak schoon maken? Dat is kattenbak tillen met 1 hand tot bij de buitendeur, op de grond zetten, deur open, bak tillen, door de deur, deur dichtduwen met je billen (of kattenbak op de grond zetten, deur sluiten, bak tillen...) en als hij schoon is weer zo terug. Een pot/fles wat dan ook open maken? op de grond tussen je voeten klemmen om hem open te krijgen, dan pas op tafel ofzo zetten. Ik krijg mijn dag wel om zo....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:28

SMS en WhatsApp berichten gemeld als spam met een rare link erin. Denken ze nu echt dat ik zo stom ben om op de link te klikken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:38

Marcella schreef:
SMS en WhatsApp berichten gemeld als spam met een rare link erin. Denken ze nu echt dat ik zo stom ben om op de link te klikken.

Sommige mensen klikken overal op

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 15:29

fleurtjeuh schreef:
Marcella schreef:

Sommige mensen klikken overal op

Als ze het 1000 keer proberen en 1 op de 1000 klikt er op...

Maar inderdaad heel erg irritant.
Ik krijg de laatste tijd berichtjes over pakketjes die niet afgeleverd konden worden. Gaan gelukkig gelijk automatisch naar de spam.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 15:42

Bloemetje75 schreef:
Telpeva schreef:

Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Alleen is het mijn linkerarm en zit die van hand tot oksel in het gips.... pijn valt dan gelukkig weer mee want bewegen kan niet door gips.

Dat alles zo ongelooflijk veel extra tijd en nadenken vergt met 1 bruikbare hand, dat ergert me.

Kattenbak schoon maken? Dat is kattenbak tillen met 1 hand tot bij de buitendeur, op de grond zetten, deur open, bak tillen, door de deur, deur dichtduwen met je billen (of kattenbak op de grond zetten, deur sluiten, bak tillen...) en als hij schoon is weer zo terug. Een pot/fles wat dan ook open maken? op de grond tussen je voeten klemmen om hem open te krijgen, dan pas op tafel ofzo zetten. Ik krijg mijn dag wel om zo....

Ja echt he... en opruimen in huis, koffie zetten, eten. Telkens met 1 hand een bord meenemen uit de keuken naar de woonkamer, terug lopen, dan een mok meenemen. En na het eten weer op die manier alles 1 voor 1 terug naar de keuken _O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 15:54

Daarom eet ik in de keuken…..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 15:57

Man en zoon getrakteerd op een lunch in de Euromast.
Fantastisch uitzicht.
Uur op het eten moeten wachten en een kinderfeestje naast ons.
Was best lawaaiig. Ga lekker naar de speeltuin met dat grut.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 17:12

MarcoBorsato schreef:
*neemt nog een schouder*

Gevalletje 'mosterd na de maaltijd' maar ik moest zo hard lachen om deze :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:35

Had een verwaarloosde splinter in mijn vinger zitten (kon mijn naalden niet vinden). En nu heb ik hem er wel uit gehaald. Maar het was helemaal ontstoken en kan mijn vinger nu niet buigen. Echt storend. :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:26

Dat EINDELIJK (lees; na 4 weken) de kogel door de kerk is dat ik bij mijn huidige werkgever anderhalve maand langer mag blijven. Nu heb ik over twee weken eigenlijk een ander contract wat zal gaan starten wat ik dus wil uitstellen... Ze zullen het echt niet waarderen, wat ik heel goed begrijp. Maar om mijn cliënten zomaar te laten vallen vind ik echt helemaal niks :(. Dus ik ga mijn best maar doen bij alle partijen.