Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:45

Telpeva schreef:
Bol.com en hun idee van altijd gratis verzenden. Rot toch op, het product wordt gewoon voor 5 euro per stuk duurder aangeboden. Daar ben je dan select klant voor, ik weet alvast welk abbonement ik niet ga verlengen. Ik krijg steeds meer een hekel aan die winkel, de prijzen gaan nergens over vergeleken met andere sites, en elke keer al die dropshippers waar je doorheen moet filteren om een goed product te vinden... Bleh

Vaak komt dat doordat de verkoper iemand anders is dan bol. Op zich logisch. Select is niet alleen gratis verzenden he, ook veel korting. Ik snap juist niet dat mensen géén lid willen zijn.

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:48

Dat de overbuurman een opblaasbare sarah pop in de voortuin heeft staan waarvan zo'n luchtmotor (of hoe het ook heet) constant aan het draaien blijft. Zet dat ding toch uit niemand ziet het!
En dat m'n vakantie voorbij is...

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:51

Zebrastreep schreef:
Maddy_Paola schreef:
Mijn telefoon, iets meer dan 3 jaar oud, werd laatste tijd wel wat traag en liep soms vast maar nu, gewon random compleet vastlopen en blijft zeggen dat er water in oplaadpunt gedetecteerd is.
Daarbij blijkt mn oude telefoon die ik als back up had niet meer op te laden, dus ook geen andere zo snel.

Echt top dit, net autootje gekocht dus ik wil er helemaal geen geld aan hoeven uitgeven |o

Zie ook heel fijn lichtflitsen, laatste keer dat ik dat had flinke koppijn toen dat weg trok...

Dat is oogmigrene ik heb het ook eens in de zoveel tijd en de hoofdpijn erna kan echt een flink zijn. Flitsen duren 15 minuten en hoofdpijn gaat eigenlijk alleen weg met slapen. Dag erna voelt het weer een stuk beter.

Die migraine is ook zeker gekomen, alleen beetje jammer dat t vorige keer ook 2 of 3 dagen duurde en slapen dus geen garantie geeft ;(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 00:24

MarcoBorsato schreef:
Telpeva schreef:
Bol.com en hun idee van altijd gratis verzenden. Rot toch op, het product wordt gewoon voor 5 euro per stuk duurder aangeboden. Daar ben je dan select klant voor, ik weet alvast welk abbonement ik niet ga verlengen. Ik krijg steeds meer een hekel aan die winkel, de prijzen gaan nergens over vergeleken met andere sites, en elke keer al die dropshippers waar je doorheen moet filteren om een goed product te vinden... Bleh

Vaak komt dat doordat de verkoper iemand anders is dan bol. Op zich logisch. Select is niet alleen gratis verzenden he, ook veel korting. Ik snap juist niet dat mensen géén lid willen zijn.

Idd logisch. Vooral als je bedenkt dat de verzender wel verzendkosten betaald en meestal niet groot genoeg is voor de staffelkortingen die bol krijgt. Daarnaast betaald de aanbieder ook nog eens een behoorlijke afdracht aan bol.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 03:11

Gea99 schreef:
chanicha schreef:
Dat ik mijn provider zat ben.
Had Telfort, nooit problemen mee maar sinds het KPN is of samen met KPN is het hommeles.
Tv gids die zo traag als stroop is, kan niet meer in een pauze van een programma in de gids kijken, slechter beeld en geluid en zaterdagmiddag een sportpakket besteld via de tv, normaal deed die het bijna gelijk maar doet het nu nog niet.
Moest wedstrijd kopen want schoonzoon kwam hier voetbal kijken.
Morgen maar gelijk bellen, kan er jammer genoeg nog niet vanaf _-:(

Hier precies hetzelfde. Telfort was goedkoper en beter. Baal er gewoon van!

Het is bijna onmogelijk dat deze “overgang” problemen oplevert, aangezien Telfort al jaren onderdeel is van KPN en dus hetzelfde netwerk gebruikt. Het is niet veel meer dan een verandering van naam.

Misschien even kijken of er een update te installeren is? Of anders even de klantenservice bellen idd.

Jessica_1998

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 07:02

Keelpijn & dat mn vriend vanaf 5 uur heeft liggen snurken waardoor ik steeds wakker was..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 07:35

Helaas de kpn tv gids traagheid is vanwege een software update. _-:( daar zijn ze maanden geleden mee begonnen met uitrollen. Ik was opeens vorige week onaangenaam verrast erdoor. Wat een drama is dat. Functies werken niet meer, tv gids laad van geen meter op de normale manier. Bij iemand anders nog de oude goed werkende versie. Helaas eenmaal doorgedrukt door kpn zit je met het gebruiksonvriendelijke k.. menu. Ik heb eens goed zitten neuzen maar alleen maar klachten over ee nieuwe layout en het rotmenu nu maar helaas ze drukken door en wijzigen niks. -:(- _-:(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 07:57

Ik snap dat niet hoor, het ging al jaren goed bij Telfort op 1x een grote storing na maar nu :n

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:13

@Karuna inderdaad, hier ook het nieuwe menu, wat een traagheid, niet te doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:15

Ik vind dat nieuwe menu prima, kan alleen niet meer op 'alleen films' selecteren. Maar het is vlot en verder prima.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:20

Naast de traagheid doet de afstandsbediening het soms gewoon niet. Of te snel. Of de ontvanger blijft gewoon hangen. Maar heel weinig mensen ondervindt geen problemen. Meest die met het duurste pakket met extra opties (vippakket of superwifi geloof ik zoiets enz). Zo n beetje 95% van de mensen is ontevreden tot erg ontevreden erover. Maar ze blijven stug doorgaan met doordrukken

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:21

Hier is het menu echt sloom, hopelijk verbetert dat nog!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:29

Een fotograaf die 600 berichten plaatst over dat ze al zooooo lang fotograaf is, en zoveel opleidingen en cursussen heeft gedaan. En wat ze allemaal kan, en wat er allemaal mogelijk is. Ze kan echt niets bijzonders, geef een random iemand een camera en er komt precies hetzelfde uit. :') Ontvriend, joeeee!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:42

Luxeprobleem, maar dat mijn nagels maar niet sterker worden, ik niet kan stoppen met bijten maar eigenlijk geen kunstnagels wil.
Iemand dè tip, of gaan alleen kunstnagels mij redden?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:45

Benthhh schreef:
Luxeprobleem, maar dat mijn nagels maar niet sterker worden, ik niet kan stoppen met bijten maar eigenlijk geen kunstnagels wil.
Iemand dè tip, of gaan alleen kunstnagels mij redden?

Gellak op je eigen nagels!

Bij een salon wel dan!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 10:16

Dat ik net ruim 20 minuten in de wacht stond bij Telfort belt het ziekenhuis over mijn moeder dus die moest ik opnemen |o
Nu alweer 17 minuten in de wacht :roll:

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 10:30

Naar school gekomen om een online les te volgen die ik ook thuis had kunnen volgen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:00

Dat ik niet meer naar het scherm kan kijken. Had net een half uur lang een vlek voor m'n rechteroog. Zag dus praktisch niets en werd steeds erger. Die is nu weg en ben bang dat ik straks knallende koppijn krijg. Lekker dan.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:09

Marije_1997 schreef:
Dat ik niet meer naar het scherm kan kijken. Had net een half uur lang een vlek voor m'n rechteroog. Zag dus praktisch niets en werd steeds erger. Die is nu weg en ben bang dat ik straks knallende koppijn krijg. Lekker dan.

Hou dat wel even in de gaten hoor! Anders op tijd naar de dokter.

En als het een migraine is, veel water drinken en je nek wat proberen ontspannen, masseren. Ik kan spanningshoofdpijn onder controle houden door regelmatig met tennisballen mijn nek spieren (echt van je schouders tot net onder je schedel) los te masseren. Doet pijn, maar het helemaal waard!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:10

Dat ik de hele week gewoon moet werken en niet rondjes kan crossen in mijn nieuwe auto :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:16

Marije_1997 schreef:

oogmigraine is bij mij ook opeens uit het niets ontstaan. Een trigger bij mij zijn beeldschermen. Ik voel het altijd wel opkomen begint met het heel warm krijgen en beeldschermen niet kunnen zien. Daarna inderdaad een vlek die een rondje maakt in mijn oog ( kan 15 tot 30 minuten duren). Het is heel beangstigend inderdaad omdat je niks ziet. Gelukkig is het altijd in 1 oog en niet in 2. Als dat over is inderdaad knallende koppijn.

Ik heb het een keer onderweg naar huis gehad in de bus. Voelde mij zo idioot haha. Nu blijf ik er altijd wel rustig onder omdat ik weet wat er gebeurd. Ogen dicht en gaan liggen werkt het beste. Ik heb het gelukkig niet zo heel vaak ik denk 1 tot 2 keer per jaar en het ligt echt aan de stress of beeldschermen. In alle gevallen had ik daarvoor lang naar een beeldscherm gekeken dus link het daar ook aan.

Wel 1 keer 2 achter elkaar gehad met wat tijd er tussen dat vond ik wel heel eng. Dat was de laatste keer en dat is al best lang geleden. Nog ruim voordat corona begon in ieder geval.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:16

Steeph schreef:
Dat ik de hele week gewoon moet werken en niet rondjes kan crossen in mijn nieuwe auto :+

In het weekend kom je helemaal mijn kant op dat is een eindje crossen <<)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:17

Plaats een foto met caption: Who want's to jump on this fierce stallion and go to battle?! Tack by *naam van bedrijf waar tuig vandaan komt*.

EN DAN DE VRAAG: Waar koop je dat tuig op haar hoofd?

Echt, wat een ongelooflijke luie wezens. LEES EENS GEWOON?!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:25

Captain schreef:
Plaats een foto met caption: Who want's to jump on this fierce stallion and go to battle?! Tack by *naam van bedrijf waar tuig vandaan komt*.

EN DAN DE VRAAG: Waar koop je dat tuig op haar hoofd?

Echt, wat een ongelooflijke luie wezens. LEES EENS GEWOON?!

Dit zie ik zo vaak hé. Mensen lezen echt niks meer :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:29

Ik had toen eens een foto met de VOORKANT van een magazine waar ik in stond met mijn paard.
Kreeg ik de vraag: welk tijdschrift is dat.

|o

Ik word dan ook serieus boos op die persoon. En dan krijg je een 'Oh nou sorry hoor.'
Gebruik je ogen, en je hebt niet voor niets leren lezen lijkt me.