Captain schreef:Gatverdamme..
https://www.thebestsocial.media/nl/tiktok-kind-bakken/
Deze had van mij al 3x keer draai om de oren gehad met de mixer.
Dat, en ik was ook direct gestopt met het hele feest. Als je je niet gedraagt, dan ook geen zelfgebakken koekjes.
Snel even bijlezen!
En de ouders intussen ruzie maken over wiens schuld dat is. Wtf er is een pandemie aan de gang GA WEG
En dan die oma maar lachen, was bij mij dus ook echt meteen klaar geweest met koekjes bakken.
Misschien had ie beter alles kunnen opeten. Ik vraag me namelijk af of er veel interesse is in die koekjes als je weet dat de vingers telkens van de mond naar de bakmix zijn gegaan.
.
Liep lekker tussen de tafels door te blèren. Met zo’n mega irritant piepstemmetje. En maar janken als mama niet meteen keek. Ik heb het kind weggestuurd bij ons tafeltje. Hup opzouten, ik heb daar geen trek in. Gelijk janken natuurlijk. Doet mij ook niks, maar daarna gingen ze gelukkig wel snel weg. Ik snap niet dat als je op een openbare plek zit je niet een beetje rekening houdt met andere gasten, maar snap óók echt niet dat personeel er niets van zegt. Het is wel één tafel die een heel terras terroriseert.