Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:37

Telpeva schreef:
Ik voel mij wel vaker kleinzerig hier, als ik zo hoor wat anderen meemaken! Het lijkt mij echt heel naar om zoveel pijn te hebben -O- krijgen jullie de dingen in huis wel gedaan zo?

Ik heb het geluk dat ik nog thuis woon, maar wel de donkere wolk boven mijn toekomst hangen hoe en wat. Maar ik mag daar nu niet teveel over nadenken.

Je voelt je wel heel knuddig in een restaurant dat je als 26jarige je vlees niet kan snijden ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:39

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn schoonvader vond dat ik mijn konijnen maar op tralie kooien moest zetten en de jongen in konijnenbatterijen. Dan vetten ze sneller en kost het mij minder. Enig minpuntje dat hij kon aandragen was dat ik dan niet diervriendelijk bezig ben.

Euh kerel, dat is juist het hele idee achter ons eigen vlees kweken. Dat het zo diervriendelijk mogelijk is :')

Je schoonpa maar in een traliekooi zetten :7 , met kerst is ie wel vet *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:40

Is die nu al. :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:43

Sterkte, Ineke! :(:)

En Denise. :(:) Het lijkt me afschuwelijk als je toekomst zo onzeker wordt door zo’n situatie. :\

Ik baal zo dat ik mezelf nooit goed genoeg vind als vriendin en daardoor eigenlijk vaak teveel naar de achtergrond verdwijn... net in de pub na de uitvaart (is hier heel gebruikelijk) heb ik bijna tot het laatst gewacht om m’n vriendin even een dikke knuffel te geven, en toen zei ze een beetje beteuterd: “Oh, I haven’t spoken to you yet!” Dan denk ik echt: kneus, dit is de persoon die dag en nacht voor je klaarstaat, met wie je sinds je er meer dan een jaar geleden gestopt bent met werken vrijwel elke dag contact hebt, die je door al je moeilijke momenten heen sleept en nog steeds de deur open laat staan, natúúrlijk wil ze wel met je praten, wees wat zelfverzekerder. :roll:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:54

DeMolenhoek schreef:

Nou de oven in ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:58

Lau schreef:
DeMolenhoek schreef:

Nou de oven in ermee

Wat kruiden erbij en groenten , snufje zout en peper *\o/*

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:59

Rebecca schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dat mijn schoonvader vond dat ik mijn konijnen maar op tralie kooien moest zetten en de jongen in konijnenbatterijen. Dan vetten ze sneller en kost het mij minder. Enig minpuntje dat hij kon aandragen was dat ik dan niet diervriendelijk bezig ben.

Euh kerel, dat is juist het hele idee achter ons eigen vlees kweken. Dat het zo diervriendelijk mogelijk is :')

Je schoonpa maar in een traliekooi zetten :7 , met kerst is ie wel vet *\o/*

Het was 2de kerstochtend 1961 _O-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:00

Mkango schreef:
Sterkte, Ineke! :(:)

En Denise. :(:) Het lijkt me afschuwelijk als je toekomst zo onzeker wordt door zo’n situatie. :

Ik baal zo dat ik mezelf nooit goed genoeg vind als vriendin en daardoor eigenlijk vaak teveel naar de achtergrond verdwijn... net in de pub na de uitvaart (is hier heel gebruikelijk) heb ik bijna tot het laatst gewacht om m’n vriendin even een dikke knuffel te geven, en toen zei ze een beetje beteuterd: “Oh, I haven’t spoken to you yet!” Dan denk ik echt: kneus, dit is de persoon die dag en nacht voor je klaarstaat, met wie je sinds je er meer dan een jaar geleden gestopt bent met werken vrijwel elke dag contact hebt, die je door al je moeilijke momenten heen sleept en nog steeds de deur open laat staan, natúúrlijk wil ze wel met je praten, wees wat zelfverzekerder. :roll:

Niet zo hard voor jezelf zijn! Je was er, dat is al super belangrijk voor haar lijkt me! Ze weet echt wel dat je er voor haar bent!

En omdat het een ergernis topic is: nog steeds het weer. Ben die regen en wind zo spuugzat. En de vooruitzichten geven helaas geen sprankje hoop op een vroeg voorjaar. M’n winterdepressie zit echt op een hoogtepunt nu. Vitamine d slikken helpt weinig, ik snak echt naar het voorjaar...

En mag bijna stoppen bij huidige werkgever, nu nog twee weken te gaan. Heb zo geen motivatie meer... de afgelopen week voelde als een maand en de komende twee weken gaan niet veel beter worden vrees ik.
Laatst bijgewerkt door Mo_86 op 05-03-20 22:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:01

Lau schreef:
DeMolenhoek schreef:

Nou de oven in ermee

_O-
Het was vijfde maartdag, tweeduizend-twee-entwintig, schoonpa' s hok was leeg :Y)

Nouuu hagelslag je was mij voor ik moest daar ook meteen aan denken _O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:04

Haha :D Jullie zijn soms echt geweldig _/-\o_

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:15

Ik hou van dat flappienummer.
Elk jaar met kerst skyradio aan en dan extra hard meezingen bij dat nummer _O-

Ik irriteer mij eraan dat de dag zo mooi liep, en sinds 6 uur klote...
Voer paste niet in t vak. En naja gewoon deze tour zit alles tegen.. Kon niet direct laden etc

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:18

Telpeva schreef:
Lau schreef:

Nou de oven in ermee

_O-
Het was vijfde maartdag, tweeduizend-twee-entwintig, schoonpa' s hok was leeg :Y)

En ik zei dat mijn k'nijn niet in de schuur mocht komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:22

Ik vind Flappie geweldig, maar het antwoord van Flappie wil ik ook elk jaar een keer horen.
https://youtu.be/6ipZzhU4K1c
*niet voor tere zieltjes*

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 00:06

Marcella schreef:
Regen en ik hier zeker 5 uur buiten mag werken in de regen. Hopen dat de buitenjas die we krijgen echt waterdicht is.

Gelukkig voor jou was de wedstrijd snel afgelopen. Geen verlenging en bijna geen blessuretijd.

Vraag ik me toch af waarom je voor dit beroep kiest als je het zo vervelend vindt. Het regent best vaak in NL. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 00:07

Anoniem schreef:
Ik vind Flappie geweldig, maar het antwoord van Flappie wil ik ook elk jaar een keer horen.
https://youtu.be/6ipZzhU4K1c
*niet voor tere zieltjes*

:')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 00:16

In file olympiaweg Rotterdam rot op wel naar huis na een hele avond verteerd geregend zijn.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 00:54

Ik heb mij gewoon 12 jaar lang geïrriteerd aan het feit dat ik hoeslakens niet met goed fatsoen kan opvouwen. Ik had toch best eens eerder kunnen googlen naar een tutorial, het is te simpel ^)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 00:56

Ik moet/wil op bed. Maar dan moet ik opstaan vam de bank. Ik wil niet opstaan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 01:45

Op tijd naar bed gaan en na 1,5 uur podcasts luisteren zit ik nu rechtop in bed. Zodra ik ga liggen ga ik zo hoesten dat ze bij Pieter Buren mijn lokroep beantwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 01:55

MarlindeRooz schreef:
Op tijd naar bed gaan en na 1,5 uur podcasts luisteren zit ik nu rechtop in bed. Zodra ik ga liggen ga ik zo hoesten dat ze bij Pieter Buren mijn lokroep beantwoorden.

Sorry, maar :') :')
Hoop dat je toch nog een beetje kunt slapen. :(:)

Ik heb alweer hoofdpijn. *\o/* Maar ik mag van mezelf in mei weer ergens anders heen, dus nog even doorbijten en dan wordt alles hopelijk wat minder stressvol. :)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 02:06

Dat het zo vervloekt koud is op m'n kamer

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 02:09

Gek worden van de tuut die op standje maximaal staat in mijn oren. Gigantische blauwe plek naast knie van die heerlijke de kuip stoeltjes. Dikke onderbenen ondanks compressie kousen. Loop als iemand van ruim in de 80 en rollator zou mij nu absoluut niet misstaan. Krijg het met geen mogelijkheid meer warm voor mijn gevoel.

En baal dat ik geen erg gehad heb om voor het werken boiler op stand 2 te zetten, want dan had ik gewoon kunnen douchen om op te warmen. Van stand 1 ga ik het nu niet warm krijgen tenzij ik er een uur onder staat. Nadeel is dat er maar voor ongeveer 15 minuten warm water is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 02:13

Slaap is weer weggelopen , kansloos deze week. Wekkertje gaat half 7weer :z

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 03:12

Twijfel of ik een tosti ga maken of niet. Slapen wordt toch niks. :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 03:18

Ik hou op dit moment niet van mijn werk :')