Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SindyKaya schreef:Sheran schreef:Nee je begrijpt me goedIk weet dat het nu officieel zo is hoor, volgens de Van Dale, maar twee termen zouden wel fijn zijn.
Durf het bijna niet te vragen maar wat doen mbo’ers dan volgens jou?
Avalanche81 schreef:Je taalgebruik is erg suggestief. Daar hebben meer mensen een handje van, van alles suggereren, maar uiteindelijk niets zeggen. En ik begrijp prima wat je wilt zeggen, maar als je zo een mening hebt, wees dan ook zo stoer om alles te zeggen wat je denkt.
Overigens staat een impopulaire mening niet gelijk aan een pertinente onwaarheid. Ik kan ook vinden dat Italie niet bestaat. Dat is geen inpopulaire mening. Het is rampant bullshit. Het maakt me ook geen edgelord of zo. Het maakt me wel een volslagen idioot.
Omdat je zo graag een inhoudelijke reactie wilde
Foaly schreef:Avalanche81 schreef:Ik denk niet dat je helemaal goed gelezen hebt. Ik maak onderscheid tussen (on)waarheden en meningen. Mezelf wel of niet overschatten is daar niet aan gerelateerd. Het is echt niet zo heel moeilijk, lief, probeer het nog eens
Jongens, vecht dit even per pb uit ofzo
Sheran schreef:Liesje1611 schreef:Ik gooi er maar even een andere impopulaire in.
Ik vind het irritant als niet-WO-ers zeggen dat ze gestudeerd hebben/studeren. Zorgt voor veel verwarring. Niet dat het minder is dan WO, maar WO rechten en HBO rechten is gewoon een andere opleiding en als je zegt 'ik heb rechten gestudeerd' wil ik gewoon weten wat ik aan je heb
Hoe bedoel je? Als je een HBO studie volgt, studeer je ook gewoon? Of begrijp ik je verkeerd
Sheran schreef:Nee je begrijpt me goedIk weet dat het nu officieel zo is hoor, volgens de Van Dale, maar twee termen zouden wel fijn zijn.
Sheran schreef:Ik gooi er maar even een andere impopulaire in.
Ik vind het irritant als niet-WO-ers zeggen dat ze gestudeerd hebben/studeren. Zorgt voor veel verwarring. Niet dat het minder is dan WO, maar WO rechten en HBO rechten is gewoon een andere opleiding en als je zegt 'ik heb rechten gestudeerd' wil ik gewoon weten wat ik aan je heb