Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miisshOrse schreef:Sorry dat ik af en toe zomaar kom binnen vallen. Lees veel mee en doe constant inspiratie op, maar ik vind het moeilijk om het bij te houden. Maar Tita ben helemaal weg van jouw kledingsmaak. Leuke spulletjes weer uitgezocht!
Verootje heb je het shirt uiteindelijk besteld zag ik? Heb jij een meid of een jongen?
Vraagje voor de kenners. Heb dit broekje tweedehands gekocht maar lijkt me een gevalletje Ali express? Ogen zijn niet juist ingekleurd en valt heel klein.
[ [url=m/eJAkZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verkoper wil me compenseren, heeft het zelf kado gehad.
Reusje0504 schreef:Jeetje carpe diem wat heftig zeg!! Wat fijn dat er geen blijvende gevolgen lijken te zijn.. maar dat je veel zorgen hebt kan ik me voorstellen!
Ik denk dat onze tweelingen gecorrigeerd ongeveer even oud zijn! Mijne zijn geboren met 37 weken op 3 sept! Ik heb 2 jongens, jij?
Ik ga donderdag naar loods of stock in arnhem, ben heel benieuwd. Ik ga vooral met mn zus mee om voor haar dochters te shoppen maar wie weet
_lautje_ schreef:MR heeft wel dingen gemaakt in Turkije en soms ook China. Alleen ze kunnen aantonen dat het daar ook verantwoord wordt gemaakt en is maar enkele items zoals de Pico jas.