Ik heb auditie gedaan voor een stageplek in een toneelvoorstelling en kreeg net mail dat ik 'm heb gekregen Zat vanaf maandag in spanning dus ben enorm opgelucht lol.
Westhof
Geplaatst: 13-02-20 10:34
Castilja schreef:
Ik heb auditie gedaan voor een stageplek in een toneelvoorstelling en kreeg net mail dat ik 'm heb gekregen Zat vanaf maandag in spanning dus ben enorm opgelucht lol.
Wat tof, gefeliciteerd
cursebreaker
Geplaatst: 13-02-20 14:50
Omdat ik de outdoor laarzen van anwb die ik al zolang wil hebben, met 40% korting heb kunnen scoren online waren ze uitverkocht maar gelukkig in de winkel niet
Omdat ik zo thuis ben en op zijn minst een paar uur kan knuffelen met dit monster:
Daarbij komt dat ik ontzettend blij ben dat hij puppy begint te worden in plaats van een angstig hoopje onzekerheid
DiscoDipp
Geplaatst: 13-02-20 18:36
Asvinia schreef:
Omdat ik zo thuis ben en op zijn minst een paar uur kan knuffelen met dit monster:
[ [url=m/DPEogr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarbij komt dat ik ontzettend blij ben dat hij puppy begint te worden in plaats van een angstig hoopje onzekerheid
Omgg
nicole_floor
Geplaatst: 13-02-20 20:03
cursebreaker schreef:
Omdat ik de outdoor laarzen van anwb die ik al zolang wil hebben, met 40% korting heb kunnen scoren online waren ze uitverkocht maar gelukkig in de winkel niet
Ik heb voor het eerst ooit een valentijn kaart gehad
Captain
Geplaatst: 14-02-20 13:06
maatje987 schreef:
Ahhhh!
Weet je van wie?
maatje987
Geplaatst: 14-02-20 13:13
Captain schreef:
maatje987 schreef:
Ahhhh!
Weet je van wie?
Jaa van een man waar ik al even mee aan het daten ben
Dit is hem
Afgelopen zaterdag een hersenschudding opgelopen tijdens onze date, toen we in het tiki bad waren dus hij had zoiets van wil iets liefs doen ( ook al heb ik meermaals gezegd dat ik valentijnsdag commerciële onzin vind) ik vind het zooo onwijs lief
Dat ik gisteren onverwachts in m'n eentje naar een concert 'moest', halve paniekaanval gehad en advies gekregen om niet te gaan MAAR ik ben toch geweest. Heb de longen uit m'n lijf gezongen (oke, geschreeuwd) en een HELE toffe avond gehad .