Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babeth schreef:Ik moet nog steeds wennen dat jij tegenwoordig een man hebt, super vetIn de steden zijn ze niet conservatief meer. Op het platteland wel nog heel sterk, dat klopt.
Ik had er ook nooit willen wonen, maar mijn man is Amerikaans en wil absoluut niet weg hier. Maar hij weet wel dat ik hier niet de rest van mijn leven blijf wonen. Alles hier is vreselijk slecht geregeld.
Ailill schreef:Babeth schreef:Ik moet nog steeds wennen dat jij tegenwoordig een man hebt, super vetIn de steden zijn ze niet conservatief meer. Op het platteland wel nog heel sterk, dat klopt.
Ik had er ook nooit willen wonen, maar mijn man is Amerikaans en wil absoluut niet weg hier. Maar hij weet wel dat ik hier niet de rest van mijn leven blijf wonen. Alles hier is vreselijk slecht geregeld.
Maar hoe zie je dat voor je? Jullie zijn getrouwd, hij wil absoluut niet weg en jij wil er niet de rest van je leven blijven wonen? Oprechte interesse, dat wee je
Babeth schreef:Doe mij ook zo'n partnerAilill schreef:Ik moet nog steeds wennen dat jij tegenwoordig een man hebt, super vet
Maar hoe zie je dat voor je? Jullie zijn getrouwd, hij wil absoluut niet weg en jij wil er niet de rest van je leven blijven wonen? Oprechte interesse, dat wee je
We zitten er aan te denken als hij met een paar jaar met zijn huidige baan stopt om 6 maanden per jaar in Europa te wonen en 6 maanden per jaar hier. Zo krijgen we beiden toch een beetje onze zin.
Babeth schreef:Oh, dat lijkt me in jouw geval best een vervelend gevoelIk zou graag willen, maar kan helaas momenteel het land niet uit tot ik mijn greencard heb. Je bent altijd van harte welkom hier trouwens, we hebben een extra slaapkamer. Kunnen we vast oefenen voor de auditie
Exitium schreef:Berdien schreef:Ik vind aantal bedpartners echt niet heel spannend. Of iemand er nou 1 of 20 heeft gehad, dat maakt iemand echt niet meer of minder. Enige wat ik minder vind is als je het doet vanwege het nummer *kuch 63 kuch*, maar verder.. zolang je jezelf én een ander er niet mee kwetst, lekker doen.
[ Video ]Shiloh schreef:Laatst zo'n post op facebook over sexuele voorlichting in Nederland dat dat al vroeg op de basisschool begon met "dit is een jongen, en dit is een meisje" ... en het hele "deze plaatsen op je lichaam zijn prive en daar mag niemand ongevraagd aankomen" en zo.
Noooojooooh, je moest die Amerikanen er overheen horen gaan, hoe goddeloos we wel niet waren en dat een kind een kind moet kunnen zijn en zo. Ik snap daar dus niks van. Hoezo zou je geen kind kunnen zijn als je gewoon eerlijke antwoorden krijgt over sexuele verschillen en richting eind basisschool over waar kinderen vandaan komen.
Amerika is ook wel zo'n beetje het meest preutse land wat er bestaat, dat zou ik niet als referentiekader willen nemen
Zinzi_jewel schreef:vondt het toch ook wel een dingetje hoor die lente kriebel weken zoals deze lessen dan genoemd worden .
Als zoontje van 8 thuis komt en aan zijn zusje van bijna 10 vraagt of die even naar haar vagina mag kijken .
Beloofd wat voor over een aantal jaar ....
Linda_Fleur schreef:Ik kon er ook wel om lachen, was een beetje als grap bedoelt, maar stiekem kan ik best romantisch zijn en dan is zoiets wel cuteListiglistje, ahh jammer dat de stekker er toch uit is. Maar ik denk inderdaad dat het wel heel ingewikkeld is om hem nu met zijn problemen te helpen.
Aillil, haha 'future husband'. Ik zou zo'n opmerking wel leuk vinden, al is het wel afhankelijk bij wie het vandaan komt. Mijn scharrel/date/niet-relatie/wel-relatie stelde mij in het begin aan onbekenden ook al voor als zijn vrouw
Wauw en een voorstel voor een driehoeksverhouding, heftig! Ik kreeg van de zomer ook zo'n aanbod van een ex-scharrel, maar ik houd niet zo ervan om het derde wiel aan de wagen te zijndus heb ervoor bedankt. Leuk was hij toch ook niet.
Shiloh, klinkt als een leuke date. Geniet ervan!
En verder gaan jullie ineens heel hard. Maar over bedpartners en vleesvervangers ga ik niet meepraten![]()
Hier ben ik ook nog steeds verwikkeld in een ingewikkelde relatie. Mijn emoties razen alle kanten op, en daardoor word ik een beetje destructief. Afgelopen weekend ben ik boos weg gegaan en vervolgens de hele dag de ogen uit mijn kop gehuild. Maandag een gesprek gehad en gisteravond gewoon weer mega fijn met hem gehad. Ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf of de situatie aan moet. Ik dacht dat daten ingewikkeld was maar het behouden van een ‘relatie’ is nog ingewikkelder. Ik kan niet alles op internet gooien maar als ik mijn hart via PB kan luchten aan een onbekende dan graag