Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:19

Natuurlijk zijn er ook niet preutse Amerikanen. Maar Amerika is wel gewoon vreselijk conservatief.

Ik snap echt geen hol van dat land en ik zou er nog met geen miljoenen toe willen wonen.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:24

In de steden zijn ze niet conservatief meer. Op het platteland wel nog heel sterk, dat klopt.
Ik had er ook nooit willen wonen, maar mijn man is Amerikaans en wil absoluut niet weg hier. Maar hij weet wel dat ik hier niet de rest van mijn leven blijf wonen. Alles hier is vreselijk slecht geregeld.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:28

Babeth schreef:
In de steden zijn ze niet conservatief meer. Op het platteland wel nog heel sterk, dat klopt.
Ik had er ook nooit willen wonen, maar mijn man is Amerikaans en wil absoluut niet weg hier. Maar hij weet wel dat ik hier niet de rest van mijn leven blijf wonen. Alles hier is vreselijk slecht geregeld.
Ik moet nog steeds wennen dat jij tegenwoordig een man hebt, super vet :D

Maar hoe zie je dat voor je? Jullie zijn getrouwd, hij wil absoluut niet weg en jij wil er niet de rest van je leven blijven wonen? Oprechte interesse, dat wee je :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:35

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:40

Ailill schreef:
Babeth schreef:

Maar hoe zie je dat voor je? Jullie zijn getrouwd, hij wil absoluut niet weg en jij wil er niet de rest van je leven blijven wonen? Oprechte interesse, dat wee je :)

We zitten er aan te denken als hij met een paar jaar met zijn huidige baan stopt om 6 maanden per jaar in Europa te wonen en 6 maanden per jaar hier. Zo krijgen we beiden toch een beetje onze zin.

Edit: ja dat hebben van een man zag ik een jaar geleden nog niet aankomen! :’)

We gaan nog wel een keer met pekingexpres meedoen hoor!
Laatst bijgewerkt door Babeth op 11-04-18 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:41

Babeth schreef:
Ailill schreef:

We zitten er aan te denken als hij met een paar jaar met zijn huidige baan stopt om 6 maanden per jaar in Europa te wonen en 6 maanden per jaar hier. Zo krijgen we beiden toch een beetje onze zin.
Doe mij ook zo'n partner :D

Vet ideaal en super tof, ik ben oprecht blij voor je!

Edit, precies! Toch maar goed dat we toen die auditie gemist hebben, anders was je hem dus niet tegen gekomen :')

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:43

Hahaha inderdaad! Maar dat kunnen we altijd nog een keer doen!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:45

Staat sowieso nog op m'n bucketlist, super tof om samen te doen! Ik zag je vanmiddag ook reageren bij Nomads (op Facebook) over die trail vanuit Mexico door de USA, ook een optie voor 2019.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:47

Dat lijkt me echt heel gaaf om te doen. Ik weet niet of ik de hele trail zal doen, maar hij gaat voor een stuk hier langs mijn huis praktisch, ik zou graag voor een week of 2 een stuk ervan willen hiken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:49

Dat vond ik dus ook, maar 4000 km in 8/9 maanden is behoorlijk pittig.

Ik heb z'n post geloof ik opgeslagen, zo niet dan stuur ik je morgen ff een app/pb via Facebook. Kom je binnenkort nog deze kant op?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:50

Ik zou graag willen, maar kan helaas momenteel het land niet uit tot ik mijn greencard heb. Je bent altijd van harte welkom hier trouwens, we hebben een extra slaapkamer. Kunnen we vast oefenen voor de auditie ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:55

Babeth schreef:
Ik zou graag willen, maar kan helaas momenteel het land niet uit tot ik mijn greencard heb. Je bent altijd van harte welkom hier trouwens, we hebben een extra slaapkamer. Kunnen we vast oefenen voor de auditie ;)
Oh, dat lijkt me in jouw geval best een vervelend gevoel :')

Paar dagen NC, niet verkeerd, tof aanbod! Zou dan ergens sep/okt worden, rest staat al ingepland. Maar ik gok dat Asheville in de herst ook mooi is <3

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:59

Het is prachtig in de herfst! En ook nog steeds vreselijk warm voor Het geval je het Nederlandse weer even wilt achterlaten.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 01:10

I know!

Dat weer hier kan ik inderdaad missen als kiespijn :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:17

Ehhmm okee....
Over persoonlijke correspondentie op internet zetten gesproken :')
Jullie kunnen ook appen ofzo :P

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:24

Staat niks raars in toch? Maar we waren op de pb overgegaan ;)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:39

Listiglistje, ahh jammer dat de stekker er toch uit is. Maar ik denk inderdaad dat het wel heel ingewikkeld is om hem nu met zijn problemen te helpen.

Aillil, haha 'future husband'. Ik zou zo'n opmerking wel leuk vinden, al is het wel afhankelijk bij wie het vandaan komt. Mijn scharrel/date/niet-relatie/wel-relatie stelde mij in het begin aan onbekenden ook al voor als zijn vrouw :+
Wauw en een voorstel voor een driehoeksverhouding, heftig! Ik kreeg van de zomer ook zo'n aanbod van een ex-scharrel, maar ik houd niet zo ervan om het derde wiel aan de wagen te zijn :') dus heb ervoor bedankt. Leuk was hij toch ook niet.

Shiloh, klinkt als een leuke date. Geniet ervan!

En verder gaan jullie ineens heel hard. Maar over bedpartners en vleesvervangers ga ik niet meepraten :')

Hier ben ik ook nog steeds verwikkeld in een ingewikkelde relatie. Mijn emoties razen alle kanten op, en daardoor word ik een beetje destructief. Afgelopen weekend ben ik boos weg gegaan en vervolgens de hele dag de ogen uit mijn kop gehuild. Maandag een gesprek gehad en gisteravond gewoon weer mega fijn met hem gehad. Ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf of de situatie aan moet. Ik dacht dat daten ingewikkeld was maar het behouden van een ‘relatie’ is nog ingewikkelder. Ik kan niet alles op internet gooien maar als ik mijn hart via PB kan luchten aan een onbekende dan graag :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:40

Ik denk altijd 'als je er ongelukkig van wordt kán het niet goed voor je zijn'.. maar dat klinkt makkelijker dan het kan zijn :j
Maar toch, het overwegen waard om ermee op te houden..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:42

He Linda, wat vervelend dat je nog steeds in zo'n rollercoaster zit :\ Inbox staat voor je open hoor!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:24

Exitium schreef:
Berdien schreef:
Ik vind aantal bedpartners echt niet heel spannend. Of iemand er nou 1 of 20 heeft gehad, dat maakt iemand echt niet meer of minder. Enige wat ik minder vind is als je het doet vanwege het nummer *kuch 63 kuch*, maar verder.. zolang je jezelf én een ander er niet mee kwetst, lekker doen.

[ Video ]

Shiloh schreef:
Laatst zo'n post op facebook over sexuele voorlichting in Nederland dat dat al vroeg op de basisschool begon met "dit is een jongen, en dit is een meisje" ... en het hele "deze plaatsen op je lichaam zijn prive en daar mag niemand ongevraagd aankomen" en zo.

Noooojooooh, je moest die Amerikanen er overheen horen gaan, hoe goddeloos we wel niet waren en dat een kind een kind moet kunnen zijn en zo. Ik snap daar dus niks van. Hoezo zou je geen kind kunnen zijn als je gewoon eerlijke antwoorden krijgt over sexuele verschillen en richting eind basisschool over waar kinderen vandaan komen.

Amerika is ook wel zo'n beetje het meest preutse land wat er bestaat, dat zou ik niet als referentiekader willen nemen :')

vondt het toch ook wel een dingetje hoor die lente kriebel weken zoals deze lessen dan genoemd worden .
Als zoontje van 8 thuis komt en aan zijn zusje van bijna 10 vraagt of die even naar haar vagina mag kijken .
Beloofd wat voor over een aantal jaar ....

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:34

Zinzi_jewel schreef:
vondt het toch ook wel een dingetje hoor die lente kriebel weken zoals deze lessen dan genoemd worden .
Als zoontje van 8 thuis komt en aan zijn zusje van bijna 10 vraagt of die even naar haar vagina mag kijken .
Beloofd wat voor over een aantal jaar ....

Woow krijgt je zoontje op 8 jaar ook al die voorlichting op school? Mijn dochter van bijna 8 heb ik daar nog niet over gehoord en ik hoop dat ze daar op school nog even mee wachten hahaha. Ze wil wel heel graag een broertje of zusje en vroeg laatst aan mij: Mama wil je een leuke vriend zoeken, verliefd worden, heel veel knuffelen en stoppen met de pillen om niet zwanger te worden? :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:45

Ja die kreeg dat ook al .
Zit nu in België op school , daar krijgt ie dat niet meer .
Zijn wel preutser

Mijn dochter had ook een magnifiek idee
Mam wanneer ben ik geen tiener meer?
Als je 20 wordt meisje
O dus als ik met 17 of 18 een baby krijg ben ik een tienermoeder ?
Ja meisje dan ben je een tiener moeder en nog veel te jong imo .
O mam maar als jij dan een vriend zoekt en je gaat een baby maken
Dan zal ik er wel voor zorgen
Whuahua dacht t niet meisje

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:53

Kinderen zijn zo creatief :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:06

Linda_Fleur schreef:
Listiglistje, ahh jammer dat de stekker er toch uit is. Maar ik denk inderdaad dat het wel heel ingewikkeld is om hem nu met zijn problemen te helpen.

Aillil, haha 'future husband'. Ik zou zo'n opmerking wel leuk vinden, al is het wel afhankelijk bij wie het vandaan komt. Mijn scharrel/date/niet-relatie/wel-relatie stelde mij in het begin aan onbekenden ook al voor als zijn vrouw :+
Wauw en een voorstel voor een driehoeksverhouding, heftig! Ik kreeg van de zomer ook zo'n aanbod van een ex-scharrel, maar ik houd niet zo ervan om het derde wiel aan de wagen te zijn :') dus heb ervoor bedankt. Leuk was hij toch ook niet.

Shiloh, klinkt als een leuke date. Geniet ervan!

En verder gaan jullie ineens heel hard. Maar over bedpartners en vleesvervangers ga ik niet meepraten :')

Hier ben ik ook nog steeds verwikkeld in een ingewikkelde relatie. Mijn emoties razen alle kanten op, en daardoor word ik een beetje destructief. Afgelopen weekend ben ik boos weg gegaan en vervolgens de hele dag de ogen uit mijn kop gehuild. Maandag een gesprek gehad en gisteravond gewoon weer mega fijn met hem gehad. Ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf of de situatie aan moet. Ik dacht dat daten ingewikkeld was maar het behouden van een ‘relatie’ is nog ingewikkelder. Ik kan niet alles op internet gooien maar als ik mijn hart via PB kan luchten aan een onbekende dan graag :)
Ik kon er ook wel om lachen, was een beetje als grap bedoelt, maar stiekem kan ik best romantisch zijn en dan is zoiets wel cute :D

Inderdaad, zo'n driehoeksding lijkt me niets. Lijkt me enorm complex, onpersoonlijk en voor je het weet zit je opeens met 6/7/8 mensen naast elkaar op de bank. En ik hou niet van delen.

Dat klinkt best heftig. Denk je een leuke vent gevonden te hebben, is ie dat vervolgens ook, maar soms toch ook weer niet. Hoe lang kennen jullie elkaar nu, toch best weer een tijd toch? Ik ben vaak van mening dat het, zeker in het begin, redelijk smooth moet verlopen. Niet te veel gedoe, vooral plezier en het beste in elkaar naar boven halen. De evt. ellende komt vanzelf en vaak vroeg genoeg. Inbox staat i.i.g. open!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:43

Het is nu 4 maanden geleden dat ik hem voor het eerst zag en sinds 3 maanden zien we elkaar inderdaad best veel. Ja het is stom, tot nu toe verloopt alles heel smooth, eerst wel heel erg afhoudend en daarna steeds meer mijn gevoel toe laten. Ik denk dat vooral mijn eigen onzekerheden me in de weg zitten en dat ik me er momenteel wat te veel in stort. Nu weer even focus verleggen op mijn eigen ding en genieten van de tijd samen.