Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan echt niet hoor haha!
verder val ik op wat bredere gespierdere mannen, hij was wat ielig. En met eten leek het wel alsof ie bij elke hap zijn tanden op elkaar klapte, dat geluid irriteerde me meteen
Hij was wel aardig en geïnteresseerd, hebben het evengoed wel gezellig gehad, en hij heeft zeker een knappe kop, maar alles bij elkaar wordt dit 'm niet.
gewoon door de helft aub niet dat moeilijke gedoe.
Onderzoek van volgende week maar even afwachten MarlindeRooz schreef:Eh ik bereken ook altijd wat ik moet betalen hoor. Als Vega die maar 1 drankje fris neemt ga Ik niet iemands dure vleesgerecht en wijntjes dokken.

hoop dat je je snel wat beter voelt!
ga hem helpen met inpakken, hij gaat zaterdag verhuizen.
DanielleB schreef:Hmm nog niet echt.. Eens kijken of hij dit weekend vraagt om af te spreken, maandag is hij vast ook gewoon vrij dus moet er heus een moment tussen vrijdagavond/maandagavond zijn dat we kunnen afspreken.. Maar als ik niks hoor, doen we het niet en dan trek ik mijn conclusies
ElizeVdS schreef:Sterkte Danielle
Hihi die klompen op de date. Wel lef!
Anne bent hem wel duidelijk gemaakt dat ondanks zijn slobber je het niet ziet zitten?
). Heb hem verder niet meer gesproken, zal zo eens peilen hoe hij erover denkt, hopelijk hetzelfde! anne_bento schreef:ElizeVdS schreef:Sterkte Danielle
Hihi die klompen op de date. Wel lef!
Anne bent hem wel duidelijk gemaakt dat ondanks zijn slobber je het niet ziet zitten?
Nog niet... kreeg gister een kort berichtje dat hij het toetje erg lekker vond (de slobber). Heb hem verder niet meer gesproken, zal zo eens peilen hoe hij erover denkt, hopelijk hetzelfde!
al helemaal omdat het gerust een aardige kerel is..
Rottig als je er beide anders in staat.
Ik had er eentje die gewoon niet wilde accepteren dat ik het anders zag. Zo ontzettend awkward.