Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 19:19

Beetje raar idd koudbloedkim maar wel fijn dat het verkocht is.

van het kiala pakket mss wil diegene gewoon liever niet via kiala verzenden ?

ik ben bang dat ik opgelicht ben.. Deken gekocht via mp zou verzonden worden met kiala.
Eerst zou het donderdag op de post gaan, toen werd het zaterdag en toen werd het maandag (vandaag) maar nog geen mail gehad dat het überhaupt aangemaakt is en krijg ook geen reactie meer op de mails en de advertentie is verwijderd -O-

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 19:50

mirtedl schreef:
Ik verkoop mijn oude broeikas voor €50.
Iemand was enthousiast en wilde hem komen halen voor haar dochter, afspraak gemaakt om hem op te halen en zonder iets te laten weten niet op komen dagen en geen respons op mijn berichtje of ze hem nog wilt..

Hoeveel moeite is een berichtje dat je er toch vanaf ziet?

Wat voor broeikas (maten) en waar zit je?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:38

Ik word gek van MP.

Vraagprijs 95. Bod van 50 euro. Kom een heel eind tegemoet met 65 euro. Geen reactie meer.

Artikel 2 (positierokje) staat bij dat ik hem voor 10e via mp heb en zelf niet gedragen heb. Is nog netjes. Specifiek aangegeven dat het een vaste prijs is (5 euro). En dan toch er onder bieden.

Zelf wat kleertjes voor mijn zoon gekocht. Setje van 6 shirtjes voor een 10tje. Zouden nog heel netjes zijn. 2 kunnen gewoon direct de prullenbak in. Waaronder degene waar het me om ging. Beetje jammer. Is ook niet echt merkkleding ofzo dus nu niet eens echt een koopje meer.. (oa zeeman en hema wat over is en waarvoor ik 2e hands 2.50 max vind)

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 22:06

Was dat niet te zien op de foto dat ze slecht waren

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 00:05

Helaas niet. Anders had ik ze ook niet overgenomen natuurlijk. Zat een shirtje van LCee bij. Leek op de foto netjes. In het echt zit de bedrukking zo los dat met een keer dragen alles er af is bijv. Andere leek gewoon prima maar is vaal en gerafeld..

Beetje pillig is voor mij geen ramp maar zou ik bijv al vermelden. Deze 2 shirtjes zijn gewoon echt op.

Daarnaast stond er dus bij dat de shirtjes nog heel netjes waren. Ja 1 of 2 zou ik zo noemen. Andere 2 zou ik gedragen noemen en dan andere 2 zouden hier de kliko in gaan..

Heb overigens mijn verlies maar genomen. Ga verder niet zeuren bij de verkoper oid. Helaas een van de nadelen van MP en heb er de balen van maar so be it.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 01:22

Ik hoop dat mijn verkoop nog doorgaat. Vanmiddag rond 15.00 akkoord gegaan met een bod van €180 op mijn S6 met toebehoren, berichtje erbij dat hij hem op of na vrijdag mag komen halen, als het echt niet anders kan eerder (ivm vervangend toestel voor mij).. nog steeds niets gehoord.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:37

Wat jammer Elise.

Ik heb laatst een roei trainer gekocht op mp. Zelf opgehaald gevaarte paste amper in mn auto. Eenmaal thuis lijkt het alsof de weerstand niet omhoog of omlaag kan.

Die jongen zei nog wil je het testen maar ik stond daar in het huis van een wildvreemde vent, met een beetje haast. Ik dacht nah laat maar ik geloof je wel. Maar nu betwijfel ik of het ding wel helemaal naar behoren werkt.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 20:38

Ik ben vandaag zelf een irritante markplaatser. Gisteren afgesproken dat ik vanavond tussen 7/half 8 een boekenkast op zou komen halen. Plof nu net om kwart over 8 eindelijk neer op de bank, na een onverwachte super drukke dag waar ik constant heb moeten rennen van het 1 na het ander. Was allang blij dat de dag voorbij was. Check mijn mail... Oh sh*t. Hele afspraak dus totaal vergeten. Zo banketstaaf. Meteen excuses gestuurd, maar pff, ze zullen wel denken. Gevraagd of een nieuwe afspraak nog mogelijk is, maar snap ook heel goed als ze dat niet wil :') . Maar goed, nog even afwachten.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:15

De meeste laten alleen niks meer weten. Dus denk dat ze het wel door de vingers zulleb zien.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:19

Is mij ook regelmatig gebeurd. Er is nog nooit iemand boos geworden dus komt vast goed!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:23

Hier zondag wat tijdschriften besteld 18 over motors voor iemand anders.. En is netjes gegaan maandag de post op gegaan en dinsdag ontvangen +:)+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:44

Ik heb vandaag de telefoon verkocht, uiteindelijk aan iemand anders dan degene die aanvankelijk reageerde. Die leefde gewoon niet meer ofzo.. :+

Mis hem nu wel gigantisch. Heb een leentoestel om de tijd tot mijn nieuwe S8 te overbruggen. Een of ander krek Chinees ding (wel Nederlands ingesteld uiteraard). Vind het vreselijk. :')

Maarja moest het wel zo doen. Wilde zeker weten dat ik het geld terug in de S8 kon steken. Anders zul je dadelijk zien dat je een nieuwe bestelt, bijbetaalt en die telefoon niet verkocht krijgt terwijl je dat geld zo niet kunt missen..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:53

Ik heb een bijna gloed nieuw kattenluikje van sureflap te koop. Die werken met chipherkenning. Ik heb zelf een dual scan dus kon ik deze wel verkopen.
Iemand interesse, eerst al stuk van de vp af, veel vragen en m opeens heel snel nodig hebben, of ik m vandaag dan kon versturen.
Ja dat kan als het geld binnen is. Wilde ze wel een print screen van sturen. Dacht het dus niet. Heb netjes gezegd dat ik dat dus niet doe. Kan het wel zsm op de bus doen zodra het geld er is.
Nu begint ze weer over de prijs... zucht. Ligt al bijna 20 euro lager dan de nieuwprijs terwijl het dus ook echt nog als nieuw is.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:07

Faline schreef:
Ik heb een bijna gloed nieuw kattenluikje van sureflap te koop. Die werken met chipherkenning. Ik heb zelf een dual scan dus kon ik deze wel verkopen.
Iemand interesse, eerst al stuk van de vp af, veel vragen en m opeens heel snel nodig hebben, of ik m vandaag dan kon versturen.
Ja dat kan als het geld binnen is. Wilde ze wel een print screen van sturen. Dacht het dus niet. Heb netjes gezegd dat ik dat dus niet doe. Kan het wel zsm op de bus doen zodra het geld er is.
Nu begint ze weer over de prijs... zucht. Ligt al bijna 20 euro lager dan de nieuwprijs terwijl het dus ook echt nog als nieuw is.

Nou 'al' bijna 20 euro onder nieuwprijs zou ik ook over beginnen hoor, je hebt geen garantie dan zou ik het dus mooi nieuw kopen als verkoper moeilijk doet over onderhandelen met twee tientjes minder dan nieuw aanschaffen, je weet niet hoe de ander er mee om is gegaan..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:09

Er zit nog volle garantie op :j (staat er ook bij in de ad)
Verschil is op 1 cent na 20 euro, op een bedrag van 70 vind ik dat wel aardig.
Laatst bijgewerkt door Faline op 26-04-17 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:10

Je hebt het over een bedrag van 70,00. Dan vind ik een bedrag van ruim 1/4 eraf een nette prijs.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:11

Tsja misschien ben ik het dan, maar garantie vanuit winkel geld niet als gebruiker dingen veroorzaakt heeft en zou het dan voor zo'n verschil niet doen..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:13

Punt is dat ze dus eerst akkoord was, maar bij elk bericht nu meer van de prijs af wil. En betalen met een print screen als bewijs. Dat wekt geen vertrouwen.

De garantie is de originele via de fabrikant.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:16

Nee dat begrijp ik helemaal, doe zelf ook niks eerder op de post dan het op de rekening staat :)

Zou zelf alleen nooit het risico nemen met zo'n product, garantie via fabrikant heb je niks aan als persoon voor jou buiten garantie stuk heeft namelijk (of nou per ongeluk is of niet, en natuurlijk is niet iedereen zo, maar helaas aantal slechte ervaringen, waaruit maar weer bleek dat garantie ook geen enkel nut had) :j

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:18

Dat ding is nieuw, ze kan toch ook het bonnetje mee geven met de aankoop? Ik snap je probleem niet zo eigenlijk..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:19

Dat snap ik. Hier mankeert alleen helemaal niks aan, is echt nog nieuw en ik kan wel tig foto's of filmpjes maken als bewijs. Dat is het lastige als het verzonden moet worden want van mij mochten ze m prima eerst uitgebreid bekijken en testen als ze m kwam halen.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:27

gribaldi schreef:
Dat ding is nieuw, ze kan toch ook het bonnetje mee geven met de aankoop? Ik snap je probleem niet zo eigenlijk..

Ik geef toch ook aan dat het geheel persoonlijk is vanwege een aantal eerdere ervaring (was ook met bon en volledige garantie, toch stuk en iets vergoed krijgen ho maar, en dan is het 50 euro of meer in de prullenbak) maar zoals op mij overkomt is dat bij Faline helemaal niet aan de orde ;)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:29

Ik dacht dat je algemeen bedoelde :P
Ja ze klinkt betrouwbaar zeker als je ook gewoon langs kunt gaan om te kijken.

Zijn die dingen uberhaupt nog zo in trek vraag ik mij dan af :)

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:33

Ohh nee sorry, anders opgevat vanuit mijn kant, sorry :P

Geen idee, wij hebben gewoon zo'n standaard luikje wat je wel dicht kunt draaien voor 's nachts :j

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:49

Hier in de buurt lopen veel katten en een aantal vond het hier heel gezellig en vooral de brokjes van mijn katten erg lekker. Met een gewoon luikje hou ik die niet buiten de deur haha. De dual scan die ik nu hebt werkt ook zo dat je 1 kat binnen kan houden, is erg handig met mijn kitten die ik nog niet naar buiten wil hebben als ik er niet bij ben.

Ja defect of beschadigd spul versturen, dat zou ik echt niet kunnen. Bij mijn ad staat ook gewoon alle info en thuisnummer dus ze kunnen me ook zo vinden als er iets is haha.
Laatst bijgewerkt door Faline op 26-04-17 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt