Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_sharonnn schreef:_sharonnn schreef:Hmm jij voelt je aangesproken, maar ik bedoel jouw niet, meer de vriendjes confessionsConfession: ik vind sommige confessions echt ondankbaar, ook de kleine dingen in het leven zijn mooi
_sharonnn schreef:Nicolien schreef:Volgens mij was dit topic om niet anderen te veroordelen.
Als mensen mij ondankbaar vinden tegenover mijn vriend, prima.
Ik lig er niet wakker om![]()
Ik weet dat hij mij absoluut niet kwijt wil en ik wil hem absoluut niet kwijt en daar gaat het om
Nee, maar wel om te confessen![]()
Ik mag "zulke mensen" ondankbaar vinden, dat is míjn confession
Verder eens met amanda
_sharonnn schreef:Wat jammer dat er toch nog geoordeeld wordt en dat het vaak dezelfde zijnga dan gewoon even op je handen zitten..

Nicolien schreef:Volgens mij was dit topic om niet anderen te veroordelen.
Als mensen mij ondankbaar vinden tegenover mijn vriend, prima.
Ik lig er niet wakker om![]()
Ik weet dat hij mij absoluut niet kwijt wil en ik wil hem absoluut niet kwijt en daar gaat het om
Gianti schreef:Danique schreef:Confession: ik voel me echt een ondankbare trut nu. Mijn vriend gaat stiekem uit bed om een eitje te maken 's ochtends, gaat mee naar de paarden (en doet ook echt iets), stapt mijn paard uit, rijdt als ik wat wil drinken, heeft mijn favoriete luchtje in zijn telefoon staan, gooit mijn auto en scooter vol benzine, gaat met me mee naar oma's in verzorgingstehuizen omdat ik daar niet van houd en ik bestempel het als 'normaal'...
Ik vraag mij echt af waarom je het als normaal bestempeld? En dit bedoel ik serieus interesse
Confession: soms doe ik alsof ik sip ben, want dan komt mijn vriend mij lief kop thee en oreo'is brengen
Het concert ben ik met haar mee geweest en dat vond ik dan weer wel verschrikkelijk, vooral het type mensen waarmee ziggodome grotendeels gevuld was, iegh 

Danique schreef:Gianti schreef:[quote="Daniqu
Confession: ik voel me echt een ondankbare trut nu. Mijn vriend gaat stiekem uit bed om een eitje te maken 's ochtends, gaat mee naar de paarden (en doet ook echt iets), stapt mijn paard uit, rijdt als ik wat wil drinken, heeft mijn favoriete luchtje in zijn telefoon staan, gooit mijn auto en scooter vol benzine, gaat met me mee naar oma's in verzorgingstehuizen omdat ik daar niet van houd en ik bestempel het als 'normaal'...
[/quo
Ik vraag mij echt af waarom je het als normaal bestempeld? En dit bedoel ik serieus interesse
Confession: soms doe ik alsof ik sip ben, want dan komt mijn vriend mij lief kop thee en oreo'is brengen
Nou ja niet echt als normaal en ik waardeer het enorm, maar ik vind het meer gek als je partner zou zeggen 'maak lekker je eigen ei' of zoiets. Ik lees op bokt heel veel dingen als 'dat zou mijn vriend niet voor mij over hebben' en als ik het dan aan de mijne zou vragen zou ie 'ja natuurlijk!' zeggen.

naar zonn meisje kan je dit gewoon echt niet maken.....