Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:56

Oh oh nog eentje. Wist tot gisteren niet dat Rossner een huismerk is van Divoza.

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:03

_sharonnn schreef:
_sharonnn schreef:
Confession: ik vind sommige confessions echt ondankbaar, ook de kleine dingen in het leven zijn mooi :)
Hmm jij voelt je aangesproken, maar ik bedoel jouw niet, meer de vriendjes confessions :)

Dan heb je het blijkbaar over mij, ik vind dat weer een flauwe confession / conclusie. Ik geef aan dat ik teleurgesteld ben, niet dat ik niet dankbaar ben met mijn cadeau, blijkbaar had ik te hoge verwachtingen.
Verder hoef ik me niet te verantwoorden over mijn relatie en de manier waarop ik communiceer met mijn partner. Als ik daar advies over wil, open ik er wel een topic over.

beetje jammer dit

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:05

Beetje jammer dat je zo reageert. Ik geef alleen een tip, hoef je niet zo aangebrand te reageren. Bovendien is dat ook gewoon een confession van Sharon, ik dacht eerlijk gezegd precies hetzelfde.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:07

_sharonnn schreef:
Nicolien schreef:
Volgens mij was dit topic om niet anderen te veroordelen.
Als mensen mij ondankbaar vinden tegenover mijn vriend, prima.
Ik lig er niet wakker om ;)
Ik weet dat hij mij absoluut niet kwijt wil en ik wil hem absoluut niet kwijt en daar gaat het om :)

Nee, maar wel om te confessen ;)
Ik mag "zulke mensen" ondankbaar vinden, dat is míjn confession

Verder eens met amanda :j

_sharonnn schreef:
Wat jammer dat er toch nog geoordeeld wordt en dat het vaak dezelfde zijn :n ga dan gewoon even op je handen zitten..

Meid, ga zelf ook eens op je handen zitten dan :D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:11

Zullen we weer ontopic gaan dames? ;)

Mijn confession voor vandaag:
Ik was iemand zo zat vandaag dat ik een beetje ben geflipt waar m'n baas bij was :=
Gelukkig was hij het totaal met mij eens :o

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:12

Meid.. :roll:
Moest je nou echt m'n berichten terug zoeken..?
Tis een oprechte confession en geen veroordeling, dat t hier aangewakkerd wordt dat ik eraan denk, tja, kan ik niks aan doen toch?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:21

Ik hou van Zack & Quack <3

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:22

RoosTinker schreef:

*Gaat googlen*..... nope,, zegt me helemaal niets :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:52

Nicolien schreef:
Volgens mij was dit topic om niet anderen te veroordelen.
Als mensen mij ondankbaar vinden tegenover mijn vriend, prima.
Ik lig er niet wakker om ;)
Ik weet dat hij mij absoluut niet kwijt wil en ik wil hem absoluut niet kwijt en daar gaat het om :)

Ik veroordeel niet maar probeer het wel te snappen

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:56

RoosTinker schreef:

Ik heb dat met Woezel en Pip :')

Confession, ondanks dat ik 27 ben slaap ik met een babyknuffel van zoontje :o Toevallig een zo'n knuffeldoekje waar je ook een fopspeen en bijtring aan kan hangen van, jawel Pip *\o/*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:46

Ik kan woezel en pip niet loskoppelen van kanker, dus ik wil geen woezel en Pip bij mijn kleintje straks: alsof het ongeluk zal brengen :o

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:42

gisteren is mijn vriend vertrokken naar Zweden voor een weekendje. Bij afscheid barstte ik in tranen uit. Hij gevleid dat ik hem zo ging missen, was niet helemaal zo het geval. Gewoon PMS to the max. Was stiekem wel blij met een weekendje voor mijzelf. Heb hem maar in de waan gelaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:33

Gianti schreef:
Danique schreef:
Confession: ik voel me echt een ondankbare trut nu :o. Mijn vriend gaat stiekem uit bed om een eitje te maken 's ochtends, gaat mee naar de paarden (en doet ook echt iets), stapt mijn paard uit, rijdt als ik wat wil drinken, heeft mijn favoriete luchtje in zijn telefoon staan, gooit mijn auto en scooter vol benzine, gaat met me mee naar oma's in verzorgingstehuizen omdat ik daar niet van houd en ik bestempel het als 'normaal'... :o

Ik vraag mij echt af waarom je het als normaal bestempeld? En dit bedoel ik serieus interesse

Confession: soms doe ik alsof ik sip ben, want dan komt mijn vriend mij lief kop thee en oreo'is brengen <3

Nou ja niet echt als normaal en ik waardeer het enorm, maar ik vind het meer gek als je partner zou zeggen 'maak lekker je eigen ei' of zoiets. Ik lees op bokt heel veel dingen als 'dat zou mijn vriend niet voor mij over hebben' en als ik het dan aan de mijne zou vragen zou ie 'ja natuurlijk!' zeggen.

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:13

Ik kan echt niet begrijpen wat mensen zo geweldig vinden aan die Addidas en die Nikes |o

Toen ik nog wat jonger was vond ik Nikes ook geweldig, ze liepen ontzettens fijn. De modellen van nu lijken meer op robotschoenen :o

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:32

Ik ben vaak te lui om op youtube het nummer in te vullen wat ik wil dus dan klik ik er een op de hoofdpagina aan en ga ik net zo lang op de nummers er naast klikken tot die ik wil er tussen staat :')

Ik zeg altijd dat ik een hekel heb aan Taylor Swift omdat mijn zus echt een obsessie van haar heeft. Maar ondertussen vind ik stiekem steeds meer nummers leuk O:) Het concert ben ik met haar mee geweest en dat vond ik dan weer wel verschrikkelijk, vooral het type mensen waarmee ziggodome grotendeels gevuld was, iegh :Y)

Mijn vriendinnen zeggen altijd dat ik veel humor heb maar 50% van mijn 'grappige opmerkingen' zijn helemaal niet grappig bedoeld maar gewoon hartstikke dom.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:35

Confession:

Ik heb morgen een verzorgstertje op bezoek om te kijken of het wat is, maar ik heb al een ander pennyschatje gekozen. Die van morgen ga ik de hele middag schijt laten scheppen. :o

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:39

Chiave schreef:
Confession:

Ik heb morgen een verzorgstertje op bezoek om te kijken of het wat is, maar ik heb al een ander pennyschatje gekozen. Die van morgen ga ik de hele middag schijt laten scheppen. :o

:wow:

Ergste confession die ik tot nu toe heb gelezen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:39

Jaa indd :=
Arme meid :(:)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:52

Dat vind ik echt gemeen. Kind helemaal blij dat ze naar een pony mag komen kijken.. :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 23:36

Nee,dat is niet eerlijk.Vooral als het een jong kind is.Dan kan de teleurstelling heel groot zijn.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 22-10-15 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 23:45

Dan zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je al iemand hebt. Als verzorgster zijnde zou ik not amused zijn als dit zou gebeuren :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 05:49

Wow wtf, waar slaat dat op. :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 06:20

Ik ga vandaag zo hoog mogelijk verraad plegen tegen de overheid *kuch* ik ga met mn studentenov heel nederland door reizen en ik ga lekker niet naar school }:)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 07:03

Danique schreef:
Gianti schreef:
[quote="Daniqu
Confession: ik voel me echt een ondankbare trut nu :o. Mijn vriend gaat stiekem uit bed om een eitje te maken 's ochtends, gaat mee naar de paarden (en doet ook echt iets), stapt mijn paard uit, rijdt als ik wat wil drinken, heeft mijn favoriete luchtje in zijn telefoon staan, gooit mijn auto en scooter vol benzine, gaat met me mee naar oma's in verzorgingstehuizen omdat ik daar niet van houd en ik bestempel het als 'normaal'... :o
[/quo

Ik vraag mij echt af waarom je het als normaal bestempeld? En dit bedoel ik serieus interesse

Confession: soms doe ik alsof ik sip ben, want dan komt mijn vriend mij lief kop thee en oreo'is brengen <3

Nou ja niet echt als normaal en ik waardeer het enorm, maar ik vind het meer gek als je partner zou zeggen 'maak lekker je eigen ei' of zoiets. Ik lees op bokt heel veel dingen als 'dat zou mijn vriend niet voor mij over hebben' en als ik het dan aan de mijne zou vragen zou ie 'ja natuurlijk!' zeggen.

Ooh zoooo ja dan snap ik hem wel ja :j

@chiva: en zelf zeker van hoogste toren schreeuwen als iemand jou eens gebruikt :n naar zonn meisje kan je dit gewoon echt niet maken.....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 07:51

Ik heb mijn laatste konijntje op marktplaats gezet (andere twee zijn overleden aan myxamotose) omdat ik volgend jaar ook een jaar naar het buitenland ga en ik dat gedoe met bevroren flesjes niet wil in de winter. Nu heeft er iemand gereageerd van een boerderij waar ze ook met vriendjes buiten loopt.. Maar ergens ben ik altijd bang dat ze het op een andere plek niet zo goed krijgt als hier..