_Flower schreef:[ [url=m/IN4Y8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de tas!
Hij is prachtig! De lady Dior staat ook op mijn lijstje, evenals de Caro. Maar na de Trendy moet ik weer even doorsparen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus uitlopen gaat ook niet echt dan? Maar 36 was echt te groot. Maar hoe moet dit nou. Gewoon door de pijn heen? Moet ik ze naar de schoenmaker brengen voor een uitloopmachine? In de winkel zaten ze echt hoe ze horen te zitten wanneer je ze net hebt, maar nu is het dus helemaal poedersuiker.
Deed nog wel pijn, maar was goed te doen. Dus dat inlopen moet toch goedkomen uiteindelijk! 

Ik wil teveel.

Weet niet of katten een trui op prijs stellen. Of zijn het naaktkatten die anders kou vatten?
Soepblik schreef:Toen ons kitten een rompertje aan moest na sterilisatie heeft ze ons drie weken niet bekeken.Weet niet of katten een trui op prijs stellen. Of zijn het naaktkatten die anders kou vatten?
Dus naaktkat hoeft niet te betekenen dat er kleding aan moet
)
Susanne schreef:Soepblik schreef:Dit was bij het passen!
[ [url=m/Ih7IjG.png]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Deze staan al jaren op mijn wishlist maar twijfel door de verhalen over het inlopen![]()
Hoe vind jij ze vallen? Smal?
en dat ligt dan een beetje aan de vorm van je eigen voet.Susanne schreef:Soepblik schreef:Dit was bij het passen!
[ [url=m/Ih7IjG.png]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Deze staan al jaren op mijn wishlist maar twijfel door de verhalen over het inlopen![]()
Hoe vind jij ze vallen? Smal?
inmiddels zitten ze als gegoten, dat inlopen was gewoon erg frustrerend. Ik dacht echt dat ik ze te klein had gekocht.
inmiddels zijn het gewoon pantoffeltjes die heerlijk zitten.
zeker omdat ysl sowieso niet uit blinkt in comfort (net als Louboutin trouwens).