tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 17:09

Ik ben momenteel natuurlijk heel boos op Grietje, en wil haar ook niet meer steunen. Voor mij is de relatie met haar dus ook gedaan. Ze heeft ten eerste gelogen tegen ons, maar vooral tegen Hans. In mijn ogen heeft ze nu ook ontzettend van Hans geprofiteerd op zowel huishoudelijk vlak als op financieel vlak, zich depressief voor gedaan terwijl dat feitelijk niet echt zo was, en achter onze rug maanden een affaire gehad en daar onze familie ook voor gebruikt (voorbeeldje: Ze zegt tegen Hans dat ze bij mijn moeder op bezoek gaat, maar eigenlijk enkel omdat ze dan ook naar haar affaire kan gaan omdat hij daar in de buurt woont)

Gisteren is Hans met haar gaan praten en probeerde Grietje dingen op Hans te schuiven die helemaal niet zijn schuld zijn, zoals door haar affaire 'iedereen haar nu haat door Hans', terwijl ze dat natuurlijk aan zichzelf te danken heeft. Ook dreigt ze nu met zelfmoordpogingen etc, dus het wordt ook al een beetje gevaarlijk maar vooral manipulatief, aangezien 'voorzichtig gezegd' we wel weten dat Grietje niet snel zoiets zou doen, maar dit eerder voor de aandacht is.

Voor mij hoeft het ook dus echt niet meer, ik ben ook van persoonlijkheid niet echt vergevingsgezind en ik kan heel moeilijk dingen vergeten en vergeven.
Verder wil ik het contact voor het kind natuurlijk wel goed laten verlopen, wat zij twee doen is niet mijn zaak en daar ga ik ook niet tussen staan, maar de relatie tussen mij en Grietje persoonlijk is wel voorgoed voorbij denk ik. Ik zal nooit boos worden of drama beginnen maken, en zeker niet waar het kind bij is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 17:11

Jemig wat een verdrietige toestand zeg :(:) hans is gewoon soort van uitgebuit en nu er is sprake van een manipulatief kreng dat ooh zo sielugh is nu haar geheimpje is uitgekomen. Voor dergelijke vrouwen heb ik geen enkel respect. :n ben een "vent" en accepteer de gevolgen van je eigen stomme acties. Iets met billen branden en blaren en zo :+

CalipsoLover

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 18:00

Hans is inderdaad echt uitgebuit, en nu ook nog eens emotioneel. Het hele huishouden, full time werken en het kind vielen de laatste maanden op zijn schouders, terwijl zij zogezegd depressief was en niets kon doen, maar kan dan wel aan de lopende band Hans bedriegen :n het kind is nu bij haar, dus gaat ook niet naar school omdat Hans haar altijd naar school bracht en zij dat niet durfde op de fiets :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 18:17

Ik herken dergelijk gedrag van eeeh kreng dat nu ex heeft die heeft drie jaar lang het hulpeloze schaap uitgehangen en kon helemaal niks zelf zo ongeveer. En ex maƤr draven en klaar staan voor haar. :n mensen die zich zo gedragen nee :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 19:11

Nou ik kan ook mee praten, vlak voor de feestdagen (afgelopen Zondag) is de bom gebarsten en heeft mijn nu dus ex het uitgemaakt en mij op straat gezet, we woonden niet samen maar ik ben wel zonder pardon de vrieskou in gezet zonder dat ik nog een kant op kon.
Vandaag moest ik terug om mijn brommer bij zijn buurvrouw op te halen en wou ik in gesprek met hem maar stond ik voor een dichte deur, hij heeft me overal geblokkeerd en dit maakt mij volledig kapot, ik heb volledige kortsluiting in mijn hoofd, ben nu zowel met kerst als met oud en nieuw alleen, of ja thuis. Voor kerst ben ik nog aan het kijken of ik wat kan regelen..
Met m'n vader vier ik geen kerst daar ga ik komend weekend heen die zitten een weekje op ameland.
M'n moeder kon evt. wel 1 kerst dag, en echt met de familie vanaf m'n moeders kant doen we pas de 29e helaas..
Heb er nu al vrijwel geen lol meer in, voel me altijd heel alleen thuis enzo, weinig mensen die naar me om kijken en hij was er een soort van altijd, was elk weekend bij hem. En nu heb ik geen idee wanneer ik hem een keer weer spreek of zie, het liefst stap ik morgen weer op de bus en ga ik weer kijken of hij in gesprek wil..

Dommelschh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 19:16

@calipsolover, echt heftig zeg. Hij is zeker gebruikt. Hoe is hij er onder? Is ze zo manipulatief dat ze hem weer in kan palmen? Ze moet nu zelf met de consequenties dealen.. dat iedereen haar haat heeft ze indd aan zichzelf te wijten.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 19:37

Annet_Dottie schreef:
Nou ik kan ook mee praten, vlak voor de feestdagen (afgelopen Zondag) is de bom gebarsten en heeft mijn nu dus ex het uitgemaakt en mij op straat gezet, we woonden niet samen maar ik ben wel zonder pardon de vrieskou in gezet zonder dat ik nog een kant op kon.
Vandaag moest ik terug om mijn brommer bij zijn buurvrouw op te halen en wou ik in gesprek met hem maar stond ik voor een dichte deur, hij heeft me overal geblokkeerd en dit maakt mij volledig kapot, ik heb volledige kortsluiting in mijn hoofd, ben nu zowel met kerst als met oud en nieuw alleen, of ja thuis. Voor kerst ben ik nog aan het kijken of ik wat kan regelen..
Met m'n vader vier ik geen kerst daar ga ik komend weekend heen die zitten een weekje op ameland.
M'n moeder kon evt. wel 1 kerst dag, en echt met de familie vanaf m'n moeders kant doen we pas de 29e helaas..
Heb er nu al vrijwel geen lol meer in, voel me altijd heel alleen thuis enzo, weinig mensen die naar me om kijken en hij was er een soort van altijd, was elk weekend bij hem. En nu heb ik geen idee wanneer ik hem een keer weer spreek of zie, het liefst stap ik morgen weer op de bus en ga ik weer kijken of hij in gesprek wil..

Heel erg veel sterkte :(:) wat ontzettend naar dat hij je nu volledig afsluit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 19:50

Annet_Dottie schreef:

Is dit dezelfde jongen als vorige keer? Sterkte!

Kijk eens op bokt of er meiden zijn die met jou willen vieren, ik weet zeker dat je ergens kunt aanhaken!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 20:05

Inderdaad even rondvragen hier Annet_Dottie! Als ik niet met de 2 honden zat was je hier van harte welkom, ik zit ook alleen, heb uit omgeving wel aanbiedingen gehad, maar ik kan niet weg. Ik snap wel dat je er tegen op ziet, de normale avonden zijn al rot vind ik, maar feestdagen voor mij nog tikje erger. Sterkte :(:)
Calipsolover, ik zou ook geen contact meer met haar willen, wat een rot situatie

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 20:05

Annet_Dottie schreef:

Kwam het onverwacht of hadden jullie al langere tijd problemen? Volgens mij heb je daar wel eens over gepost?
En zoals Lieveli zegt: Er zijn vast bokkers waarbij je kunt aanschuiven.

Ik heb ook weleens alleen gezeten maar hield mezelf dan voor ogen dat die dagen ook voorbij gaan en eigenlijk verder maar gewone dagen zijn en stond er niet bij stil.
Dat maakte het wel makkelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 20:11

Bedankt voor jullie lieve reacties Sanne, Lieveli, MyWishMax en Cayenne.

We kennen elkaar al 6,5 jaar en hebben een behoorlijk knipperlicht relatie verleden dus ik denk dat het inderdaad de zelfde is Lieveli.
Ik heb op een topic gereageerd die iemand had gemaakt voor mensen die alleen zitten dus wie weet komt daar verder nog reactie op :)
Vooral oud en nieuw vind ik vervelend om thuis te zijn, hoe lief ik mijn buurvrouw enzo ook vind ik wil het het liefste hier vieren met leuke mensen lekkere hapjes en echt knallend het nieuwe jaar in gaan, echt zoals mijn ex en ik het zouden doen, dus vooral met het vooruitzicht van oud & nieuw heb ik het erg moeilijk..

[LZP] Wanneer weet je dat het klaar is? dit is inderdaad een recent topic over dat het steeds niet echt goed ging tussen ons. Het ging stapje voor stapje iets beter maar Zondag barstte de bom om helemaal niks, hij zat op een breekpunt omdat hij overbeprikkeld en moe was, ik heb hem dus met rust gelaten maar toen ik toen hij wou gaan slapen iets wou vragen wat ik uiteindelijk niet eens heb kunnen vragen barstte de bom bij hem en ben ik dus letterlijk op straat gezet en sindsdien heb ik hem niet meer gezien of gesproken..

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:08

Dommelschh schreef:
@calipsolover, echt heftig zeg. Hij is zeker gebruikt. Hoe is hij er onder? Is ze zo manipulatief dat ze hem weer in kan palmen? Ze moet nu zelf met de consequenties dealen.. dat iedereen haar haat heeft ze indd aan zichzelf te wijten.

Hij was na het voorval een emotioneel wrak. Nu slaapt hij bij mij thuis in de logeerkamer en lijkt redelijk stabiel maar hij is natuurlijk heel boos...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:31

Wat een banketstaaf dat hij je gewoon op straat heeft gezet Annet_Dottie :n

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:41

Sterkte Annet_Dottie :(:)
Wat ontzettend banketstaaf dat hij je in de kou zo op straat heeft gezet!
Zo voor de feestdagen is al helemaal niet leuk, heb het vorig jaar ook gehad en voelde toen ook echt eenzaam terwijl ik niet alleen was..
Hoop dat je ondanks alles toch een fijne kerst en oud en nieuw gaat krijgen.
Je bent hier van harte welkom maar ik ben grotendeels aan het klussen, dus niet zo gezellig voor je:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 10:53

Lief van jullie ! :)
Ik ben er nog niet over uit hoe ik het ga indelen, snap nog steeds niet dat hij me zo buiten gezet heeft en dat ik hem sindsdien ook helemaal niet meer kan bereiken hij me gewoon negeert blokkeert enz..
Ik heb nu net wel gehoord dat hij mij had voor het lootjes trekken dus dat doet ook wel weer pijn hij weet altijd de leukste cadeautjes te kiezen en zo vaak krijg ik spontaan niks dus ik hoopte er al op maar dat feest gaat dus niet door..
Tja verder dan ik snap het niet kom ik nu ook niet, ik ben een wrak het lukt me gewoon niet om naar school te gaan zie er als een berg tegenop enz..

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:39

Annet_Dottie schreef:
Ik ben er nog niet over uit hoe ik het ga indelen, snap nog steeds niet dat hij me zo buiten gezet heeft en dat ik hem sindsdien ook helemaal niet meer kan bereiken hij me gewoon negeert blokkeert enz..
Ik heb nu net wel gehoord dat hij mij had voor het lootjes trekken dus dat doet ook wel weer pijn hij weet altijd de leukste cadeautjes te kiezen en zo vaak krijg ik spontaan niks dus ik hoopte er al op maar dat feest gaat dus niet door..
Tja verder dan ik snap het niet kom ik nu ook niet, ik ben een wrak het lukt me gewoon niet om naar school te gaan zie er als een berg tegenop enz..

Laat het voor nu even los en zoek geen contact met hem. Hoe meer direct contact jij zoekt, hoe meer hij zich tegen jou afzet.

Ik zou adviseren hem een brief te sturen, zet je gevoel in de brief en stuur die op. Een brief is minder direct, maar wel tastbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:41

Daphara schreef:
Annet_Dottie schreef:

Laat het voor nu even los en zoek geen contact met hem. Hoe meer direct contact jij zoekt, hoe meer hij zich tegen jou afzet.

Ik zou adviseren hem een brief te sturen, zet je gevoel in de brief en stuur die op. Een brief is minder direct, maar wel tastbaar.

Dankjewel, ik heb zondag avond nog wat dingen opgeschreven toen ik wachtte op mijn moeder en die in de bus gegooid, daar kreeg ik een reactie op via de buurvrouw vol verwijten en ook dat een antwoord brief verscheurd zou worden. Overduidelijk nog boos. Nogmaals een brief schrijven ga ik nu in ieder geval niet doen eerst..

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:49

Altijd rot die liefdesverdriet :(
heb je een beetje je gevoel kunnen uiten in je brief?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 17:06

Annet_Dottie, dan ben ik bang dat je hem echt helemaal los zult moeten laten! Ik snap dat het onwijs pijn doet, maar hij wil geen contact (in geen enkele vorm), dus je hebt geen keus.
Laat hem los, anders ga je er zelf aan onderdoor.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:42

Ik zou hem ook los laten, je gaat er echt aan onderdoor anders.

Dat heb ik op dit moment namelijk, loslaten is jammer genoeg niet mogelijk nog, maar elke keer als ik hem weer zie bij een afspraak ofzo knal ik weer terug in het overstuur zijn. :( Vandaag echt een hele slechte dag.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:56

Ik zou het ook eventjes los laten Anette :\ Neemt natuurlijk niet weg hoe rot het is en liefdesverdriet in deze periode van het jaar is ook gewoon weg poedersuiker...
Veel sterkte!

Ben er vandaag achter gekomen dat het blijkbaar niet de eerste keer is dat Grietje gevoelens heeft voor een ander. Hans is vandaag naar de relatie therapeut op zijn eentje gegaan en die heeft (gelukkig) ook gezegd dat het beter is dat Hans niet terug gaat naar Grietje omdat dit sowieso terug opnieuw gaat gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 11:46

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden, ik heb gisteren nog contact gezocht via een derde persoon (die had het zelf aangeboden) over het uitwisselen van de spullen maar nu was meneer ineens heel zielig dat het te pijnlijk was om me nog te spreken.
Tja als je zo'n vent bent dat je je vriendin op straat kan gooien kan je toch ook als een volwassene je spullen ophalen? Denk ik dan.
Ik laat het voor nu maar rusten, moet in het nieuwe jaar sowieso nog die kant op omdat ik nog wel contact heb/bevriend ben met zijn buurvrouw en ik nog wat van haar heb geleend en nog kleding wat ze nog even ging naaien voor me heeft ophalen dus ik denk dat ik dan de spullen van hem mee neem in een big shopper en bij hem voor de deur neer zet ofzo.
Helaas ben ik nu niet alleen hem kwijt maar ook m'n zogenaamde beste vriendin die toch niet zo'n goede vriendin bleek als ik al die tijd heb gedacht, dus dubbelop allemaal.
Nu onderweg naar Ameland tot morgen, lekker even uitwaaien :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:31

Wat naar allemaal...ook nog je beste vriendin kwijt. Hopelijk heb je wel mensen om je heen die je op kunnen vangen? Misschien heeft je ex wat afstand nodig op dit moment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 21:19

Jaa klopt.
Nouja niet echt helaas. Wel m'n ouders broer en schoonzus hoor maar verder heb ik op dit moment geen mensen om me heen die ik echt vrienden kan noemen..
Is ff niet anders nu denk ik..
Ik heb wel een heerlijke tijd gehad op Ameland, heeft me echt even goed gedaan ook. Ben nu onderweg naar huis erg moe maar dan nu moe van het tot rust komen als dat de juiste uitleg is :P

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:07

Ik snap het, goed om te horen en als je van je af wilt praten kan dat in ieder geval hier in het topic.