Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:En dat iemand zogenaamd de travelbug van mijn hondgezien heeft, terwijl dat onmogelijk is, omdat ik die, buiten mijn man, nog helemaal aan niemand heb laten zien. En mijn hondje al helemaal niet in Lincoln is geweest met d'r travelbug, waar dat dan ook moge liggen.
The_Cat schreef:Dorus schreef:En dat iemand zogenaamd de travelbug van mijn hondgezien heeft, terwijl dat onmogelijk is, omdat ik die, buiten mijn man, nog helemaal aan niemand heb laten zien. En mijn hondje al helemaal niet in Lincoln is geweest met d'r travelbug, waar dat dan ook moge liggen.
Geocaching? misschien zich van letter vergist, wel toeval dat het klopt dan.
Dorus schreef:Yep, geocaching. Is nu twee keer voorgekomen en het valt gewoon op omdat ik weet dat ik nog nergens geweest ben met die TB. Ook toevallig dat het twee Engelse cachers zijn geweest.
Ik hoop maar dat het een type fout is en dat niet iemand de code heeft opgeschreven voordat ik hem gekocht had, want als hij inderdaad ergens op een lijst staat flip ik helemaal. Ik kan nooit meer een vervangende TB activeren op de geboortedag van m'n puppy