Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:19

Ik zal ze morgen bij een outfit dragen en een foto laten zien Frummels! Wou ze morgen sowieso aan om een outfitpost van te maken dus die kan ik dan natuurlijk ook hier gewoon showen haha

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:20

En als je je afmeldt en aanmeldt bij de H&M nieuwsbrief kan je elke keer opnieuw de 25% korting code gebruiken. <<) <<)

@Frummels; ik zal een foto maken :D en ben idd ook benieuwd naar doc foto's van jullie. Op Pinterest e.d. zien ze er super stylisch uit. Maar soms zie ik hier mensen mee lopen en zijn ze echt... not so cool anymore :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:21

Ja leuk Emma! Ik ben echt heel benieuwd. Ik haat het dat ik zo een watje ben, wou soms dat ik wat meer ballen had wat kleding betreft.
(Extreme sporten enzo heb ik echt nul problemen mee, dus op dat gebied zeker ballen, maar kleding.. :n )

Roos, ah leuk thanks! Ben heel benieuwd! En nee precies dat wat jij zegt :+ Daarom ben ik zo benieuwd hoe jullie ze combineren en wat voor types jullie zijn zeg maar :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:27

xRoosss schreef:
En als je je afmeldt en aanmeldt bij de H&M nieuwsbrief kan je elke keer opnieuw de 25% korting code gebruiken. <<) <<)

@Frummels; ik zal een foto maken :D en ben idd ook benieuwd naar doc foto's van jullie. Op Pinterest e.d. zien ze er super stylisch uit. Maar soms zie ik hier mensen mee lopen en zijn ze echt... not so cool anymore :+

Je bent geniaal :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:33

Ik kan echt uren op Pinterest ronddwalen <3 Voor kapsels, schoenen, kleding, interieur, nagellak noem maar op. :D
Vooral heel fijn als ik iets leuks wil kopen maar niet weet hoe ik het kan dragen, of als ik naar de kapper ga en geen inspiratie heb voor een kapsel.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:48

Over docs gesproken ik heb nog een paar zwarte docs in de aanbieding, maatje 37 geloof ik. Zijn me net wat te klein.

Ik ben echt mijn halve kledingkast aan het verkopen, ik sta er echt versteld van _O- het is alleen zoveel werk om ze allemaal erop te zetten.

Ik zou trouwens gewoon voor beide gaan :') Ik vind uggs echt helemaal niet leuk, maar ze zijn zo super lekker warm en ik vries altijd dood in de winter. Docs zijn dan wel veel mooier maar voor mij echt niet warm genoeg.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:51

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:53

Ik kruip weer eens uit mijn meelees modus. Ik lees hier over de Docs, mijn moeder had ze nog van vroeger dus ik heb ze ingelopen gekregen, opeens ben ik blij met een moeder die altijd alles bewaard haha

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:56

Helaas niet mijn maat.
Heb je ze al op united wardrobe gezet, daar ben ik nu mee bezig ik hoop dat dat een beetje verkoopt. En op Facebook groepen gooien?
Het is zo jammer want vaak zijn het echt nog leuke schoenen/kleding maar verkopen is echt heel moeilijk.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:02

Ik wil ook nog een boel verkopen. Heb nog veel zomer jurkjes, winterjassen en ik twijfel om mijn witte timberlands weg te doen :+

Maar ben gewoon te lui om het op internet te zetten.

United wardrobe loopt best aardig bij mij. Een paar schoenen verkocht en denk dat ik straks een bod op een ander paar ga accepteren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:03

Heb je een foto van je witte timberlands Roos? :D Hoeveel vraag je er voor? Mag ook via pb.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:05

Welke maat Roos? je witte timbs?
Ik heb een poos terug mijn 'gele' weggedaan. eeuwig spijt van :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:24

Dit zijn ze; maatje 39. Prijs weet ik echt nog niet :') ik vind ze super mooi maar heb ook zwarte en die altijd aan eigenlijk. Als ik ze besluit te verkopen zal ik het eerst hier melden :D

http://i60.tinypic.com/21eb50w.jpg

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:25

hallo meiden, sorry dat ik zo kom binnen vallen maar heb echt even jullie hulp nodig!
volgende maand word mijn stiefvader 50 jaar en hij geeft een groot feest!
nu zoek ik een passende outfit voor die dag!

ik wil graag een jurkje of een leuke rok maar moet niet te kort en te sexy zijn, maar ook niet heel degelijk.
wel wil ik het vaker aan kunnen.

een jurkje moet dan met een vestje of iets anders zijn en zoek ook nog schoenen
met een rok hetzelfde maar wat moet ik daar dan weer op dragen?
en weten jullie nog wat anders leuks? een broek?

sorry maar zie de bomen door het bos niet meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:33

Oohh maatje 39 gaat tochh niet passen haha. Heb maat 42/43

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:38

Wooh witte Timberlands. Ik lees dat ik het hier de komende tijd even in de gaten moet gaan houden O:)

Heeft iemand ervaring met bestellen bij Men at Work? Heb een tas op het oog die ik wil voor op vakantie, maar de levertijd is 3 á 4 dagen (en ik ga zondag weg). Zal ik het er op wagen of niet? :=

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:46

_Micha_ schreef:
Over docs gesproken ik heb nog een paar zwarte docs in de aanbieding, maatje 37 geloof ik. Zijn me net wat te klein.

.

Oooeeeh ikke :D Heb je een foto?

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:48

xRoosss schreef:
Dit zijn ze; maatje 39. Prijs weet ik echt nog niet :') ik vind ze super mooi maar heb ook zwarte en die altijd aan eigenlijk. Als ik ze besluit te verkopen zal ik het eerst hier melden :D

http://i60.tinypic.com/21eb50w.jpg

Ah ze zijn te vet, ik zou ze niet wegdoen.. ik heb maat 36 helaas.. :( Ik denk dat ik de roze ga kopen ik vind ze eigenlijk zo fout dat ze leuk zijn :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:29

Ik ga voor deze winter de echte gele kopen... Heerlijk!
Die witte zijn echt leuk jammer dat ik 40 heb

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:32

Ik heb in Amerika Timberlands gecustomized. Heel gaaf. Zal straks eens een fotootje zoeken. Heb ze nog niet gedragen (voor maatje 36 event te koop).

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:10

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:56

Dat bultje op mn ooglid is trouwens weg :) kom ik net achter

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 03:30

Ik ben trouwens deze weken middle-of-nowhere vakantie qua fashion nog niet verder gekomen dan hardloopschoenen, een legging, waterdichte softshell en een snapback.. M'n moeder loopt er met haar getailleerde donsjas, nike air max en levis spijkerbroek beter bij dan ik! :')
Mag morgen waarschijnlijk ook nog een gipsverband toevoegen aan dit prachtige ensemble, als ik met mijn Britse verzekeringshassle in een Canadees ziekenhuis terecht kan. Jippie!

Micha, tooop! Hoe veel wil je ervoor hebben? :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:42

Rowdine schreef:
Ik heb in Amerika Timberlands gecustomized. Heel gaaf. Zal straks eens een fotootje zoeken. Heb ze nog niet gedragen (voor maatje 36 event te koop).

Gaaf, heb je een foto? Ik heb net de roze gekocht maar ik ben sws heel benieuwd naar een foto! :)