Ajoh HTM, leg even wat geld bij. Het is voor een klein meisje.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bugpluisje schreef:Gabbe schreef:Even een vraag aan jullie, morgen ga ik bij een jaarling kijken zouden jullie nog wat van de prijs proberen af te krijgen zo ja hoeveel? Ze vraagt 380,- is een new forest.
Ik heb voor een 2 jarige hengst met goed papier bijna hetzelfde betaald. Vind het dus wat aan de prijs maar weet niet of t merrie of hengst is. Voor een merrie is t een goede prijs voor een hengst wat aan de hoge kant vind ik persoonlijk.
chelle_dora schreef:Ach had ook weer een mooie.. Iemand die m'n oude zadel wilde ruilen voor 1 gebruikt Anky dekje.. Nog los van dat ik het absoluut geen fijne dekjes vind, ben ik ook nog niet helemaal gek
bridgetF schreef:Ik heb de kast ook laten staan, dadelijk scheurt het verder. Bovendien ga ik me daar toch aan storen, een scheur vind ik ook heel wat anders dan een gebruikersspoor als een krasje. Ze zeiden het niet, maar ze baalden er wel zichtbaar van, hadden ze de kast helemaal voor niks klaar gezet en naar beneden gesjouwd. Ik denk dat menig mens hem wel had meegenomen, zo van anders zijn we voor niks gereden. Gelukkig was het maar 15 km. Maar ik heb ook wel eens 100 km enkele reis gereden voor een kast. Het zou me dan maar gebeuren..